Gonal F + Ovitrelle

Balen Sabbel ???. Wat een rotgevoel weer.... Heb je buikpijn? Of al licht bloedverlies? Want t is nog wel altijd: geen bloed = goed he ;)..
Kimster, spannend!!! Kans is dan toch wel dik dat dat een innestelingsbloeding is geweest! Als het nu niet is doorgezet tenminste. Ga je eerder testen? Of wacht je tot je NOD. Wat zou het mooi zijn!
Ondanks de wanhoop, gaan wij het advies van het ziekenhuis maar opvolgen.... dus deze cyclus overslaan. Ik baal als een gek ? 

Hey Charlotte, wat onwijs balen zeg! Ineens veel te veel eitjes die klaar staan :( lijkt me echt een moeilijke keuze om te maken... maar inderdaad, een drieling of meer zelfs, is niet zonder gevaren.. hoop dat je een beetje afleiding hebt komende maand! 

Nou mijn maag is een bodemloze put qua eten.. dat is voor mij het signaal.. en wel wat vage buikpijn.. en zere borsten maar dat is ook spierpijn door het skiën.. morgenochtend die test maar doen.. zou zo leuk zijn als ik ernaast zit maar ik ben de hoop eigenlijk al een tijdje kwijt en ga er standaard van uit dat het niet gelukt is.. de 23e een uitgebreide poli afspraak staan om het verdere plan te bespreken. Ik mag wel meteen door naar de 4e.. 
Charlotte dappere keuze.. ♡ wij hebben het ook een keer gehad. Ik dacht toen ook schijt.. maar daarna ging ik even op insta drie en vierlingen kijken en toen was het over ;-) 
Bo belle hoe gaat het met jou? :) 

Aaah balen Sabbel dat je andere signalen krijgt... des te groter lan de verrassing morgen zijn ;) ik ga in ieder geval duimen! 
Hier eigenlijk (en eindelijk) een heel positief verhaal! Ik ben inmiddels bijna 13 weken zwanger en we hebben ook goede nipt uitslagen binnen

Heyhey! 
Wat naar zeg voor de meiden waarbij de bloeding toch doorgezet heeft! Op naar de volgende ronde ?
@sabbel, ik hoop dat het dit keer raak is voor je!
Ik zit nu 10 dagen na prygnyl en 5 dagen voor nod.. kon het niet laten even een test te doen.. dit is het resultaat.. met een middagplas.. morgenochtend of miss zaterdagochtend nog eens testen en hopen op een donkerdere streep, dan heb ik wat meer duidelijkheid :p verder nergens last van alleen.. ook zwz niet van die prygnyl injectie..
https://www.mupload.nl/img/zl597dfh498.jpg
Gr Lisette

Wat spannend Lisette! Had je de pregnyl er al uitgetest? Bij mij begonnen 'mijn eigen streepjes ook zo licht. Heeeel hoopvol, zoooo spannend!!

@Bo-belle, nee! Wilde eigenlijk wachten tot m'n nod gewoon.. maar niet echt gelukt.. dus ik hou in m'n achterhoofd dat de prygnyl nog z'n werk heeft.. al is dat binnen 8 tot 10 dagen wel uit te lichaam.. en vorige maand toen ik het er wel uit getest had was het net dag 9 omo wit.. maar goed.. voor je nod kan alles nog! Dat onthoud ik zeker! :) 
Gr Lisette

Terug
Bovenaan