Hoi dames, ook ik heb weer even bijgelegen.
@Juliass, jeetje 32 weken! Wat vliegt de tijd! Ik heb nog steeds het gevoel dat ik echt pas net begin haha, iedereen om me heen is al klaar voor de baby, maar ik merk dat ik er nog zo anders in sta! Hopelijk ga je lekker in je zwangerschap? ?
@Ntje, ik weet dat ik mijn rondes met meer dan 1 follikel (Max 3 mochten wij ook) gewoon doorging. Ik heb twee keer een dubbele en driedubbele eisprong gehad. Uiteindelijk lukte het ons in een doodnormale ronde waarin we 1 eitje hadden en ik zelfs dacht dat het niet goed gesprongen was ? Maar dat terzijde. Zoals al gezegd werd, zodra je ovitrelle spuit groeien de follikels nog door! Dus tegen de tijd dat je een eisprong hebt, zit je dan zo rond de 20 mm wat echt goed is! Ik heb het ooit gevraagd, had precies jou vraag?! Dus dat zal goed zitten, ze zullen niet snel verkeerd advies geven, al weet ik nog heel goed hoe vaak ik het in twijfel trok hoor.. Maar probeer erop te vertrouwen! Hopelijk levert het iets moois op deze ronde ?
@BillieRoos, ahh wat jammer. Echter, mijn LF was ook maar Max 12 dagen met ovitrelle.. Zit je op 11 dagen vanaf de spuit of eisprong? 11 dagen is normaal volgens mij nog ok hoor? Ik heb me er toen best druk om gemaakt, maar mij vertelden ze dat er niks aan de hand is met 11 dagen.. Maar als je twijfelt vraag het even, dan kun je ook weer makkelijker ontspannen. Ze kunnen je daar ongetwijfeld meer over vertellen? Hou hoop de komende maanden, hoe moeilijk ook!