Gonal F + Ovitrelle

@Juliasss, wat goed! Jeetje, alweer 21 weken! Wat gaat de tijd snel ❤️ Ja ik kan me ook helemaal voorstellen dat jullie niet konden wachten! Het is dubbel, enerzijds wil ik het wel van de daken schreeuwen, anderzijds willen we de belangrijke mensen een klein beetje tegelijk (dus dan moeten we even wachten nog) en toch ook de angst; hoe meer we het nu delen, hoe trotser en blijer ik word en als het dan mis gaat ben ik bang dat de klap nog harder is? Beetje moeilijk uit te leggen. En ook al voel ik me heel rustig en positief, ik ben toch ook voorzichtig, het is nog zooo pril! En tja, samen zo’n geheimpje delen vind ik gewoon te leuk ?

@Xbelle @Smus @Xbo @Ellen, ahh wat lief meiden! Vind het zo leuk dat jullie allemaal de moeite nemen om te reageren! Echt lief! We zijn echt super blij en vinden het zo bijzonder! Hoop zo dat het lekker blijft zitten en de echo’s straks goed beeld geven… ?

Vanavond zagen we onze donor, toevallig dus al zo gepland. We besloten (omdat we gaan kamperen met z’n allen) van die lekkere foute hoge witte sportsokken te kopen, je kent ze wel met zo’n streep ? Zowel heren sokken als matching baby sokjes. Die hebben we ingepakt en een klein baby leesboekje met een persoonlijke tekst. Zijn moeder was erbij, maar we wilden het hem zo graag vertellen dat we het gewoon gedaan hebben met haar erbij. Hij pakte die sokken uit en lacht: haaaa! Geniaal, sokken voor de camping! Maar z’n moeder zag die baby sokjes en die keek naar mij, dus wij zeiden: draai ff om die sokken. Hij weer lachen: aahh! Schattig! Baby sokjes! (Ondertussen zat zijn moeder al te huilen ?, die had het allang door!) en hij kijkt nog een keer en zegt: huh baby sokjes? Kijkt naar ons. ‘Baby sokjes?’ NEEE! Echt? ‘Haha slome’, zeiden wij! Hij had meteen de tranen in zijn ogen en stond helemaal te stuiteren. Daarna het boekje gegeven. Later zijn we nog even snel wat gaan eten en gaf hij spontaan een knuffel en zei: het voelt zo goed! Ik vind dit zo tof! Ondanks dat hij niet de vader wordt, is hij super enthousiast en gaat zeker een rol spelen in het leven van dit kindje. Was echt bijzonder. Ondertussen gaat mijn hoofd nog steeds van links naar rechts, voor naar achter en aan en uit. Lijkt wel een kermis met stroomstoring ? Soms vergeet ik het even een paar minuten en dan is het er weer. Ik ben blij dat ik dit mag meemaken ?
Ps; sorry voor de lange verhalen en nogmaals dank voor jullie super lieve reacties!!

WAAAAHHHHHHHHH IK ZEI HET TOCH!!!!!!
oh ik durfde het niet zo te zeggen maar toen jij dat bruin bloed had dacht ik al OMG innesteling! En wauw wat heb jij lang kunnen wachten zeg! Ik had er echt een goed gevoel bij dit keer.. ik ben zoooo mega mega mega blij voor jullie! He he????

Van harte gefeliciteerd en wat een mooie testen! Ik zit nu in de wachtkamer dus lees straks de rest even bij. Maar moest natuurlijk even reageren WHOEHOEEEEE???

Ik hoop dat het nu hier ook raak mag zijn..want ga me haast eenzaam voelen ?? maar ik haal hier wel hoop uit hoor!!! Nu MOET het voor mij toch ook raak gaan zijn. Just-me, was dit jouw 3e ronde gonal? Want jij liep net voor op mij na de overstap van de letro toch? Zal ik jou gewoon ook hierbij na gaan doen? ?????

@Camhay, hahahah dank je wel!!! Ik ben nog steeds in shock ? Dit was onze 4e ronde GonalF. Alles was net een beetje anders, ik was er zo zeker van dat het niet goed gegaan was! Wat hier al gezegd werd: het lijkt wel alsof de rondes die anders gaan dan anders de succes verhalen worden! Ik hoop zo dat jij en Xbelle snel volgen! En dat deze minibaby blijft zitten ??

Mijn moeder komt vanavond eten ? en we willen het pas eind volgende week vertellen! Hoezo slechte timing haha! Dat wordt een lange avond. Ze begon al over wijn.. Dus ik heel blij: oh we allemaal nieuwe gin! Kun je proeven! (Kan ik mooi de alcohol vrije pakken ??)

Hahahaa heerlijk. Hopelijk hou je het vol tegenover je moeder dan haha.

Oh nou dan moet ik nog 1 ronde door want zit nu in de 3e. Vandaag niks te zien op de echo, ja de cyste die was nog maar 14 mm! Die houdt de groei een beetje tegen zei ze.. Dinsdag weer terug.

Geniet van dit nieuws en jullie weekend! ??

Xbelle...zullen wij gewoon gelijk volgen nu?? haha.

Las net over jouw bloeding. Is het inmiddels doorgezet? En hoe ziet jouw erg er nu uit, want zie dat je nu 5 weken van de medicatie af bent.
Prikken is trouwens weer wat beter gegaan. Ik doe het nu ff links en wat verder weg, rechts was gewoon te beurs omdat ik daar voornamelijk spuit. (Ligt me gewoon lekkerder). Nu dus over op links en dat gaat weer goed. Dinsdag meting 2. Hopelijk groeit er nu net zo snel als vorige keer een eitje! Toen ging ik van 0 naar 17 mm in 3 dagen ??

@Camhay, we hebben het gered maar zijn echt kapot na 5 uur? We waren vooral bang dat we ons zouden verspreken! Ze wilden last minute uit eten, ga dan maar eens verkopen waarom je de gamba’s en vis van de dag niet wil die je normaal wel graag eet ? De beste vriendin van mijn moeder was mee (en ik denk dat zij wel een vermoeden had eigenlijk) Maar mijn moeder is een tikje naïef, die denkt gewoon: dan had ze het wel verteld. Dus ze zal wel even vloeken volgende week… oeps hahah! Nou ja, is de verrassing des te groter?

Ik werd vanmorgen trouwens wakker en ik bedacht serieus pas na 1 min toen ik rechtop ging zitten: oooh god! Ik ben zwanger! ? Dat was echt erg!

Ehm… ben ik weer… ik besef me net dat in thee natuurlijk cafeïne zit? Ik ben gek op thee en drink zeker 3/4 koppen per dag. Liefst groene of witte thee, maar ik lees net dat groene thee ook wordt afgeraden? Laat ik rooibos en gemberthee nou écht vies vinden. Zijn er hier tips die cafeïnevrij zijn?

@ Just-Me, wat fijn dat jullie het de donor hebben kunnen vertellen en dat het echt een verrassing was! ? Lastig lijkt het me om het voor de rest nog voor je te houden. Ik kan me voorstellen dat sommigen het meteen aan je smoel zien en het aanvoelen ?Wat betreft de thee.. Kruidenthee proberen? Rooibos kan inderdaad ook. Thee van de natuurwinkel, daar heb je veel keuze. Volgens mij heb je daar ook groene thee zonder cafeïne. Ik ben hier een jaar geleden ook naar over gestapt omdat ik anders teveel cafeïne binnen zou krijgen. Ik vraag me nog steeds af of het echt verschil maakt, maar goed.. Zolang ik nog steeds niet zwanger ben durf ik er eigenlijk ook niet meer vanaf te wijken?
@Camhay Fijn dat je gisteren al een meting hebt gehad. Dag 14 is ook wel laat hoor! Je wil ook niet dat ze het over het hoofd zien als je lijf ineens in een ronde wat sneller gaat.. Gelukkig gaat het prikken beter. Helemaal prima toch als het links beter gaat, dan kun je rechts maar beter even met rust laten. Jammer dat het nog niks opleverde, hopelijk is er maandag meer te zien! 
Haha ja laten we dat doen! Tegelijk lijkt me een goed plan. Het is ook allemaal zo goed te plannen hè ? Zat serieus een paar weken geleden wel te denken.. Het zal toch niet dat ik straks helemaal alleen hier overblijf. Iedereen zwanger en jij nog steeds niet?  Hier is het nog steeds vreemd. Sinds woensdag heb ik heel licht bloedverlies. Het is echt heel licht, lichtroze en soms zie ik zelfs niks op een papiertje. Het wisselt elkaar een beetje af. In totaal zijn het misschien echt vijf druppels ofzo geweest?. Het zet tot nu toe niet door. Het lijkt nu sinds net ook bruin te worden ipv roze, dus heb ergens het idee dat het misschien wel tegen het einde loopt.. In februari heb ik dit ook ongeveer zo gehad. Toen was het drie dagen spotting, maar toen zette het de vierde dag wel door (op 14 DPO). Maar toen was het een succesvolle ronde nav Menopur en Ovitrelle en met een goede progesteron waarde. Nu geeft m'n lichaam uitzichzelf deze reactie. Vorig jaar en het jaar ervoor heb ik telkens zo gehoopt op een bloeding uit mezelf. Bij mij kwamen ze achter de PCOS omdat ik destijds door de pil heen in een keer geen bloeding meer kreeg in de stopweek en na het stoppen met de pil 2 jaar terug is het nooit meer zelf op gang gekomen. Maar nu weet ik niet zo goed wat ik hier mee moet. Ik wacht het maar af. Twijfel wel of ik misschien maandag voor de zekerheid een test moet doen voordat ik de uitgangsecho heb. Eigenlijk wil ik dat niet, hou niet zo van testen als het niet nodig is. En ze hebben heel duidelijk gezegd 1,5 jaar geleden dat ik nooit natuurlijk zwanger kan raken, dus ik wil het eigenlijk niet doen. Maar het voelt ook niet goed om zonder die zekerheid weer te starten met ronde 6 en er een shot Gonal in te zetten. Ik weet dus niet waar ik nou goed aan doe..

Terug
Bovenaan