@XBelle, Het blijft weer gek allemaal bij je hè? Ik snap aan de ene kant wel dat ze voorzichtig willen zijn maar het blijft toch lastig om ronde na ronde zoveel spanning te hebben of je weer een kans krijgt.
Ik duim voor je dat je alsnog een kans krijgt deze ronde!! Hebben jullie er wel al over nagedacht of overstap naar IVF al een optie is voor jullie?
@Just-Me Ik ben benieuwd of je het effect van je bezoek aan de osteopaat gaat merken de komende dagen en of de misselijkheid en de buikpijn wat willen zakken. Ik begrijp wel dat je gevloerd was na die sessie, zoiets is vaak behoorlijk intensief. Ik hoop voor je dat je een goede manier kan vinden om tot rust te komen.
@hier, De echo gisteren is super goed gegaan. We hebben onze kleine boon gezien met een kloppend hartje. Als we terug tellen ben ik vandaag precies 8 weken zwanger. Volgens de echo 7 weken 5 dagen maar de arts zei al dat het lastig inschatten is omdat alles nu nog zo klein is dat ze er wel eens een milimeter of 2 naast zitten met het opmeten en dat is dan net het veschil in dagen. Voor nu houd ze het op een uitgerekende datum van 29 maart.
We hoeven ook niet meer terug naar het ziekenhuis en mogen met onze verloskundige verder. Ik moet zeggen dat ondanks ik ze heel dankbaar ben voor alles, ik blij ben dat ik voorlopig niet meer terug hoef als alles goed blijft gaan.