Gonal F + Ovitrelle

Spannend Lisette!! Fingers crossed! ?
Sabbel, hoe gaat het? Ben je ongesteld geworden?? 
Bo-Belle, wat heerlijk! Zo fijn dat het goed gaat. Het wordt nu gewoon écht he! Fijn ook dat de NIPT goed was ? topnieuws. Hier krijgen we hoop van!
Kimster, hoe is het nu? Symptomen? Hopelijk heb jij straks ook een vette positieve test in handen! Dan was het het lange wachten op dat ene ei helemaal waard!

Charlotte nee nog niet.. maar officieel ook pas zondag.. ik weet wel zeker dat het eraan komt..  early test was ook negatief. Hoe is het met jou? 
Bo belle wat fijn zeg!! Nu echt genieten! ♡ 
Kimsterr wow zeg! Dat is stiekem ineens snel na zo lang wachten!! Hopelijk is het echt zo!! 

Hier toch een raar verhaal. 
Moest gisteren even terug voor echo om te kijken wat de follikels zouden doen. Er zaten er nog 3 (ipv 4) van ong 17.
Echter heb ik sinds gister een beetje roze vbv en vandaag bruinig. Het is pas cyclusdag 15! Heel raar. Nog nooit gehad.
Zou het mogelijk toch een hele vroege eisprong zijn geweest? Dat dit een innesteling is? 
Snap er niks van. Nu maar afwachten of ik toch ongesteld word. En anders over een kleine week toch maar een testje wagen.
Sabbel, alles ok?? 

Charlotte ik zou eerder denken een eisprong? Die is bij mij ook wel eens bloederig sinds ik al die hormonen gebruik.. en een innesteling? Toch een poging gewaagd dus? Anders kan het niet ;-) 
Ik ben gister echt heel erg ongesteld geworden.. zo K.. morgen weer beginnen met Gonal.. 

Zondags hebben we het nog gezellig gehad.. en maandag was de echo met 4 follikels. Toen gestopt. Dus als ovulatie bijv dinsdag is geweest, zou dat mogelijk zijn?

Maar t is gewoon een raar. Ik had heel veel vruchtbaar slijm, nu totaal niks..
We wachten maar af en doen even niks...
Klote... weer die rot ongesteldheid? Nou, nieuwe ronde, nieuwe kansen maar weer?

Thanks meiden, blij dat het jullie hoop geeft! Hier kan ik er eindelijk van genieten nu het eerste trimester voorbij is en we goede uitslagen hebben

Heyhey!
@Sabbel, jeetje, wat verrot zeg!! Altijd zon klap weer hè! Hopelijk volgende ronde!! 
@charlotte, wat gek... Hopelijk miss toch een innesteling dan?? Ben wel benieuwd!
Ik heb zaterdag weer een test gedaan.. daar was het streepje iets lichter, dus denk dat het toch nog de prygnyl was.. ik wacht nu tot dinsdag, dat is m'n nod.. dus ik blijf nog een klein btje hoop hebben.. helemaal aangezien ik sinds gister last van van m'n borsten.. als m'n bh uitgaat voelt het alsof er stenen in m'n borsten zitten, voelen zo zwaar! Maar ja.. we moeten hoe dan ook nog steeds wachten... ?
Gr Lisette

Terug
Bovenaan