Hey Lieverds! Ik heb weer even bijgelezen. Vind het zo ruk dat die app het niet meer doet. Ik was even wat stiller want het liep/loopt hier allemaal niet zo lekker. En ik merk dat ik er echt met de ronde, steeds moeilijker weer positief doorheen kom.
@Xbelle jezus wat een spanning maar ik lees nu net het mooie nieuws! Echt zo super super fijn! Geniet er van! ? als je op facebook zoekt naar Brabbels NOD & zwanger groep, zal je de groep wel kunnen vinden denk ik? Er zitten er inmiddels aardig wat van hier.
@just-me , bij jou ook goed nieuws zie ik! Nipt goed...dat moet goed voelen. Hoe voel je je inmiddels? Gaat het weer wat beter met de kwalen en gezondheid?
@dames die middenin de ronde zitten. Heel veel succes weer! Hopelijk groeien er mooie follikels en zijn jullie snel zwanger!
@nieuw dame (sorry zie je naam even niet meer nu ik typ) maar wat een heftig verhaal ook...heel verdrietig
. Hopelijk werkt de gonalF en heb je snel een kleintje in je armen.
Ik zit inmiddels weer op cyclusdag 9 en heb morgen de eerste meting. Helaas dus vorige ronde weer geen zwangerschap. Inmiddels ronde 10 met hormonen en ronde 20 totaal ?????? 5e ronde met GonalF en volgende maand zal de laatste poging zijn en sluiten wij het hoofdstuk ovulatieinductie. Inmiddels maken wij ons klaar voor IVF en ben ik druk bezig met de zorgverzekering en aanmelden bij een andere kliniek. Ik wil graag naar Duitsland voor behandeling. Daar doen ze veel meer onderzoeken en bij IVF ook allerlei dingen meer dan hier in NL. daarbij gaan de puncties onder narcose en ook dat scheelt vaak veel qua opbrengst en rust/stress. Na volgende maand zal er even een pauze volgen. En die is echt heel hard nodig. Mijn relatie staat echt onder vuur... ik ben totaal niet meer mezelf en ben heel veel ziek, zwak en misselijk. De rust zal ons goed doen om op te laden voor de vervolgstappen.
Vol goede moed door naar IVF/ICSI. Morgen heb ik mijn 1e meting deze ronde en ook gelijk weer een potje inleveren van mijn vriend. We hopen enorm dat het is verbeterd want hij heeft nu de afgelopen maanden echt heel veel aangepast en allerlei supplementen geslikt ter bevordering van de kwaliteit.
Ik heb stiekem een wat hogere dosis gonalF genomen in de hoop dat ik deze laatste rondes misschien 2 eitjes zal hebben/dubbele kans. Ik haal er maar ff nog zoveel mogelijk uit. Wie weet hebben we nog een mini kansje dat het zo gaat lukken??