Gonal F + Ovitrelle

[quote quote=10599219]@Tulpjee: hoe is het met de groei en mag je vandaag de Ovitrelle zetten? en @Sammz: nog op het wachtbankje? Ik ben net naar het zkh geweest voor een echo om te bekijken of de cystes/restjes van de laatste ronde van overstimulatie zijn opgeruimd. Eierstokken zien er gelukkig weer goed uit, alleen (veel, maarja pcos) kleine follikels te zien. Ik mag morgen weer starten met dosis 75 en maandag alweer terug. Hoop zo dat dit in ieder geval een mooie ronde met een eisprong wordt! @Evol: shit balen.. ik doe deze ronde met je mee en we starten ongeveer tegelijkertijd zie ik![/quote]
---
Ja hier nog het wacht bankje! Vorige keer voelde ik savonds op dag 13 dat ik op dag 14 ongie ging worden. Dat is nu dus weer as do 13 en vrijdag 14! Dus nog even volhouden wat het gaat zijn!
Ik voel me niet anders ofzo, maar dat schijnt ook nog niet te hoeven.

@ntje fijn zeg dat de cystes weg zijn op naar een mooie ronde voor jou!
Follikel vanmorgen 17,5/18 mm baarmoederslijmvlies 5 mag nu de ovitrelle zetten doe het denk rond 17:00 uur en dan vanavond aan de slag haha.
@sammz sterkte nog even met wachten!

[quote quote=10599261]@ntje fijn zeg dat de cystes weg zijn op naar een mooie ronde voor jou! Follikel vanmorgen 17,5/18 mm baarmoederslijmvlies 5 mag nu de ovitrelle zetten doe het denk rond 17:00 uur en dan vanavond aan de slag haha. @sammz sterkte nog even met wachten![/quote]
---
Ahh netjes!! Succes weer!! ?

[quote quote=10599391]@sammzz dankjewel!! Wat houden jullie qua timing aan? Hoe vaak en wanneer vrijen?[/quote]
----
Ik had online gelezen in een brochure van het AS Ziekenhuis dat ze adviseerde op de dag van Ovitrelle en 24 uur later nogmaals :) Dit hadden wij dit keer aangehouden :) 

@Ntje fijn dat jij ook weer van start mag dan! Ik heb net weer gespoten en volgende week woensdag echo, moet jij ook op dag 10? Ik spuit maar 33 eenheden, met 50 had ik overstimulatie. 
@ Sam, spannend, ik voel menstruatie ook aankomen vind dat echt enorm kloten want eigenlijk weet je het dan al wel voor je gevoel maar toch nog hoop!
@Tulpje, spannend, succes! Wij deden de avond van de Ovitrelle en de 2 dagen daarna dus wel elke dag...

Ik heb 25 januari een afspraak met de arts staan om vervolg te bespreken, overleggen hoe lang we nog met Ovulatie Inductie bezig gaan en wat eventueel een volgende stap zou zijn. Pff vind het toch wel heftig allemaal, hoe langer het duurt hoe zwaarder het me elke keer valt.

@Sammz: jee spannende dagen, succes!
@Tulpjee: ook heel veel succes deze ronde. Wij inderdaad ook de avond van de Ovitrelle en avond erna (en ook die daarna haha)
@Evol: als ik jouw eenheden zie denk ik dat jij geen Gonal-F hebt he? Is dat dan Puregon? Ik weet nog steeds niet zo goed wat precies het verschil is en waarom het ene zkh werkt met het ene en het andere zkh met het andere middel. 
Ik begin vandaag met prikken op dag 4 en mag maandag alweer terug op dag 8. Dan zal er nog niks te zien zijn verwacht ik hoor. En ja.. het is een heel zwaar traject. Ik hoop ook echt dat deze ronde in ieder geval een eisprong oplevert, dat is tot nu toe namelijk maar 1x gelukt in de 1e ronde met Gonal-F. 

Ntje, klopt ik krijg puregon. Mij is verteld dat het hetzelfde medicijn is met dezelfde werkzame stoffen, alleen van een andere fabrikant dus een andere naam.
Das wel vroeg dat je al op dag 8 mag of is dat normaal bij de kliniek waar je zit? Ik begin op dag 3 en dan dag 10 een echo. Vorige keer zat er toen al een follikel van 15mm dus hopelijk nu weer goed resultaat. 
Hoeveelste ronde gonal is dit voor jou? Vervelend he ik had dat met de Letrozol ook steeds, meer dan 7 maanden gebruikt en maar 3x eisprong. 

Terug
Bovenaan