Gonal F + Ovitrelle

@Xbelle, fijn dat de bloeding eindelijk gestopt is! Ik snap je gedachte wel, je lijf heeft toch ook tijd nodig om dan nu weer ‘door te gaan’. Ik duim met je mee voor vrijdag!
Enne, ik ook wel hoor! Nooit gedacht dat ik ooit zou zeggen dat ik blij ben met klachten, maar op dit moment helpt het wel even. (Ik denk niet dat ik daar over een aantal weken nog zo over denk trouwens hahaha??) De misselijkheid is nu gelukkig even een heel stuk minder, na 2 dagen is dat ook wel fijn. Voel wel mijn maag nog maar kan tenminste gewoon wat eten nu. Ben wel heel moe sinds gisteren, met vlagen voelt het soms alsof ik mijn linkerbeen niet meer voor mijn rechter krijg. Ik vind het maar vaag hoor, die hormoon toestanden. Maar zo lang ik er niet over na ga denken, gaat het het beste. Anders maak ik mezelf toch weer gek ?

@Camhay, jaaa wat een gedoe als je zoveel echo’s hebt… Leuk is anders. Maar hopelijk zet het nu snel door, is mij ook eens gebeurd, dat ik nog net op tijd was in twee dagen dus ik hoop voor jou ook zoiets! We weten inmiddels dat we er toch geen invloed op hebben, maar na zoveel dagen prikken is de lol er wel af hè ?

Ik blijf meelezen hoor! Alleen het lukt me echt niet om op iedereen te reageren. Maar toch even een reactie voor @just-me en alle andere lieve meiden die hopelijk snel zwanger zijn
De gedachten en angsten die je momenteel hebt en hebt gehad zijn voor mij volkomen normaal. Vanaf het moment dat ik zwanger was was ik intens gelukkig, maar daarnaast doodsbang. Je draagt het meest kostbare bezit met je mee en je hoopt met alles dat het goed blijft gaan. Ik kon enerzijnds dus echt enorm van het idee genieten, maar aan de andere kant leefde ik van mijlpaal naar mijlpaal (eerste echo, 12 en 13 weken echo, NIPT, 20 weken echo en toen weer de mijlpaal van 24 weken). Dat is dus absoluut niet gek!?
En qua symptomen: ik heb de eerste 2 weken ongeveer zeer gevoelige borsten gehad en ben een weekje iets misselijk geweest, maar niet noemenswaardig. Daarna: 0,0 klachten. Geen gevoelige borsten, niet misselijk, niet moe, geen buikpijn, geen bandenpijn, geen bekkenklachten, niks noppes nada. Nog nooit een voorwee, een harde buik. Dus echt, een zwangerschap zonder symptomen kan! Hopelijk is het snel tijd voor de eerste echo en kun je het misschien ietsje meer loslaten en van het idee genieten! Dikke kus!?

Stiekem even reageren: @Just-Me wat geweldig om te lezen dat je ein-de-lijk zwanger bent!!! ❤️❤️?? Het is jou/jullie zzooo gegund! Ook al heb je nu nog angsten, het blijft denk ik toch lastig totdat je het echt ziet op de echo. Wanneer is je eerste echo? 
Ikzelf had overigens alleen het weekend van de positieve test echt veel klachten. Daarna verdween ongeveer alles en was ik alleen maar extreem moe. ? Dus net zoals @XBo zegt, een zwangerschap zonder klachten kan! Het hoeft niet direct negatief te zijn. ?

@Camhay: wat jammer om te lezen dat jij nog steeds bezig bent en dat het zo wisselvallig gaat... :-( Ik hoop echt zo dat ook jij binnenkort echt zwanger wordt van een blijvertje. ❤️?

@Xbo, wat lief! Dank je wel voor je reactie ?
Ik denk inderdaad dat het spannend blijft. Ik probeer er meer vertrouwen in te hebben, maar merk dat ik nog heel voorzichtig ben. Ik begon echt met nauwelijks klachten, maar op dit moment ben ik blij als ik weer een dag door ben gekomen, ik ben echt ineens 24/7 misselijk sinds het weekend? Nog niet echt spugen gelukkig, maar dan beweeg ik ook echt niet s ochtends voordat ik iets heb gegeten anders weet ik zeker dat het mis gaat nu.. s avonds zakt de misselijkheid een klein beetje, maar maakt dan plaats voor flinke darm krampen. Mijn lijf is echt zo van slag ?
Die misselijkheid is alleen niet echt fijn, ik functioneer gewoon niet meer. De vaatwasser uitruimen is al teveel… Mijn vader zei gister: niet klagen hoor over die misselijkheid! Je bent zwanger, geniet ervan! En ik dacht alleen maar: ik wil liggen, hier is even geen genieten bij.. ? Natuurlijk ben ik onderliggend wel blij! Maar ik probeer vooral de dagen door te komen ?

Ik hoop vooral op een mooie echo volgende week!

@Lisett, wat leuk dat je hier even reageert! En dank je wel! ? Ik hoop maar dat het bij mij ook nog wat afzakt en de klachten straks beter te doen zijn, maar vooralsnog wordt het met de dag erger ? Wij hebben de 18e de eerste echo, naar hun verwachting dan 7weken. Nog een week, wordt nu wel een beetje aftellen..
Hoe gaat het met jou? Jij gaat al richting je laatste trimester denk ik? Leuk om even van je te horen! ?

Nou maandag follikel van 13 mm. En vandaag 18 mm ???? he he.

Wel n gek iets mijn slijmvlies was 11 mm vorige week, toen vrijdag 8 mm en vandaag nog maar 5.5 mm. Ze zei dat het van de vorige ronde kon zijn ? omdat dit slijmvlies er vers uit zag en mooi 3 laags was, vanavond nog Gonal voor opbouw in slijmvlies en morgenvroeg de Ovitrelle zetten. Ik vind het maar een gek verhaal van slijmvlies wat afbreekt maar oke wellicht had dat te maken met die cyste en groeide het daarom allemaal zo langzaam? Iemand ervaring mee?

We gaan er maar weer voor deze ronde ?
@lisett, wat lief jouw berichtje. Dankjewel meis!
Alles ook goed met jou en de kleine spruit ??

@Camhay, wat een verhaal weer? gelukkig is het eitje toch mooi gegroeid en mogen jullie er weer voor gaan! ???

@Hier, was een heftige dag en nacht. Ongelofelijk misselijk en zoveel buikpijn dat ik bijna niet meer kon staan of lopen eind van de ochtend. Echt hele zere darmen. Uiteindelijk maar de huisarts gebeld en die kwam zelf vrij snel met het voorstel voor medicatie. Mijn darmen kan een gevolg zijn van hormonen en afwijkend eetpatroon en wat weinig vocht. Aangezien ik bekend sta met maag/darm klachten wilde hij niet echt afwachten. Net als gisteravond is de misselijkheid nu iets minder, maar die kreeg ik s nachts en vanmorgen dubbel terug. Dus de pillen liggen klaar voor t geval dat. Eet nu echt hele kleine beetjes, de paar happen groenten of warm eten doe ik nu s middags op advies. Hopelijk gaat het vanaf nu beter, had er vanmorgen echt een beetje paniek van..

@Just-Me: oh jeetje. op zich fijn om wat klachten te hebben, maar dit is dan wel weer heel erg veel... ? hopelijk wordt het ietsje minder en nog even goed duimen voor volgende week!! Zou zo fijn zijn als dan blijkt dat alles gewoon lekker goed zit en je eindelijk gewoon echt een kleintje mag gaan verwachten ❤️? doe je nu natuurlijk ook al, maar die bevestiging zou wel fijn zijn hihi ?

@Camhay: voor jou ook weer spannend dus, succes komende dagen/weken! Zou toch mooi zijn als het bij jou nou ook eindelijk eens zou lukken, met een blijvertje.... ???

Met mij gaat alles goed! Ik ben inmiddels alweer 34 weken en ons meisje groeit als kool ? ze liep met de laatste echo 2 weken voor hihi ?. Volgende week weer groeiecho en dan gaan ze kijken hoe groot ze dan is. Als ze dan nog steeds zo groot is, gaan we een aanvalsplan maken met misschien inleiden. Kortom, als dat gebeurd is ze er over 4 weken al! Zo'n bizar idee! ❤️❤️??

Veel succes komende tijd weer lieve meiden!! Ik duim voor jullie beide! ??

@Lisett, ja ik zit echt heel erg te ‘wachten’ op de bevestiging. Misschien dat dan de blijdschap en het besef wat meer komen. Soms voelt het nog steeds alsof het niet ‘mijn verhaal’ is? Heel gek. De blijdschap wordt ook wel een klein beetje onderdrukt doordat ik me niet zo goed voel denk ik ?
Gister avond en vannacht hebben de pillen hun werk redelijk gedaan, maar s ochtends komt de misselijkheid er wel doorheen. Maar dat is al beter dan de hele dag!

Wat fijn dat het zo goed gaat en ze zo goed groeit! Wauw, dat zou wat zijn als ze al zo snel komt! Het is allemaal goed, als jullie kleine meid het maar goed doet toch! Nog even genieten en succes met de laatste loodjes ❤️

Terug
Bovenaan