Gonal F + Ovitrelle

Lisette fijn dat je je behalve vermoeidheid wel goed voelt! :)
Charlotte gelukkig voel je je ok bij de verplichte stop! :) je bent ook al een poos bezig dus ik kan me wel voorstellen dat je nu even je zinnen kunt verzetten. Wie weet gebeurt het alsnog spontaan! ?
Ik had 2 weken Gonal gespoten op 62,5. Deed niks dus gisteren van de FA gehoord dat ik mag ophogen naar 75. Woensdag een echo om weer te kijken.

Sabbel, jeetje! Dat meen je niet. Ben je heel ziek geweest? 
Ja, de rust is ook wel even fijn toch? Maar idd, heel lang moet dit niet duren.... 
Kimster, wat fijn dat jij gewoon behandeling krijgt! Hopelijk reageer je beter op de 75. Ik had er de vorige ronde 4 follikels van XD

Ja we zijn wel echt ziek geweest.. ik zeg we omdat mijn vriend eerder ziek was maar alleen ik ben getest. Kan niet anders dan dat hij het ook had.. Zelfde symptomen. Achteraf kan ik wel zeggen dat ik blij ben dat wij er zo doorheen zijn gekomen. Je weet niet hoe ziek je gaat worden natuurlijk.. Ik ga morgen weer werken.. het is ontzettend druk dat zal wel even tegenvallen ;-)  

Hi Kimster!
Gaat goed opzich! Eerste cyclus nu zonder medicatie... ben begonnen met monnikspeper en had mijn ovulatie al op dag 19! Normaal heb ik deze rond dag 26 in een natuurlijke cyclus.
Nu hopen dat mijn luteale fase ook langer is.... zit nu op dag 4 DPO.
Hoe is het met jou?? 

Oh wauw dat is wel opvallend! Ik ken monnikspeper niet. Wat wordt daarover gezegd? Ik ben benieuwd en hoop op een wonder(tje) voor je! 
Met mij gaat 't goed, vanmorgen ovitrelle mogen zetten nadat bleek dat er een eiblaasje zat die groot genoeg was ? Nu duimen dat 't raak gaat zijn, want de enige reden dat ik nog terecht kon in het ziekenhuis was omdat ik al was gestart met spuiten toen de maatregelen in het leven werden geroepen. Voor ons geldt dus ook dat 't voor onbepaalde tijd ophoudt als 't niet lukt deze ronde.   

Hoi dames, even geleden maar maar ik was benieuwd hoe het met iedereen ging. Lisette gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws! Sabbel jeetje heftig maar gelukkig voelen jullie je al weer een stuk beter nu.. kimster wat fijn dat je je cyclus gewoon af mag maken, vroeg me al af hoe dat ze dat aanpakken met vrouwen die al begonnen waren met spuiten. Ik kreeg een mail van het ETZ dat alles op pauze is gezet idd. Balen maarja hopelijk wordt het weer snel opgepakt en hebben we dit jaar alsnog mooi nieuws met zn allen. 
Ik was 2 weken terug jarig en dat is toch weer even een besef momentje omdat je weer een jaar ouder bent zonder zwangerschap. Maar mijn man heeft me ten huwelijk gevraagd! Dus toch een mooie dag gehad. Ik ben begonnen met een 'koude baarmoeder' kuur. Dan moet je een cyclus lang 2x per dag bepaalde kruidenthee drinken om je baarmoeder 'schoon' te maken. En rond menstruatie moet je stomen. Ben benieuwd, niet geschoten is altijd mis? 
Vroeg me af of jullie ook al dingen hebben geprobeerd buiten het ziekenhuis om? Ik ben zelf na een jaar gestart met acupunctuur.. Of zijn jullie daar allemaal te nuchter voor? 
Nou hopelijk gaat het met iedereen naar omstandigheden goed en mogen we allemaal weer snel beginnen. 

Terug
Bovenaan