Gonal F + Ovitrelle

@evol Dat vind ik idd zo naar! Vorige keer had ik er 1 van 16mm en dan 1 dag puregon nog en dan ovitrelle  Wie zegt dat het eitje dan gegroeid is zonder te checken?
Deze ronde heb ik daar in tegen een soort van geluk. Gister geweest en hij was nu 14.5mm slijmvlies mm weet ik niet maar was wel goed zei hij! (Ene laat echo beter zien dan andere).
Doordat het eitje nu maar 14.5mm is mag ik as zaterdag terug en dan is de verwachting boven de 18mm, maar dat wordt dan gecheckt en dan weet je dus zeker dat je met de juiste mm de ovitrelle zet!
Dus even a.s zaterdag 11 uur afwachten! 
@Tulpjee Super spannend joh! Ik hoop het zo voor je! ?

[quote quote=10601396]@ntje fijn dat jullie het nu gewoon met Gonal f doen en dan een soort escape IVF achter de hand hebben. Kan me voorstellen dat dat meer rust geeft ja. @tulpje wat spannend voor jullie! Was vandaag je NOD? Klinkt goed en hoopvol allemaal! Bij mij hebben ze net een follikel kunnen zien van 18mm. Pff wat ben ik opgelucht. Mag vanavond de Ovitrelle zetten. Spannend weer allemaal hoop het zo dit keer zodat we geen vervolg stappen hoeven zetten. Wat deden jullie met timing van klussen haha? Ik mag rond 20.00 de Ovitrelle spuiten dus ergens zondagochtend/middag eisprong. Ik dacht we doen vanavond, zaterdagavond en zondagavond voor de zekerheid ofzo.[/quote]
-- 
Als ik morgen ovitrelle mag zetten zou ik het idd precies zo doen dit keer! De avond zelf, avond erna en daarna ?

@Sammz: ooh dat klinkt ook goed, fijn!
@Evol: goed nieuws yes! Stuk prettiger het weekend in zo kan ik me voorstellen. Als het zaad van je man goed is, dan vanavond en morgenavond lijkt me goed! 

Hier een paar Follikels rechts! Als ik het goed onthouden heb 1 van 16mm, 1 van 17mm en 1 van 18mm! Ik moet nu nog 1 dag Puregon en mag morgen Zondag de Ovitrelle zetten!!
Slijmvlies was ook perfect!
De arts zei op maandag en dinsdag gemeenschap! Dit vind ik ook best appart want sommige zeggen op de dag zelf ?

@Sammzz: mooi nieuws, wat fijn :) Oh ja maandag en dinsdag vind ik ook opvallend, maar het ligt er waarschijnlijk ook aan hoe laat je de Ovitrelle zet.
- Ik heb sinds gisteren wel krampjes en steken in m'n onderbuik met name aan de rechterkant. Geen idee wat dat zou kunnen betekenen 6/7 dagen na Ovitrelle.. lijkt me te vroeg voor innesteling, dus maak me toch enige zorgen.

@Ntje dat is idd wel vreemd!!
Ja ik ga het maar aanhouden, met veel gereken wordt het vanavond (iets van 24 uur later) en morgen ochtend (iets van 34 uur later), want morgen avond zou 48 uur later al betekenen als het dan tussen de 36 en 42 uur komt is dat te laat! En hebben beide ma en di volle dagen dus dat maakt het wel lastig! 

Spannend allemaal! Fingers crossed????
Ik heb al vanaf dat ik de ovitrelle injectie gezet heb krampjes en steken. Vandaag bloed geprikt op progesteron, kijken of ik een goede eisprong heb gehad! 
Eind van de week mag ik gaan testen....

Sammmz, succes!
Esmeeee, oh jij ook dus, hm gek! Misschien komt het dan wel gewoon door de Ovitrelle of nog door de andere hormonen die we hebben gebruikt.
Spannend hoor, hopelijk is de week snel voorbij ;-) Progesteronwaarde goed?

Terug
Bovenaan