Gonal F + Ovitrelle

[quote quote=10602741]Ik ben ongeduldig geweest en vanochtend een test van cb gedaan en er staat gewoon zwanger! Kan het niet helemaal bevatten en durf ook nog nergens op te hopen maar vind het heel erg spannend allemaal![/quote]
----
Wow wat een goed nieuws!! In principe zit je op 13 dagen na Ovitrelle toch? Ik hoor dat sommige na dag 10 oplopende testen hebben dus het kan heel goed!!
Ben heel benieuwd de komende dagen!! 
Ik zit nu op 7 dagen na Ovitrelle :)

Ja klopt 13 dagen na Ovitrelle. Heb niet getest tussendoor maar ik denk dat de Ovitrelle wel uit m'n lijf moet zijn..? 

[quote quote=10602801]Ja klopt 13 dagen na Ovitrelle. Heb niet getest tussendoor maar ik denk dat de Ovitrelle wel uit m’n lijf moet zijn..?[/quote]
----
Ze zeggen idd vaak 10 dagen, maar dit kan verschillend zijn!, maar als je een goed positieve hebt dan is de kans klein dat het van Ovitrelle is, want dan is hij meestal heel licht te zien! Dus je zou et nog met 1 met streepjes kunnen testen ??

Thanks Sammz! Vandaag zit ik op 14 dagen na Ovitrelle. Ik heb geen hcg dipsticks waar een streepje op verschijnt. Ik heb wel dipstick ovulatietesten van Sensitest. Zouden die ook geschikt zijn? Ik wil woensdag sowieso nog een keertje testen, heb nog een cb test digitaal met wekenindicator liggen.

Oooh wauw Ntje wat een goed nieuws voor jou!! Wel heel spannend, hopelijk blijven de testen positief!
Volgens mij moet 13 dagen na de Ovitrelle het wel aardig uit je lijf zijn, maar inderdaad volgens mij kan het ook bij iedereen verschillend zijn en ook per cyclus. Ik ken iemand daar was het de ene keer na 8 dagen weg en de andere keer pas na 13.
Ik zou niet testen met een ovulatietest, ook die kunnen weer aanslaan op Ovitrelle dus dan zou je nog niet echt duidelijkheid hebben.
Woensdag is je NOD toch? Ik zou proberen geduld te hebben hahaha.

Hier nu op 8dpo, 10 dagen na Ovitrelle. Merk niks eigenlijk, moet zeggen dat het me aardig lukt er wat minder mee bezig te zijn deze ronde. Misschien omdat ik toch niet echt hoop heb (stiekem toch altijd een beetje). Merk dat ik het vertrouwen een beetje kwijt ben. Maar daardoor ga ik er wel iets makkelijker mee om, nog geen symptomen gegoogled haha. Wel even gekeken waar ik de vorige keren last van had, of dacht te hebben. Maar merk nu niet veel.

[quote quote=10602825]Thanks Sammz! Vandaag zit ik op 14 dagen na Ovitrelle. Ik heb geen hcg dipsticks waar een streepje op verschijnt. Ik heb wel dipstick ovulatietesten van Sensitest. Zouden die ook geschikt zijn? Ik wil woensdag sowieso nog een keertje testen, heb nog een cb test digitaal met wekenindicator liggen.[/quote]
---
Ahh okee! Ja ik heb altijd early en normaal van action in huis (lekker goedkoop hihi) en heb nog 1 digitaal voor als ik het echt 100% zeker zou weten! Spannend hoor!! ??
Ik heb wel wat meer pijn/krampen onderin mijn buik gehad (geen idee of dit een goed teken is) Hier ook flink aan het afwachten en niet proberen ongeduldig te zijn.
Ik ben nu pas 6 DPO, 8 dagen na Oviterelle dus heb nog even te gaan! (DPO bereken je zeker Oviterelle -2?) 

@Sam ja DPO is days past ovulation. Dus als je in de avond ovitrelle zet heb je 1,5 dag later je ovulatie ongeveer. Dus dan weetje ook wat je DPO is. 

Jaa spannend, maar ik zal nog even geduld hebben tot morgenochtend haha. Ik heb wel echt vage buikpijn klachten waar ik niet helemaal gerust op ben merk ik. Als de test morgen positief is zal ik het ziekenhuis even bellen en vragen wanneer ik langs zou kunnen komen. 
Bij jou schiet het ook al op Evol, nog maar een paar daagjes tot NOD :)

Terug
Bovenaan