Gonal F + Ovitrelle

@Camhay Haha stom! Ik dacht dat je bericht van gisteravond was, maar zie nu dat het van vanochtend is. ?? Voor morgen voor jou!!
Hier waren de bloedwaardes laag, dus ik mag starten gelukkig! De eerste zit er al weer in. Vrijdag de eerste meting op dag 7. Waarschijnlijk nog te vroeg, maar zo weten we zeker dat we de eisprong niet missen dit keer.. 
De reden dat ze bij mij vaak bloedprikken is volgens mij vooral omdat de cystes bij soms enorm lijken op follikels. Heb hier al vaker de verpleegkundigen mee voor de gek kunnen houden..? Ze geven ook eerlijk toe dat het soms echt heel lastig is om het verschil te zien. Eerste ronde Menopur ging dat bij mij al mis toen de progesteron waarde na een week laag was en er daarna ook geen bloeding kwam. Sindsdien prikken ze regelmatig. Dat geeft gelukkig altijd duidelijkheid. Vorige ronde ook toen ze er van overtuigd waren dat het juist wel een cyste was en er toen toch een follikel bleek te zitten die al op knappen stond. Vind het zelf wel heel fijn dat ze er zo bovenop zitten. Heb liever vaker bloedprikken dan dat ze er naast zitten en we iets missen. 

@XBelle fijn dat je mag starten! Ik ga voor je duimen dat het een succesvolle ronde wordt ?? Fijn ook dat je al snel mag komen voor de echo, misschien wat vroeg inderdaad maar zo weet je inderdaad zeker dat ze niks missen.

Ik voel me verder goed. Moe en gevoelige borsten zijn de voornaamste klachten/symptomen en soms wat krampjes. Vanmorgen besloot mijn lijf daar ochtendmisselijkheid aan toe te voegen net voordat we in de auto wilde stappen van Spanje naar Italië ? Ik moet toegeven dat ik hoop dat die niet doorzet want iedere ochtend beste vrienden worden met de wc pot op vakantie zie ik niet zo zitten ?

@Camhay, ben nog steeds druk aan het duimen voor een groeispurt!! ??

@Just-Me, het checken iedere keer als ik naar de WC moet is zo herkenbaar. Helemaal als de klachten even op een lager pitje staan dan verwacht ik echt dat het ieder moment mis kan gaan ?? Het voelt gewoon nog steeds heel onwerkelijk.

Haha niet erg. Ik ben soms ook in de war!
Maar idd wel heel fijn hoor @Xbelle dir controle en duidelijkheid dan. Heb het idee dat mijn ziekenhuis daar echt wat minder in is. Toppie dat je iig weer bent mogen starten! ? duim voor een mooie groei.

@allen. Ik heb zo de echo maar lichamelijk heb ik hem (volgens mij) niet eens nodig. Ik voel echt aan alles dat er een eisprong aan zit te komen. Vruchtbaarslijm en vandaag opgestaan met beginnende ovulatiepijn.. heel benieuwd of het klopt met wat ik voel. Want met de gonal kan ik ook de groei voelen. Ik denk iig haast wel zeker te weten dat er iets gaat zitten, hopelijk alleen geen cyste of die cyste! Duim stiekem dat het dit keer rechts gaat zijn zodat we van dat onding iig geen last hebben ??

Half 10 weet ik meer ?

@ellen ooooh hopelijk valt het mee... een hele fijne vakantie voor jullie??

@Ellen, oooh ik ben zo blij dat jij dat zegt! Ik heb précies hetzelfde! Mijn borsten zijn sinds gisteren iets minder gevoelig en ik heb minder last van maagzuur, ik werd meteen onzeker ? vooral omdat ik dank denk; zou het nu niet juist toe moeten nemen? (Tegelijkertijd ben ik een aantal dingen consequent aan het doen om mijn maag te kalmeren en misschien werkt dat nu wel een beetje, en dan toch maak ik me daar zorgen over ?) Maar ik las wel dat meerdere vrouwen dit hebben, dat het soms wat afneemt en dan weer toeneemt? Misselijkheid valt hier nog mee, maar ik sta wel te zweven elke keer dat ik te snel op sta of niet op tijd eet. Ik vind het echt spannend en ben wel bang dat er iets niet goed zit dan? Verder heb ik min of meer dezelfde klachtjes als jij, alleen de vermoeidheid valt nog mee gelukkig. Ik denk dat ik pas een klein beetje gerust gesteld ben na die echo. Gisteren een gesprek gehad met de verloskundige praktijk waar we heen zouden willen als alles goed is. Hele lieve dames en leuke kleine praktijk. Zij adviseerde al meteen om iets kleins en neutraals te eten voordat je opstaat. Gewoon naast je bed leggen zei ze. Ze zei dat het sommige dames helpt om het daadwerkelijk spugen te voorkomen… Misschien helpt het voor jou? Geniet van jullie vakantie!

@Camhay, ik duim voor jou vandaag!

@Xbelle, fijn dat je gestart bent! Hoop zo dat dit een ‘gewone’ goede ronde wordt!!

Nog maar 1 follikel van 8mm. Wel een dik slijmvlies van 9 mm (dat heb ik niet eerder gehad ?). Moet nu ophogen en vrijdag terug.

Maar voel al wel vanalles..heel gek!
Dag 15 ovitrelle wordt m dus niet. Ff balen, hopelijk vrijdag toch wat te zien!

@EllenvR Ik hoop voor je dat de misselijkheid mee valt en dat je lekker van je vakantie kunt genieten! Kan me voorstellen dat je heel alert bent en bang bent dat de symptomen ineens minder worden. Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt met de echo! 
@Just-Me Fijn dat je al een goed gesprek hebt gehad bij de praktijk! Dat van het eten 's Ochtends heb ik inderdaad ook vaker gehoord. Een goede collega had altijd een pakje crackertjes bij zich aan het begin van haar zwangerschap. Op het moment dat ze ineens weer een pakje crackertjes te voorschijn haalde wist ik al hoe laat het was haha?. Hopelijk helpt het! 
@Camhay Oh nee wat balen zeg! Wat kan je lichaam je dan voor de gek houden hè.. Pff.. Je bms is wel echt heel dik, je zou dan toch denken dat er wel iets aan zit te komen.. Zeker omdat je ook al slijmverlies hebt. Lastig dat ze dan geen bloed prikken hè, anders had je daar misschien wel iets aan kunnen aflezen. Ik hoop voor je dat het ophogen het zetje geeft dat nodig is! Hoeveel ga je nu spuiten? 

Even van me af schrijven hier dames.. Lekker een paar dagen ertussen uit, maar man. Ik vind het zo spannend allemaal en zo onwerkelijk dat ik een soort roes hier zit en de helft niet echt mee lijk te krijgen. Is dat normaal? ? Ik voel van alles en vrij weinig tegelijk, want het is zo minimaal allemaal. Ik vind het zo bijzonder om dit mee te maken maar ergens geloof ik het nog steeds niet. Net was ik even lekker alleen douchen en kon ik even rustig nadenken en voelen. En echt, wat wil ik dit graag!! Dat maakt het meteen dubbel zo spannend, want de grootste vrees is er natuurlijk ook tot die eerste echo. Ik weet dat het gewoon wachten is, maar soms overvalt dit me allemaal een beetje ??

Terug
Bovenaan