Gonal F + Ovitrelle

@just-me op de site van pickwick staan al hun caffeïne vrije varianten. Ik drink zelf graag kamille dus dat was gelukkig geen probleem ?

Zag dat jullie de 18de echo hebben. Dan zitten we vlak achter elkaar. Wij mogen de 16de voor onze echo. Vind het mega spannend!

@Xbelle @Camhay ik duim echt dat jullie snel volgen. Hoe mooi zou dat zijn!

@Xbelle, oh ja een natuurwinkel is nog wel een goede! Zag dat Simon Levelt ook wat heeft. Dus gaan even op pad vanmiddag :)Wat gek van de bloeding? Ik snap wel wat je zegt, over niet willen testen. Ik heb tijdens een gekke ronde ook een keer moeten testen voor ik weer mocht komen voor een echo, vond het vreselijk ? Maar ik had wel de gedachte; ik sla mezelf voor m’n kop als ik niet test en er wel wat is, dus ik wilde het ook wel zeker weten… Lastig hè? Niet weten wat er gaande is ?

Het was inderdaad echt leuk om het hem al te vertellen. Ik denk wel dat enkele mensen wat vermoeden, maar we wachten tot we terug zijn volgende week vrijdag van onze mini vakantie en dan gaan we het onze ouders vertellen! En belangrijkste familie en vrienden waarschijnlijk meteen na de eerste echo (althans, zo denken we nu haha)

@Ellen, Ehm nou, ik dronk normaal af en toe ook een kopje Camille thee. Maar mijn vrouw zette gister een kop voor zichzelf en ik kon de lucht niet verdragen ? Ik heb ineens hetzelfde met parfums, we liepen in Utrecht en ik rook alle parfum van alle mensen door elkaar. Gadver! (Was de dag voor de positieve test, mijn vrouw zei nog: joh stel je niet aan, maar ik werd er echt onpasselijk van) En ik heb ineens geen trek meer in chocola. Normaal is een stukje pure chocola mijn ‘toetje’ maar ik moet er niet aan denken, de geur alleen al. Verder merk ik werkelijk niks, maar mijn geur verandert dus wel al? Wist niet dat dat al zo snel kon. Maar goed, we gaan vanmiddag dus even thee shoppen ? Hoe is jullie vakantie? Lekker aan het genieten? Merk jij al iets? Wat leuk dat we zo dicht op elkaar zitten! Ik vind het ook echt heel spannend hoor ?

@xbelle, aah zo ja.. nou en anders ff de uitgangsecho afwachten dan zien ze je slijmvlies toch? Als die dun is weet je ook dat er niks is en je veilig kan beginnen!

Jaaa ik ben vooralsnog bij jou haha.. komt goed meissie we gaan er weer voor ?

@just-me ik drink geen thee eigenlijk. Dus kan je niet helpen. Hoe voel je je? Al gekke misselijkheidsklachtjes? En heb je trouwems al je echo ingepland? ?

@Camhay, ik ben geslaagd voor een cafeïne vrije groene thee, zelfde voor een earl grey en een soort fruit mix die ik dan evt kan mixen met de basis theetjes. Dus prima gelukt! Ik merk vooral mijn geur, ik ruik echt alles. En kan dus enkele geuren ineens niet goed hebben. Nog niet misselijk, maar wel sneller weeïg. Ik reageer niet zo lekker op grote porties eten, maar als ik normale porties eet, is het enige dat ik merk dat ik sneller behoefte heb aan eten anders begint mijn maag een beetje. Dus ik eet af en toe iets kleins tussendoor. Ik zei nog tegen mijn vrouw net: het is raar want ik zie niks als ik in de spiegel kijk en ik voel eigenlijk ook niet veel! Het voelt nog zo gek allemaal. Alsof het niet over mij gaat ofzo? Ik heb echt even tijd nodig om het te gaan beseffen geloof ik ?

Echo is trouwens 18 augustus!

Oh fijn dat je wat gevonden hebt!
Ik herken die geur wel idd, had het heel erg met frituurlucht ? en werd op het begin vaak wakker met een knorrende maag. Verder nooit misselijkheid gehad bij mn zoontje en voelde ook vrij weinig hoor! Zit vast allemaal goed ? spannend nog 18 dagen! Hopelijk gaan die een beetje snel voorbij voor je! Onwerkelijk gevoel lijkt me idd... geniet er maar lekker van meis.. zo verdiend!

Hier morgen de 2e meting... hoop enorm dat ik dezelfde dag nog de Ovitrelle mag zetten want de afgelopen 2 rondes mocht het beide keren op dag 15.

Mijn beste vriendin woont al jaren in London en zij komt over 2 weken naar mij. De vorige keer heb ik met haar positief getest dus wie weet brengt ze geluk?? maargoed dan moet er morgen wel wat gegroeit zijn.

@Just-Me Fijn dat het gelukt is met de thee!? En 18 augustus de eerste echo, spannend joh! Kan me voorstellen dat de dagen erg langzaam gaan voor je gevoel! 
@EllenvR Hoe gaat het met jou? Hoe voel jij je?
@Camhay hoe was je afspraak vanmorgen? Hoop voor je dat er een duidelijke follikel te zien was!
@Hier Vanmorgen uitgangsecho gehad. Ik had gisterochtend voor de zekerheid toch maar een sensitest gedaan en die was negatief. Het bloedverlies is nog steeds niet helemaal gestopt, maar lijkt wel minder te worden. Hadden ze in het ZH ook geen verklaring voor. Ze dachten dat het mogelijk toch een soort van menstruatie moet zijn geweest omdat het vier weken na de laatste bloeding begon.. Het bms was 4/4,5 en ze zagen links nog iets van 17 mm. Waarschijnlijk is het een restcyste, maar om dat uit te sluiten moest ik toch bloedprikken. Krijg ik straks waarschijnlijk de uitslag van. Als het een cyste is mag ik vandaag nog starten met ronde 6.. 

@Xbelle, de tijd gaat inderdaad langzaam haha! Maar goed, hoort er ook bij… dus we komen de tijd wel door! Wat gek allemaal! Ik hoop dat je dan vandaag inderdaad mag starten, dan kun je weer door! Cystes kunnen gekke dingen veroorzaken…

@Camhay, Ooh gelukkig, ik voel inderdaad op een enkele felle steek in onderbuik (of borst, die zijn gemeen trouwens!?) echt niks. Inderdaad sneller een knorrende maag en dus iets sneller eten dan normaal. Ik ben wel een soort bang voor bloedingen, elke wc ronde kijk ik eerst of ik niet ongesteld ben? Gaat zo automatisch, zit zo in mijn systeem haha! Ik duim voor een goede echo meis! En wie weet brengt je vriendin weer geluk ? ?

Oh spannend xbelle! Fijn wel dat ze bij jou toch checken via het bloed ook. Hier nog niet gehad bij cyste rondes. Maar wie weet kan het dus ook een follikel zijn? Want je slijmvlies is niet direct heel dun. Gek wel...hoop voor jou iig duidelijkheid vandaag en dan een goede ronde!

Ik heb morgen de echo ;) laat het weten!

Terug
Bovenaan