Gonal F + Ovitrelle

Hier op dag 7 na ovitrelle! Dus nog steeds afwachten. 
De arts belde net voor de uitslag van mijn man, maar die was raar. Wel genoeg cellen maar niet bewegelijk.. (Waarschijnlijk toch te koud vervoerd, ondanks het handdoekje) Dus vanmiddag opnieuw een potje en papier halen om het in het nieuwe jaar nog eens te testen! En hopelijk op goed nieuws dan! ?

De beste wensen allemaal! 
@samzz wat naar zeg!
Vandaag nieuwe meting 1 follikel 14 mm en bmslv 4 woensdag terug.. hopelijk dan ovitrelle!

Hoi allemaal,
Spannend Sam nog even geduld, hoe voel je je?
Ah mooi Tulpje hopelijk is het mooi gegroeid woensdag!
Helaas ben ik zojuist weer ongesteld geworden. Dus woensdag weer opnieuw beginnen. Ben er zo enorm klaar mee kan alleen maar janken eigenlijk. Gaat ook wel weer voorbij maar pff het wordt nu wel echt steeds zwaarder vind ik. Duurt al zo lang bah. We hebben gevraagd of mijn man ook nog een keer getest kan worden want laatste keer is alweer bijna een jaar geleden. Daar horen we binnenkort dan meer over. En ook een afspraak om de behandeling verder te bespreken. Ik wil niet te snel naar ivf oid maar ik weet ook niet hoelang we dit nog moeten proberen. Hoe denken jullie daarover, is er bij jullie besproken hoe lang jullie hiermee doorgaan?

De beste wensen allemaal! En dat al onze wensen in 2023 maar mogen uitkomen! ?
Momenteel voel ik me niet anders ofzo. Nu 10 dagen erna. Helaas op dit moment wel ziek! Flinke verkoudheid te pakken met veel hoesten. (Gelukkig wel in periode dat we niet naar ZH hoeven). 
Ik stel mezelf er gewoon op in dat ik eerdaags weer kramp ga krijgen en ongie wordt, zodat de teleurstelling minder groot is!.
Afspraak voor nieuwe ronde voor mijn man staat volgende week maandag en dan donderdag de uitslag! Dit keer gaan ze geen screening doen maar een analyse. Ik heb met hem afgesproken dat we dit dan sochtends samen weg brengen, zodat we het dit keer via lichaams temperatuur warm kunnen houden! Ook hier maak ik me niet te druk over het is wat het is en hopelijk wordt volgende week onze onzekerheid daar over weggenomen ?

@Tulpjee: hoe is het met de groei en mag je vandaag de Ovitrelle zetten? en @Sammz: nog op het wachtbankje?

Ik ben net naar het zkh geweest voor een echo om te bekijken of de cystes/restjes van de laatste ronde van overstimulatie zijn opgeruimd. Eierstokken zien er gelukkig weer goed uit, alleen (veel, maarja pcos) kleine follikels te zien. Ik mag morgen weer starten met dosis 75 en maandag alweer terug. Hoop zo dat dit in ieder geval een mooie ronde met een eisprong wordt!

@Evol: shit balen.. ik doe deze ronde met je mee en we starten ongeveer tegelijkertijd zie ik! Welke dosis heb jij?

Terug
Bovenaan