Gonal F + Ovitrelle

@Tulpjee: wat zeiden ze in het ziekenhuis? Klinkt alsof het nog wel goed kan komen met doorspuiten, en dat er dan hopelijk 1/2 doorgroeien ipv allemaal?

@Ntje zeer weinig eigenlijk.. Dat ik misschien een keer moest ophogen.. Sommige echoscopistes zeggen echt heel weinig.. En daar word ik dan weer heel onzeker door.. Heb vrijdag wel een nieuwe echo gepland staan dus hopelijk dan 1 of 2 follikels!

@Tulpjee: ah ja vervelend is dat en het is al een vreselijk onzeker en zenuwslopend proces natuurlijk. Ik hoop het en zal voor je duimen! 

Hi Meiden, 

uiteindelijk toch goed nieuws hier. 10 dagen na Ovitrelle dacht ik, dit zal wel weer niks worden, maar al na 12 dagen een heel licht streepje en nu na een aantal dagen overtijd een opvallend positieve test!
Heel blij dat er na 4 rondes eindelijk iets raak is, en hopelijk blijft het goed gaan.. durf nog maar voorzichtig blij te zijn. 
@Tupljee ik heb echt 4 totaal verschillende rondes gehad.. van in één keer snel een goede groei, tot een hele lange ronde voor ik Ovitrelle keer kon zetten, en ook eens teveel groei dat ik moest overslaan. Ook begon ik met 75 spuiten, toen weer door naar 100. En nu eindigde ik deze ronde met 75. Echt heel anders..
Deze laatste ronde was best snel met een redelijk BMS (7mm) en twee goede follikels (19mm en 13mm). 

Los van de positieve test die ik nu heb was ik ook erg blij dat er met Gonal F eindelijk iets gebeurde. Dat was met Letrozol niet. Elk stapje is toch een stapje dichterbij. 

@Helena-Z: wat een positief nieuws, heel fijn! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Hoe was deze ronde nu? Hoeveel dagen gespoten met 75, en bij hoeveel dagen grote follikels te zien?

@Ntje Dankjewel! Deze ronde begon ik 1 december met Gonal F en ik mocht op 9 december al Ovitrelle zetten. Dus best wel snel waarbij één goede follikel van 19 mm en eentje van 13mm op 9 december. 
Ik heb hier alleen 75 hoeven spuiten maar de drie rondes daarvoor was heel verschillend qua aantal dagen en hoeveelheid spuiten. Ik starte de 1e ronde met 75, ronde 2 ging tot 100, ronde 3 op en neer.. Geen idee waar dat aan ligt, misschien drukte met werk etc. 
Ik ben al drie jaar lang niet ongesteld geweest dus het idee dat er nu iets "werkt/bevrucht" dat is al een hele geruststelling. En hopelijk houdt dit vast. 
Sterkte! Hou ons op de hoogte.

Thanks voor je antwoord! Heel fijn dat er dit keer maar zo "weinig" prikken voor nodig zijn geweest. Hoop zo dat het een plakker is!
De eerste twee rondes bij mij ook totaal verschillend. Ronde 1 op 75 kantje boord, 3 follikels, dus net wel/geen overstimulatie en maar 10 dagen Gonal geprikt. Ronde 2 gestart op 20 okt en dat was een drama. Begonnen op 50 toen naar 75 gegaan en ook naar 100. In totaal 26 dagen Gonal geprikt. Pas heel laat begonnen de follikels richting de 10mm gaan en uiteindelijk overstimulatie met ca. 12 follikels van groter dan 10, dus Ovitrelle moeten zetten maar geen gemeenschap en ronde dus moeten afbreken.
Hopelijk kan ik snel met ronde 3 starten, maar geen idee wat voor de nieuwe ronde een goede dosis zou kunnen zijn.. Nog een keer een maand lang Gonal spuiten zonder dat het een kans oplevert en met restcystes tot gevolg waardoor ik ook al een ruime maand aan het wachten ben.. moet daar even niet aan denken.

@helena wat fijn gefeliciteerd en dank voor je uitgebreidde verhaal!
Hou jullienop de hoogte morgen meting mega nerveus.. wat ik wel merk deze ronde mega beurse buik had ik de vorige ronde totaal niet!

Terug
Bovenaan