Gonal F + Ovitrelle

@Sam, mooi zeg, klinkt goed! We lopen aardig gelijk op, ik heb vrijdag de Ovitrelle gezet. Ja stom he dat rekenen wanneer je dan 'aan het werk moet'. Hier was het ook gisteren even een moetje. Nouja voor het goede doel, duimen maar!
@Ntje, Vreemd, hoe is het nu, nog steeds buikpijn?

@Esmee, spannend. Wacht jij je menstruatie af of test je al eerder?

Hondje moest een nachtje beneden slapen ?!
Nu maar weer afwachten wat er gaat gebeuren, kunnen er niks meer aan doen! ?
Succes allemaal! ?

Ik ben as zondag jarig en dan mag ik gaan testen, dus ik hoop dat ik mij kan bedwingen om eerder te gaan testen?
Progesteron bloeduitslag is nog niet binnen helaas... dus nog even afwachten! 

Spannend Esmeee!
@Tulpjeee: hoe is het met jou! Een knal positieve test inmiddels :)?
Bij mij is de buikpijn en kramp vandaag weer weg hm nouja even aankijken dan maar

@Ntje net clear blue 3 +!! Nu 4 weken 4 dagen. Heb alleen geen symptomen dus dat baard me nog wel zorgen! Aan de andere kant vroege miskramen gehad bij 4 weken en nooit een donkere test gehad..
spannend die krampjes!!!

@Ntje, vreemd... misschien is het een goed teken???
@Sam haha ja indd out of our hands zeiden wij ook al hier. Toch wel weer spannend.
@Esmee, spannend! Ik test echt niet meer te vroeg, te vaak nog grotere teleurstelling.. Als ik negatief test heb ik alsnog hoop en spanning en dan uiteindelijk toch ongesteld.
@Tulpje, wauw wat goed! Spannend hoor. Je hoeft natuurlijk niet zo vroeg al allerlei symptomen te hebben....

Ik heb morgen gesprek over hoe verder als deze ronde mislukt, vind dat ook wel erg spannend.

Ooh Tulpjee van harte gefeliciteerd wat superfijn! En spannend zeg tot de eerste echo ? Spannend Evol, maar wel fijn dat je na vandaag weet hoe en wat voor een volgende ronde (die hopelijk niet nodig zal zijn).
Ik ben ook niet van plan om eerder te testen.. maar begin nu wel een beetje ongeduldig te worden en ben elke dag wel iets aan het Googlen haha. 

Terug
Bovenaan