Gonal F + Ovitrelle

Menstruatie eindelijk goed doorgezet! Dus de Gonal zit er weer in. Deze x start 75E, hopelijk een mooie ovulatie op dag 14.... ? eerst maar ff die menstruatie door komen... pfffff. Voor een heel mooi doel, maar god wat mis ik soms mijn spiraaltje ?
Hoe is het met jullie? Klachtjes? 

Ah fijn dat je weer kon beginnen met de Gonal! Wanneer heb je een echo?
Ik heb naar verwachting afgelopen vrijdag een eisprong gehad dus nog maar 5 dagen later. Gut wat gaat de tijd langzaam ? Normaal vliegt de tijd om maar nu is 't net een slakje. Bij elk strak gevoel of steekje in m'n buik denk ik zal het wat zijn maar dat slaat echt nergens op zo vroeg ? ik Google wat af.. 

Charlotte ik hoop dat je de juiste dosis te pakken hebt! Wanneer is de 1e echo? 
Kimsterr welkom in de wachtbankjes wereld... sinds ik ovitrelle gebruik voor de ovulatie vind ik het nog moeilijker omdat die toch vage klachten veroorzaakt. Ik denk dat jij die dingen googled... ik ben daar maar mee opgehouden anders word ik echt gek. Ik heb besloten om een early test mee op wintersport te nemen.. als het wederom niet gelukt is ga ik de laatste avond maximaal après skiën.. 

Kimster, herkenbaar. Ik google me ook wat af! Maar het is wat Sabbel zegt... die Ovitrelle geeft gewoon wat zwsklachtjes en kan je op t verkeerde spoor zetten... super vervelend! Wanneer mag je testen? Zo spannend ?
Sabbel, groot gelijk, als 't niet gelukt is een dikke vette borrel nemen! Laten we hopen dat je die moet laten staan ;).
Ik moet maandag voor echo (cyclusdag 10)

Sabbel ik moet inderdaad ook niet Googlen maar ik vroeg me bepaalde dingen even af, bijvoorbeeld hoe überhaupt een bevruchting verloopt en op welke dag et cetera. Dat weet ik nu dus ik ga het maar loslaten ? Hopelijk is flink après skiën niet mogelijk voor je! ? Duimen! 
Charlotte ik weet dat Ovitrelle klachtjes kan geven inderdaad. De Ovitrelle geeft in ieder geval al geen positief resultaat meer op een test dus het zal eruit zijn. Echter; ik heb bijvoorbeeld nog steeds gevoelige borsten, herken ik eigenlijk niet van anders. Maar goed we zien het volgende week wel. Ik kan als 't goed is volgendeweek vrijdag of zaterdag testen.
Jij succes vast voor maandag ?

Help! Vandaag echo gehad.. er zitten maarliefst 4 eitjes. Allevier rond de 15-16. 

In t ziekenhuis zijn ze heel stellig: Deze cyclus overslaan en volgende cyclus lagere dosering.
En misschien ben ik nu heel naïef... maar ik zie het dus ook een beetje als meer kans ?. Dat komt natuurlijk omdat dit inmiddels al ronde 16 is en wanhopig word. 
Zouden jullie sowieso overslaan? 

Ik zou luisteren naar het ziekenhuis. In feite heb je wat overstimulatie en stel dat er 3 of 4 bevrucht worden dan ben je niet blij ?
Edit: ik schreef een paar dagen geleden in deze post nog over wat lichtroze lichtbruinverlies.. Inmiddels heeft het doorgezet ? Dus ronde 1 is mislukt.. Op naar een echo op dag 3..

Charlotte.. wat zegt je vriend? Ik snap dat je wanhopig wordt... het ziekenhuis wil niet de verantwoordelijkheid voor een meerling meer dan 2 vanwege gevaren voor de moeder.. daarom geven ze dat advies. 
Kimsterrr balen zeg! Fingers crossed voor poging 2! 
Bij mij wijzen alle vingers richting de rode vlag... iui 3 en daarmee ronde 27 mislukt... :-( 

Terug
Bovenaan