Gonal F + Ovitrelle

@Ntje wat een goed nieuws!!!
Ik ben inmiddels 5 weken + 5 dagen. Durf nog niet helemaal blij te zijn is gewoon heel spannend. Ik heb geen klachten verder.

@Tulpjee: ohh jaa super spannend he. Mijn clearblue test zei vanochtend wel 1-2 weken, maar durf toch ook nog niet echt blij te zijn. Heb het ziekenhuis gebeld en mag 20 februari langskomen voor een eerste echo. Over ruim 2,5 week. Nog zo lang! Wanneer kan jij voor de eerste echo langskomen?
Ik heb ook wat etentjes staan voor de 20e.. ook lastig. Het liefst zou ik het namelijk pas tegen goede vrienden/fam zeggen vanaf de 20e als alles er oké uit ziet (voor zover ze dan al iets kunnen zien..)
Hoe ga jij er mee om?

@Ntje wat spannend hoe ver ben je dan denk je?
Ik heb met 5 weken een echo gehad en het zag er goed uit voor het termijn. Nu met 7 weken weer een echo 9 februari. Ik zou zo graag vandaag nog een keer langs gaan om daarbinnen te kijken!
Ik heb het tegen één vriendin vertelt voor de rest hou ik het nog even voor me:)

Spannend hoor voor jullie dames, ik hoop dat het goed blijft gaan!

Ik zit op 11 dagen na m'n ovulatie, moet zondag ongesteld worden.
Maar merk nu alweer veel lage rugpijn enzo wat ik normaal ook heb voor mijn menstruatie, dus eigenlijk ben ik de hoop voor deze ronde alweer aan het opgeven...
Hoe was het bij jullie? Hadden jullie klachten die leken op menstruatie, of heel andere klachten, of helemaal niks???
En hoe issie bij jou @Sam?

@Evol ik zit op 11 dagen na Oviterelle en meestal wordt ik op dag 14 ongie dus zou ook as zondag zijn. 
Ik voel zelf niks en testen lijken voor nu ook negatief, ookal weet ik dat het nog vroeg is :) 
Ik heb wel hele tijd pijn aan mijn linker kant (hoop geen cyste ofzo) 

Hi lieve meiden
Tulpjee, op 20 feb ben ik 6+6. Ik heb het tegen 3 goede vriendinnen gezegd die precies wisten waar ik zat in deze ronde, dus die wisten dat ik in de wachtweken zat. Oh jij met 5 weken al een echo, dat is fijn zo vroeg! Wat kon je toen al zien?
Evol, spannend nog even dan tot je NOD. Ik had vooral veel buikklachten, steken en krampen. Dat vond ik ook heel gek en daardoor dacht ik eerder aan menstruatie, maar toch innestelingspijn en ook daarna nog.
Sammzz, spannend ook, ik duim voor jullie meiden!

Wauw meiden! Ik weet dat het nog vroeg is, ik ben 12 dagen na Oviterelle (10 DPO denk ik) en ik deed net een normale test van de action!  Er zit gewoon een duidelijk licht streepje!! 
Ook nog een early gedaan en dat al een paar dagen in de ochtend, als ik deze vergelijk met gister is de streep weer terug want die was gister weg ?
Vorige rondes had ik op dag 11 met de normale testen alleen het controle streepje!
Ik hoop zo dat deze de komende dagen feller wordt en niet verdwijnt! Ook niet omslaat in ongesteldheid ???
Update vanmiddag:
Etos test ook positief en clear blue geeft zwanger 1-2 aan! Wauww wat is dit spannend! ??

Oooh Sammz! Wat een leuk nieuws, spannend zeg nog even tot je NOD maar het klinkt alsof die dan ook nog steeds positief zal zijn!

Terug
Bovenaan