Gonal F + Ovitrelle

Thanks Evol! Nou ze willen het goed in de gaten houden dit keer omdat ik pcos heb met heel veel eitjes. En de vorige keer dus wel hele extreme overstimulatie was geworden. Daarom heb ik wat vroeger een echo, en daarom start ik ook pas vandaag en niet al gisteren, zodat er niet te veel dagen zijn dat ik heb geprikt zonder zkh-afspraak. Dit is mijn derde ronde gonal, heb net ruim een maand pauze moeten nemen door de cystes van de vorige ronde. Letrozol heb ik ook paar maanden gebruikt, 0x een eisprong. Het is een hoop gedoe en een hele polonaise aan je lijf. Ik hoop op een mooie goede succesvolle ronde voor ons!

Hier het wachtbankje weer voorbij! Ronde 2 is ook niet gelukt en gaan zondag aan ronde 3 beginnen! Maandag ook gelijk afspraak maken voor de Follikel echo!

Hé wat balen Sam! Maar weer door naar de volgende ronde dan! Lukt het jou om dan weer een beetje snel de draad weer op te pakken? Hoop voor ons dat het nu een keer raak mag zijn.

[quote quote=10599740]Hé wat balen Sam! Maar weer door naar de volgende ronde dan! Lukt het jou om dan weer een beetje snel de draad weer op te pakken? Hoop voor ons dat het nu een keer raak mag zijn.[/quote]
---
Heeyy, ja het is niet anders! Enige onzekerheid heb ik nog wel voor het onderzoek van mijn man, morgen weer inleveren en dan wachten tot donderdag ?
Vorige keer ging het heel snel, op dag 11 zat er een hele mooie die ik aan het eind van die week mocht laten gaan! Dag 11 is op maandag 16 januari! Dus ik hoop dat deze ronde ook snel gaat ? 

@Sammz: hè shit balen..! Hopelijk onderzoek van je man helemaal goed, spannend. 
@Tulpje: hoeveelste ronde is dit voor jou?
Update maandagochtend: ik ben vanochtend naar het zkh geweest voor de 1e echo. In beide eierstokken één van 9mm en vrijdag weer terug. In de tussentijd doorspuiten met Gonal 75.

Ik ben vanmorgen weer geweest, ik zit op dag 10 nu. Er zaten 2 follikels aan 1 kant van 14mm. Goed nieuws dus :)! Mijn baarmoederslijmvlies was echter nog wel wat dun, 4.5mm was het. Ik hoop dat dit nog gaat groeien. Om te checken of de follikels goed groeien en slijmvlies ook mag ik vrijdag nog een keer terug. Als het dan goed is mag ik vrijdag de ovitrelle zetten.
Hoe issie bij jullie?

Terug
Bovenaan