@MilouP, jeetje ik lees zowat mijn eigen gedachten ? Dank voor je lieve reactie! Ik schrok echt heel erg, het is wat je zegt, het kan je zomaar weer ontnomen worden en is allemaal zo spannend. Ik heb er nooit bij stil gestaan dat het zo kan wisselen, maar gelukkig hoor ik het van iedereen terug. Mijn borsten beginnen weer te steken en ik heb de afgelopen twee uur rondgelopen met flinke onderbuikpijn met uitstraling naar mijn billen en liezen. Mijn onderrug is beurs en stijf. Nu is de pijn nagenoeg weg, behalve een zeurende pijn links in mijn lies. Mijn vrouw had het heel lief geprobeerd op te zoeken en zag dat het pijn van groei en rekken kan zijn. Na een kaarsje in de kerk en een gelukt armbandje (je moet toch wat hahaha) zijn we nu weer wat rustiger.. Gelukkig reageerde het ziekenhuis ook lief en de verloskundige praktijk mocht ik bellen met deze vraag en ook zij zeiden dat ze hier echt vaak over gebeld worden… Zolang er dus geen bloed is probeer ik mezelf rustig te houden en hopelijk mag ik dit over 4 maanden ook tegen iemand zeggen die zich zorgen maakt! Super lief meis, dank hiervoor Blij dat het met jou goed gaat en met jullie kleine mannetje!