Gonal F + Ovitrelle

@charlotte, ja daar zat ik ook al aan te denken.. straks kunnen we twee of drie rondes niets doen en gwn wachten.. dat zou wel echt heel erg balen zijn!! 
Denk dat ik morgenochtend een testje waag.. en daarna de woensdag als ik nog niet ongesteld ben tegen die tijd
Gr Lisette

Dames,
Vanmorgen een test gedaan, kon weer niet wachten tot morgen . Zit nu 1 dag voor nod.. en in vergelijking met de test van 5 dagen voor nod.. was deze een heel stuk donkerder en nu dus een duidelijke positieve test!! Kan het gewoon nog niet geloven!! Moet nu werken, maar als ik thuiskom ga ik m'n vriend op een leuke manier verrassen :) whaaaaa!! 
Gr Lisette

Kimster wat balen dat je ook weer een poging verder bent! Hoop dat gonal wonderen voor je doet ;) ruikt inderdaad een beetje gek-zoetig ofzo vond ik! Hier hangt de vlag uit voor het tweede trimester, wat een verademing vergeleken bij het eerste stuk. Ik klaag absoluut niet, maar ben wel echt heel ziek geweest. Dat was met 12.1 ook plotsklaps over. Nu voel ik me weer goed en had eigenlijk zin om weer vanalles te doen, maar wel verkouden dus heb mezelf al een poosje opgesloten in sociale isolatie. 
En wauw Lisette, gefeliciteerd!! Was wel nog even spannend met een lichter streepje tussendoor maar nu dus toch gewoon raak! Wat een spannende tijd!

Ja dankjewel!! 
Ik heb deze foto ingepakt en gegeven aan m'n vriend..
https://www.mupload.nl/img/4mefnox02nt0.jpg
hij bleef vragen... Neee, is dit echt waar??? Werd super emotioneel, de tranen rolden van z'n wangen.. heel mooi moment!! Moest trouwens nog een test doen omdat hij het niet kon geloven en het zelf wilde zien verschijnen, dat tweede streepje haha! 
Gr Lisette

Fijn Lisette, Gelukkig ben je niet misselijk! ? Wanneer heb je de eerste echo?
Bij mijn zkh idd behandeling stop. Dus wij hebben een 'verplichte' pauze. Ik dacht dat ik dit vreselijk zou vinden. Maar het verbaasd me eigenlijk dat het averechts werkt! Het geeft me even rust. Even geen hormonen en ziekenhuisbezoeken. Stiekem toch hopen op een spontaan wonder ?..
Hoop natuurlijk wel dat dit niet ál te lang duurt. 

hey Charlotte, wat fijn dat je er met zo'n mindset in kan! Ik hoop met je mee op een natuurlijk wonder hoor! Zou toch wat zijn zeg :) 
Lisette wat lekker dat je niet misselijk bent :) wanneer heb jij nu een eerste echo? Doen ze dat nog een beetje vroeg omdat je via een traject zwanger bent geworden (ik mocht met 6.4 al) of moet je nu wachten tot de termijnecho (rond de 11/12 weken)? 

Terug
Bovenaan