Gonal F + Ovitrelle

Hier vandaag voor 1e echo ronde 2 geweest! 1 kant nog een enorme krentenbol zoals de arts het verwoorde hihi! Aan de andere kant zat alweer een mooie van 12mm ongeveer! Do ochtend weer terug voor de 2e echo! ?
Ook do een papier en een potje meenemen voor onderzoek van mijn man, want de huisarts doet dit niet hier, moest via het ziekenhuis! 

hoi!
ik was even afwezig maar ondertussen in mijn 4e ronde gonal 4, waarvan 3 x de ovitrelle kunnen zetten. 

Wacht nu af. Ik heb gisteren getest die was negatief (10 dagen na ovitrelle). Ik voel me nu best opgeblazen en zwarte borsten maar vermoed dat dit toch symptomen van menstruatie zijn.. 

Officieel kan je ook het beste testen zodra je overtijd ben maar geduld is lastig.  Is er uberhaupt nog kans op een positieve test in deze laatste dagen? Vraag me af of je na Ovitrelle uit je lichaam is direct HcG opbouwt / kan zien op de test. 

@Ntje helaas ongesteld geworden vandaag beginnen met prikken.
@Sammzz wat fijn zeg weer een groei. Hopelijk donderdag groot genoeg:)!

@Helena, hi, ja inderdaad lastig om te wachten he! Ik doe het niet meer testen voor mijn ongesteldheid levert me te veel stress, onzekerheid en verdriet op... Volgens mijn artsen moet ik gewoon wachten tot dag 14 omdat als je eerder test het ook nog de Ovitrelle kan zijn. Als ik het bij jou zo lees zit je 8 dagen na ovulatie, de klachten die je noemt hoeven nog niet perse menstruatie te betekenen toch?
@Tulpje, balen! Hopelijk dit keer een goede ronde, hoeveelste is dit voor jou?
@Sam, spannend ben benieuwd naar je echo!

@Ntje hoe gaat het bij jou?

Ik ben lekker eigenwijs geweest haha en heb de Ovitrelle zaterdag gezet, ik ga er vanuit dat maandag mijn eisprong is geweest. We hebben het zaterdag, zondag en maandag gezellig gemaakt dus ik hoop dat het een van deze raak is geweest. Helaas kreeg ik zondag wel beginnende schimmel down under dus hoop niet dat dat invloed heeft gehad op de zwemmers bijvoorbeeld :-(. Lees verschillende verhalen op internet... Durf nu ook niet zo goed te behandelen met zo'n capsule of tablet, bang dat ik iets beïnvloed ookal zegt de arts van niet. Wacht nog even af soms gaat het vanzelf weg...
Nu maar afwachten, NOD is dan waarschijnlijk 2 januari. Pff zou toch wel een heel mooi begin zijn van het nieuwe jaar! Mijn beste vriendin is net zwanger, wel zwaar hoor ben heel blij voor haar want ging bij hen ook niet vanzelf maar vind het toch best pittig. Wij zijn al langer bezig dan zij en dan is het wel oneerlijk dat het hen wel lukt en wij nog steeds bezig zijn... Ach jullie kennen het :-(. Maar we gaan door vol goede moed.
Ben ook nog bezig met acupunctuur dus hopelijk is dat net het beetje extra wat we nodig hebben (al weet ik natuurlijk nooit of dat daadwerkerlijk helpt of niet, het voelt wel goed om te doen).

Hoi hoi! De echo was positief vandaag! Vandaag nog 1 dag Puregon spuiten en dan morgen Ovitrelle en het gezellig maken ??
Ook de afspraken voor mijn man bij het lab zijn binnen a.s. dinsdag en dan de vrijdag de uitslag. Het is voor deze ronde dan wel te laat, maar dan weten we voor het vervolg hoe of wat.
Slordige fout van het ZH want normaal doen ze dit bij de overgang op pillen naar injecties maar niet gebeurd..
Na de ovitrelle gaat het wachten voor ons weer beginnen, het is dit keer wel 12 dagen eerder dan de vorige cysclus! ?

Hoi allemaal,
Ik zit momentel in mijn tweede ronde Gonal F! Morgen eerste meting weer. Eerste ronde ging heel erg goed en follikel groeide snel.
Hoe was dit bij jullie ronde 2? Ging dit ongeveer evensnel of?
@Evol & @Sammzz veel succes met wachten!!

Hoe is het inmiddels bij iedereen??
@Evol: spannend, snelle tweede ronde zo dat is wel heel fijn :) Snap helemaal dat het zwaar is het nieuws rondom je vriendin. Hoop echt dat het voor jou ook raak is deze ronde.
Ik ben aan de provera en dus bezig met het opwekken van de menstruatie. Moet het zkh bellen wanneer ik ongesteld ben geworden en dan kijken met de echo hoe de eierstokken eruit zien en opnieuw beginnen. Ik weet nog niet met welke dosis, dus ben benieuwd..

Terug
Bovenaan