Gonal F + Ovitrelle

Oehh spannend voor jullie allemaal! Ik ben vandaag geweest 1e echo ronde 3. Slijmvlies 6mm en er zit er misschien 1 van 9mm maar ze kon nog niet zeggen of die door ging groeien! Verder nog niks bijzonders te zien.
Donderdag weer terug voor echo 2!

@Tulpjee: aaah wauw wat spannend.. vrijdag 20e NOD? Ik duim heel hard voor je.
@Sammz: benieuwd wat er donderdag te zien is!

Wauw!!! Spannend Tulpje!!! Welke ronde is dit voor jullie ook alweer?

@Sam ik hoop dat je mm bedoelt haha! Ook spannend dus.  

Bij mij was helaas alles nog hetzelfde, geen groei. Ik mag nu menopur spuiten, ook een FSH. Prberen om te kijken of dat voor mij helpt. Woensdag moet ik dan terug. Pff hoop dat dit dan wat voor mij doet wordt er inmiddels wel moedeloos van mijn lijf doet echt niet wat t moet doen :-(.

@ntje oh spannend, lopen wij een beetje gelijk! Heb jij last van ovitrelle? Hoeveel rondes spuit je al gonal f? Nu weer 2 weken wachten...??

@Tulpjee: de arts heeft niet gezegd wanneer ik mag testen, maar als de eisprong gemiddeld 34 - 42u na Ovitrelle komt, verwacht ik 'm ergens tussen 20u - 4u vannacht. Dus 1 feb NOD.
@Esmeee: jaa spannend! Dit is mijn derde ronde Gonal. Ik heb wel wat symptomen van de Ovitrelle, met name een opgeblazen gevoel en gezwollen pijnlijke borsten en tepels. En jij?
--
We hebben het gisteren laat op de avond gezellig gemaakt. Zou vanavond (wat later op de avond) nog op tijd zijn als de eisprong vanavond/vannacht kan komen? Wat houden jullie aan?

@evol tweede ronde gonal f! Hopelijk jij snel een mooi eitje!

@ntje en esmee succes met wachten zooo naar haha!
mijn testen lopen verder op! Geen symptomen zo raar. Mis een wat versterkte reuk maar dat is het dan wel. Morgen maar naar het ziekenhuis bellen. 

@ntje Oh ja vervelend!! Ik heb best wel wat buikkrampen en steekjes... heb je de andere rondjes wel een goede eisprong gehad? Ik denk wel als je het vanavond nog gezellig maakt, je nog op tijd bent hoor! Als je vannacht of vanavond je eisprong krijgt, blijft hij 24 uur "in leven". 

@tulpjee oh wat goed dat de testen oplopen! Heel voorzichtig gefeliciteerd dan maar?!

Terug
Bovenaan