@Camhay: Wat heftig Camhay.. en wat een lang traject zo. Ik begrijp direct dat dat ontzettend zwaar is voor jou, maar ook voor de relatie. Ik duim zo hard voor je deze ronde! Hoop echt heel erg dat het gaat werken!???
Hier: ik ben net naar 't zkh geweest voor een tweede echo. Heb nu 10x Gonal F gezet met 75. Nou en wat een nieuws..
Er zijn 3 eitjes doorgegroeid naar 16-17mm en m'n bms was 7mm. Gonal heeft dus eigenlijk iets té goed gewerkt (terwijl er maandag na 6x Gonal nog maar 1 of 2 van 6mm te zien waren..).
Er is dus een risico op een meerlingzwangerschap. De arts zei dat ze bij 4 follikels sowieso de knoop voor ons had doorgehakt en het niet zou doen. Ook bij 3 eitjes vindt ze het tricky, maar wil ze de keuze aan ons laten. Ze gaf aan dat de kans op een 3-lingzwangerschap slechts enkele procenten was en dat ze het in het ziekenhuis ong. 1x per jaar zien, maar dat je het natuurlijk liever wil voorkomen.
Pfff wat een nieuws. Een tweeling zouden we hartstikke leuk vinden (zwaar, maar leuk), maar een drieling wil ik echt niet.. Ook gewoon te veel risico's voor mijzelf en de ontwikkeling van de embryos. Ik vind het een hele hele moeilijke beslissing. Alternatief is ronde afbreken en een nieuwe ronde beginnen, maar door het grillige verloop van de gonal-F bij velen op dit forum, vind ik dat toch ook een onprettig idee. Als we besluiten er wel voor te gaan (en dan dus de 'gok' nemen dat het er geen 3 worden..) moet ik vandaag de Ovitrelle zetten.. Moet even van me af schrijven, maar ben erg benieuwd naar jullie reacties!