@Xbelle, oh ja een natuurwinkel is nog wel een goede! Zag dat Simon Levelt ook wat heeft. Dus gaan even op pad vanmiddag
Wat gek van de bloeding? Ik snap wel wat je zegt, over niet willen testen. Ik heb tijdens een gekke ronde ook een keer moeten testen voor ik weer mocht komen voor een echo, vond het vreselijk ? Maar ik had wel de gedachte; ik sla mezelf voor m’n kop als ik niet test en er wel wat is, dus ik wilde het ook wel zeker weten… Lastig hè? Niet weten wat er gaande is ?
Het was inderdaad echt leuk om het hem al te vertellen. Ik denk wel dat enkele mensen wat vermoeden, maar we wachten tot we terug zijn volgende week vrijdag van onze mini vakantie en dan gaan we het onze ouders vertellen! En belangrijkste familie en vrienden waarschijnlijk meteen na de eerste echo (althans, zo denken we nu haha)
@Ellen, Ehm nou, ik dronk normaal af en toe ook een kopje Camille thee. Maar mijn vrouw zette gister een kop voor zichzelf en ik kon de lucht niet verdragen ? Ik heb ineens hetzelfde met parfums, we liepen in Utrecht en ik rook alle parfum van alle mensen door elkaar. Gadver! (Was de dag voor de positieve test, mijn vrouw zei nog: joh stel je niet aan, maar ik werd er echt onpasselijk van) En ik heb ineens geen trek meer in chocola. Normaal is een stukje pure chocola mijn ‘toetje’ maar ik moet er niet aan denken, de geur alleen al. Verder merk ik werkelijk niks, maar mijn geur verandert dus wel al? Wist niet dat dat al zo snel kon. Maar goed, we gaan vanmiddag dus even thee shoppen ? Hoe is jullie vakantie? Lekker aan het genieten? Merk jij al iets? Wat leuk dat we zo dicht op elkaar zitten! Ik vind het ook echt heel spannend hoor ?