Gonal F + Ovitrelle

@Evol: klinkt goed! Hopelijk vrijdag Ovitrelle!
Ik ga vrijdagochtend terug ook en bms was maandag 6. Geen idee of en hoeveel groei er zal zijn.. nog even spannend  

Wat een goed nieuws voor jullie!
Vandaag uitslag van mijn man gehad en volgens de arts was het dit keer een mooie uitslag dus zal het daar niet aan liggen! Opgelucht dus!
Zelf moet ik 16 Jan om 1300 voor de eerste follikel echo! ?

Fijn Sammz! Op naar een mooie ronde
Net weer naar het zkh geweest voor de 2e echo. Bms van 7 en in totaal in beide eierstokken de drie grootste follikels van 15, 14 en 12. Nog drie dagen doorspuiten met een lagere dosis van 50. Maandag terug en hopelijk dan Ovitrelle, max 3 follikels en geen overstimulatie!

Pff ik zit er echt weer even doorheen hoor.
Vandaag terug geweest, er was weinig verandert, woensdag links 2 follikels van 14mm. Nu links 1 van 14mm en 1 van 15mm. Na overleg met arts besloten dat ik door moet spuiten en maandag terug moet komen. Ze hopen dat het dan iets gegroeid is. Toen zei ze ook nog even tegen me ja want als het niet verandert is kunnen het ook cysten zijn omdat de vorige cyclus er ook al 2 van dat formaat zaten dat is wel erg toevallig. En als dat zo is dan moeten we de cyclus afbreken. Nou sorry maar het is al zwaar allemaal en dan gooit ze dit nog even er tussendoor. Ik stortte echt weer even in. 
Wouden ze me eigenlijk ook nog laten wachten tot dinsdag, nou daag na aandringen mocht ik dan maandag komen. 
Pfff ik hoop zo dat het follikels zijn en geen cysten en dat ze nog wel groeien. Wat een ellende weer.

@Evol: hè meid, wat vervelend weer allemaal.. Ik hoop dat het mooie follikels met een eicel blijken te zijn die nog goed gaan groeien! En zo te horen kan dat ook gewoon nog! 
Je zou er nog op kunnen aandringen dat ze bloed prikken op je oestradiol waardes. Dat is niet zaligmakend, maar als de waarde erg hoog is geeft dat een indicatie of er eicellen in de follikels zitten. Daar heb ik namelijk vandaag op aangedrongen, dus dat gaan ze bij mij maandag doen voorafgaand aan de echo. De arts legde wel duidelijk uit dat je je er niet blind op kan staren, maar het kan wel een indicatie geven.     
@Tulpjee: hoe voel jij je?

Hoi meiden! Ik ben nieuw op het forum, maar wel veel berichtjes gelezen van jullie! Na de geboorte van mijn dochter heb ik PCOS gekregen. Ondertussen al 1,5 jaar bezig voor een tweede kindje. Heb 1 jaar clomid en letrozol geslikt. Had wel eisprongen maar helaas geen zwangerschap. Deze maand gestart met gonal f en vandaag in het ziekenhuis ovitrelle injectie gezet. Ei was mooi gegroeid, 19 mm! Ik ben heel benieuwd of dit voor mij het wondermiddel gaat zijn!????

Hi Esmeee welkom. Spannend, ik hoop op een mooie ronde voor je.
--
Ik ben vanochtend weer naar het zkh geweest. Eindelijk goed nieuws! In beide eierstokken één groot ei van ruim 20 mm en bms was volgens mij 9. Dus vandaag Ovitrelle zetten en dan de spannende wachtweken. Ook nog oestradiol geprikt en die waardes kwamen overeen met twee follikels met eicel die meedoen deze ronde. Spannend!??
@Evol: hoe is het bij jou?

@ntje wat spannend zeg!
ik inmiddels 10 dpo en 12 dagen na ovitrelle. Heb getest vanaf 7 dagen na ovitrelle en ze lijken ietsje op te lopen.. net een clear blue gedaan geeft 1-2 weken aan.. vind het nu wel heel heel spannend worden!!!

Terug
Bovenaan