Gonal F + Ovitrelle

[quote quote=10603653]Oooh Sammz! Wat een leuk nieuws, spannend zeg nog even tot je NOD maar het klinkt alsof die dan ook nog steeds positief zal zijn![/quote]
---
Dankjewel! Ik ga de komende dagen gewoon weer testen! Kan het nog niet echt geloven! A.s Dinsdag is mijn NOD idd!
Ik heb alleen soms nog kramp links onderin, dat baart me wel wat zorgen, maar hoeft er natuurlijk niks mee te maken te hebben! 

Wij zijn al ruim een half jaar bezig voor onze kinderwens,(officieel al een jaar, maar ik kreeg maar geen eisprong, dus we konden niks)ben van clomid overgezet op gonal-f omdat de clomid te goed zijn werk deed, telkens 2 of meer eitjes op springen. Echter ben ik nu al 3 weken aan het prikken zonder resultaat. Dus geen groeiend eitje. Wij verliezen hierdoor langzaam de hoop en ik mijn motivatie om mezelf iedere avond te prikken. Het frustreert erg dat de echo's telkens negatief nieuws geven en ophogen ook lang wordt uitgesteld. Met 2 echo's per week. 
Het voelt alsof we weer terug bij af zijn. We schieten nog liever mis, als dat we het helemaal niet kunnen proberen. 
Wie hier heeft ervaring met gonal-f? Is het normaal om bloederige afscheiding te krijgen of superlichte menstruatie kramp!? Het voelt alsof dag 1 van de menstruatie eraan komt. Wat niet zou moeten kunnen want er is geen eisprong geweest.

Owww Samz gefeliciteerd. Pff jullie allemaal zwanger!! Supwr hoor voor jullie maar zou t ook zk graag willen. Ik helaas vandaag ongesteld geworden. Ben er echt even kapot van. Gaan nu het 3e jaar in, al meer dan 2 jaar bezig gatver. 
We gaan door met IUI volgende ronde.

Balen Evol! Ik had het ook totaal niet verwacht! Ondertussen ook al 1.5 jaar bezig met uitzoeken enzo! Nu hopen op het beste! Dat blijft altijd nog spannend ?
Hopelijk gaat het bij jou via IUI snel lukken!! ?
De pijn die ik ervaar is van mijn bekken, het laatste moetje is niet helemaal goed gegaan! Kwa resultaat wel, maar kwa mijn bekken dus niet ?

Ha meiden, ik kom hier mee praten :)  ik zie dat er een aantal zwanger zijn, super leuk! Gefeliciteerd! 
Ik heb zelf PCOS en de rondes Letrozol hebben helaas niks gedaan, er groeiden geen eitjes van. Ik hoop dus heel erg dat Gonal-F zijn werk wel gaat doen! Morgen krijg ik een echo om te kijken of mijn baarmoeder schoon is. Zo niet, dan moet ik eerst nog Provera slikken. Ik had vorige week aantal dagen bruinverlies dus hopelijk is het schoon! Dinsdag krijg ik prikinstructies dus hoop heel erg dat ik snel mag beginnen! Na al die maanden zonder eisprong wachten, is m'n geduld wel beetje op, haha. 

[quote quote=10603725]Owww Samz gefeliciteerd. Pff jullie allemaal zwanger!! Supwr hoor voor jullie maar zou t ook zk graag willen. Ik helaas vandaag ongesteld geworden. Ben er echt even kapot van. Gaan nu het 3e jaar in, al meer dan 2 jaar bezig gatver. We gaan door met IUI volgende ronde.[/quote]
Hé wat ontzettend rot zeg! Ik snap dat je er even helemaal kapot van bent! Het kan soms zo oneerlijk voelen, alsof het nooit gaat lukken. Deze gevoelens mogen er echt wel zijn, laat ze ook lekker even toe en wees lief voor jezelf. Lekker een bak ijs leeg lepelen of waar je dan ook zin in hebt ;)  word dit je eerste IUI volgende ronde? Ik hoop voor je dat dit gaat lukken! 

Jolynn welkom op het forum!
Ik weet hoe het is Letrozol deed bij mij helemaal niks (voelt als verloren tijd).
Ik kreeg dan Puregon en de 1e ronde was echt even zoeken naar de juiste dosis en de 2e en 3e ronde sloeg het op dezelfde dosis goed aan zonder overstimulatie! 
Succes! Hopelijk mag je snel beginnen :) 

Evol, wat een kutsituatie (sorry voor taalgebruik). Ik vind het echt zo naar, rot en vervelend voor je dat het niet is gelukt deze ronde en begrijp heel goed hoe je je voelt als de rest dan wel zwanger is. Het is gewoon klote en daar is niks anders van te maken. Ik weet heel zeker dat ook jouw tijd eraan komt houd vertrouwen hoe moeilijk dat ook is. Laat IUI hopelijk voor jou het werkende middel zijn! Als het zaad goed genoeg is en er een eicel springt, dan vinden ze elkaar echt echt echt wel! Wil en hoop je even een hart onder de riem te steken. Jouw tijd komt (hopelijk heel snel)!

Terug
Bovenaan