@Helena, hi, ja inderdaad lastig om te wachten he! Ik doe het niet meer testen voor mijn ongesteldheid levert me te veel stress, onzekerheid en verdriet op... Volgens mijn artsen moet ik gewoon wachten tot dag 14 omdat als je eerder test het ook nog de Ovitrelle kan zijn. Als ik het bij jou zo lees zit je 8 dagen na ovulatie, de klachten die je noemt hoeven nog niet perse menstruatie te betekenen toch?
@Tulpje, balen! Hopelijk dit keer een goede ronde, hoeveelste is dit voor jou?
@Sam, spannend ben benieuwd naar je echo!
@Ntje hoe gaat het bij jou?
Ik ben lekker eigenwijs geweest haha en heb de Ovitrelle zaterdag gezet, ik ga er vanuit dat maandag mijn eisprong is geweest. We hebben het zaterdag, zondag en maandag gezellig gemaakt dus ik hoop dat het een van deze raak is geweest. Helaas kreeg ik zondag wel beginnende schimmel down under dus hoop niet dat dat invloed heeft gehad op de zwemmers bijvoorbeeld :-(. Lees verschillende verhalen op internet... Durf nu ook niet zo goed te behandelen met zo'n capsule of tablet, bang dat ik iets beïnvloed ookal zegt de arts van niet. Wacht nog even af soms gaat het vanzelf weg...
Nu maar afwachten, NOD is dan waarschijnlijk 2 januari. Pff zou toch wel een heel mooi begin zijn van het nieuwe jaar! Mijn beste vriendin is net zwanger, wel zwaar hoor ben heel blij voor haar want ging bij hen ook niet vanzelf maar vind het toch best pittig. Wij zijn al langer bezig dan zij en dan is het wel oneerlijk dat het hen wel lukt en wij nog steeds bezig zijn... Ach jullie kennen het :-(. Maar we gaan door vol goede moed.
Ben ook nog bezig met acupunctuur dus hopelijk is dat net het beetje extra wat we nodig hebben (al weet ik natuurlijk nooit of dat daadwerkerlijk helpt of niet, het voelt wel goed om te doen).