Gonal F + Ovitrelle

@Camhay Wat fijn!! Gelukkig zeg, niks is vervelender dan eindeloos blijven doorspuiten en moeten afbreken.. Maar gelukkig hoeft dat niet en hebben jullie weer een mooie kans! Ik duim voor jullie? En over dat slijmvlies, nee nog nooit gehad.. Klinkt heel gek. Normaal bouwt het slijmvlies juist op als het follikel blijft groeien. Het blijft een raar proces en je lijf kan zulke vreemde dingen doen?
@Just-Me Oh nee... Denk je eerst ik voel niks, krijg je het nu driedubbel te voelen.. Ik hoop voor je dat je je nu weer wat minder beroerd voelt. Rustig aan!
Hier net weer meting gehad. Deze ronde gaat het helaas ook weer anders. Er is nog geen groei te zien t.o.v. maandag.. Nu toch maar weer ophogen naar 87,5 en dan dinsdag weer terug. We proberen er maar zo rustig mogelijk onder te blijven. Gelukkig een heel fijn en gezellig weekend voor de boeg, dus dat scheelt? 

Jaa ben super blij. Nu ook direct een mooie tempstijging. Dus ik heb er deze ronde weer vertrouwen in! Mag ook wel ja 24 dagen spuiten ??? hopelijk gaat het bij jou met ophogen ook goed! Uiteindelijk groeide het hier heel snel in 2 dagen tijd. Dus het kan weer alle kanten op.

Geniet van je weekend meis! ? ff relaxen..

@Xbelle, het zou ook niet een ronde mee zitten ? Hopelijk doet de ophoging zijn werk en kunnen jullie snel door!

@Camhay, wat fijn dat het nu goed was en duidelijk! Succes op het wachtbankje ??? Hoop zo dat dit je laatste keer is!!

@Hier, de misselijkheid neemt toe en af in golven, maar is er continu. Buikpijn blijft in aanvallen komen. De pillen halen dan wel het randje eraf gelukkig. Ken de bank inmiddels iets te goed en kan geen tv meer zien. En die hitte helpt ook niet echt mee ?? Iedereen lacht maar: ‘ach meid, echt zwanger, lekker van genieten! Neem nog een pilletje en ga lekker liggen!’ Maar ik vind dit helemaal waardeloos. Ben er ook mentaal echt van van mijn padje, stort in, vind niks leuk, wil nergens over nadenken. Stil zitten is echt niet gezond voor mij merk ik.. Het is echt niet dat ik niet blij ben, of dankbaar, maar tussen het beroerd voelen en de spanning van de eerste weken overheerst dat geloof ik nu even. Hoop vooral dat dat wel weer veranderd, want ik wil niets liever dan straks ook echt even intens kunnen genieten van dit wonder van de natuur! Maar voor nu lukt dat niet heel erg en daar voel ik me dan ook weer schuldig over… Sorry dames, niet mijn intentie om er over te klagen, maar wist even niet zo goed waar ik het anders kwijt moest. De paar mensen die het weten willen het geloof ik niet horen… ?

Hoi Dames, 
Ik moest weer even flink bijlezen. De vakantie is vandaag echt voorbij en vanmorgen weer aan het werk gegaan. Ik sta altijd vroeg op en was benieuwd hoe dat zou gaan met de ochtend misselijkheid, maar ik mag niet klagen. Na wat eten zakt het eigenlijk snel wel en kan ik prima opstarten. Van mij kan de dag niet snel genoeg gaan want morgen onze echo en dan weten we eindelijk of alles goed gaat. 

@XBelle, Toch weer een gekke ronde... Ik hoop dat je drukke weekend voor de juiste afleiding heeft gezorgd en dat de ophoging zijn werk doet! Zou fijn zijn als je toch een mooie kans krijgt deze ronde. 

@Camhay, hoe gaat het met jou? Ondanks dat het wat gek is verlopen toch een goed gevoel er over? 

@Just-Me Wat balen joh dat je je zo beroerd voelt. De reacties van de mensen om je heen zijn net niet waar je op zit te wachten als je juist wel een beetje steun en begrip kan gebruiken. Juist doordat je je zo beroerd voelt is het moeilijk om te genieten en daar hoef je je echt niet schuldig over te voelen hoor. Het is gewoon niet fijn om je zo te voelen en dat doet niks af aan hoe dankbaar en blij je bent dat het gelukt is. Ik hoop dat het snel allemaal een beetje wil zakken en je je beter voelt. 

@Ellen, dank voor je lieve reactie ? mijn schoonouders zag ik vanavond even, maar die krijgen nu wel echt in de gaten dat ik me niet zo top voel. Zie er ook echt moe uit nu. Dus die waren nu wel heel lief gelukkig ? Morgen wordt ik behandeld door een soort osteopaat/acupressuur man. Die denkt een beetje verlichting te kunnen brengen wat betreft maag en darmen. Nooit geweest, maar ga het gewoon doen. Fingers crossed dus!

Wat fijn dat jou ochtenden de goede kant op gaan en je gewoon aan het werk kon! Hopelijk zakt het bij mij binnenkort ook wat meer! De dag is bijna om, nog heel even en de nacht hopelijk lekker slapen. En dan is het eindelijk tijd voor jullie echo! Ik denk aan je morgen! Wij beginnen nu ook wel een beetje af te tellen naar donderdag ❤️

@Just-Me Wat fijn dat je gisteren wat steun van je schoonouders hebt gehad! 
Ik ben benieuwd of de osteopaat/acupressuur man iets voor je kan doen. Ik ben zelf naar de osteopaat geweest een paar dagen voor de terugplaatsing en die had ook wat voor de doorbloeding e.d. gedaan in mijn buik en tja het is nu wel raak. Nou zal dat zeker niet de enige factor zijn geweest natuurlijk maar ik voelde me na de behandeling wel echt beter dus het zal een positieve bijdrage hebben geleverd. Ik hoop dat dat voor jou ook zo mag zijn! 

@Ellen, oooh ik ben zo benieuwd naar jou nieuws ❤️ Hoop zo dat je een goede echo had en nu lekker aan het genieten bent!

Ik ben helemaal gevloerd, die osteopaat man heeft me flink te pakken gehad. Normaal heb ik een gewone osteopaat en net als EllenvR, denk ik echt dat het wel wat doet! Deze man kende ik nog niet en gaat wat anders te werk. Ik ging er nogal nuchter in. Hij werkt vooral op zenuwpunten en chakra’s. Ik vertelde alleen dat ik misselijk ben en buikpijn heb waarschijnlijk van de zwangerschap, maar dat ik dat slecht trek. Aan de hand van mijn lijf kon hij me de rest vertellen, en het klopte precies ? Heel apart! Het kwam erop neer dat alles vast zit en een soort verkrampt, met name door emoties die overheersen en me daarin niet goed kunnen uiten. (Waarschijnlijk zit het al vast van de laatste maanden/jaren?) Soms drukte hij op een chakra punt en begon ik uit het niets te huilen (?) Het deed echt wel heel zeer op sommige plekken. Hij heeft alleen niet rond mijn onderbuik gewerkt. Uiteraard spelen de hormonen wel mee, maar een deel van deze problemen staat daar los van denkt hij. En tot rust komen, ontspannen, was heel belangrijk zei hij. Niet dat ik niks mag doen, ik mag alles en juist lekker erop uit maar wel met beleid en met de tijd steeds meer stress proberen af te vloeien. Hij zei: op deze manier krijg je een druktemaker want het kindje voelt jou spanning ook ? Het klopte allemaal wat hij vertelde, met wat ik voel. Vind het bizar dat iemand zoiets kan voelen, zonder dat je het vertelt? Ik vind het zelf altijd wel heel interessant om te doen dit, maar neem niet alles even serieus. Maar in dit geval ga ik wel meer tijd besteden aan manieren waarop ik wat tot rust kan komen, als ik die een beetje kan vinden. Maar ik ben het daarin wel met hem eens, ik ben zo van slag dat ik er echt veel last van heb nu. Mijn vrouw zei lachend (die noemt dit soort mensen Harry Potters met een toverstaf); ga je toch geiten yoga doen ofzo ?

@EllenvR Hoe was de echo vandaag?! Ik hoop zo voor jullie dat alles goed was en het vertrouwen heeft gegeven!!♥️ 
@Just-Me Wat ontzettend vervelend zeg dat je je zo gigantisch beroerd voelt. En inderdaad, tuurlijk mag je daar wel over klagen. Jouw wens en geluk staat daar helemaal los van. Lijkt me echt ellendig om je de hele dag zo beroerd te voelen.. Hopelijk heeft de osteopaat wat kunnen helpen en verminderen de klachten de komende tijd. En hopelijk kun je zelf ook wat meer ontspannen als donderdag geweest is. Die stress helpt nu natuurlijk ook niet mee. Hoop ook voor jou dat het je vertrouwen en rust gaat geven en dat alles goed is!?
Hier was het slijmvlies vandaag weer 6 mm, links zat de cyste en daarnaast nog een van 13 mm en een van 11 mm. Rechts een van 13 mm en een van 10 mm. Bloed geprikt en de waarde was 1,2. Wat wijst op dat er in ieder geval één follikel echt mee doet, voor twee follikels zouden ze de waarde hoger verwachten. Maar goed, het is wel spannend nu wat het gaat doen.. Het hangt er nu echt vanaf hoeveel er door gaat groeien. Zo gek hè, zoveel groei ineens van dat ene tikkie extra... De verpleegkundige zei dat ik er maar vanuit moest gaan dat het gecanceld moest worden, omdat ik me daar dan mentaal vast op in kon stellen. Vond ik zelf een beetje kort door de bocht. Heb uitgelegd dat ik dat wel echt lastig vind in ronde 6 nu je IVF in je nek voelt hijgen. Ze snapte het, maar ze durven 3 follikels echt niet aan. Is voor hen een no go, hoewel de kans klein is.. Verder gaf de verpleegkundige aan dat we in principe nog drie rondes met OI mogen doorgaan als we willen en als we dat mentaal volhouden, maar dat we ook over mogen gaan op IVF. Die keuze ligt helemaal bij ons. Als deze ronde gecanceld moet worden hebben we weer een gesprek in het ZH over hoe we verder gaan.. Ik probeer er nu zo nuchter mogelijk onder te blijven, maar baal er wel echt van. Donderdag hebben we hopelijk duidelijkheid..?

Terug
Bovenaan