Gonal F + Ovitrelle

Nou ik hoop dat jouw meting beter was dan mijne. Hier echt prut, follikels waren zelfs kleiner geworden en slijmvlies dunner. Moet nu bij spuiten met nog weer een ander hormoon. Ik zit er echt even doorheen. Elke keer als ik denk nou slechter wordt het niet en weer een beetje hoop heb krijg ik weer een klap in het gezicht en kan het nog net even een beetje erger. Pfff sorry voor dit maar moest even van me afschrijven. 

Ja echt kut. Het bepaald gelijk je stemming en weekend indd. Ik gebruik nu menopur om de dag en moet nu de andere dag puregon (zelfde als gonal f) spuiten. Dan dinsdag terugkomen.
Ze gaan me volgende week ook bespreken in medisch overleg omdat het zo moeizaam gaat. Dit is al de 6e cyclus ofzo waarin het niet goed gaat. Ze zei ook als het steeds niks is of juist heel veel follikels moesten ze toch maar ivf overwegen. Maargoed we gaan kijken hoe de boel er dinsdag bij staat.
Maar ik weet niet zo goed hoeveel teleurstellingen ik nog ga trekken...
Hoe gaatie bij jou?

@evol ah nee wat klote zeg. Snap dat het een teleurstelling is. Mijn meting was eigenlijk hetzelfde :( niet kleiner maar ook niet echt groter. Alleen het slijmvlies was wel dikker. Dus mss hebben we te vroeg gekeken zei ze. Maandag moet ik weer terug. En als er dan geen groei is moet ik ophogen.. 

@evol ja idd.. 3 jaar en 4 maanden al ? jij bent ook al lang bezig. Dus ik begrijp de frustratie en vermoeidheid. Hoewel jij verder in het traject ben. Hopelijk dinsdag wat positief nieuws voor jou!

Hoe doen jullie dat qua werk? Hebben jullie werk en hoe doen jullie dat met al die echo's? Weet je werk er vanaf of werk je alleen in de middag oid? Ik vind het allemaal maar lastig. En ik wil eigenlijk niet dat iedereen het weet.. 

[quote quote=10605717]@evol ja idd.. 3 jaar en 4 maanden al ? jij bent ook al lang bezig. Dus ik begrijp de frustratie en vermoeidheid. Hoewel jij verder in het traject ben. Hopelijk dinsdag wat positief nieuws voor jou! Hoe doen jullie dat qua werk? Hebben jullie werk en hoe doen jullie dat met al die echo’s? Weet je werk er vanaf of werk je alleen in de middag oid? Ik vind het allemaal maar lastig. En ik wil eigenlijk niet dat iedereen het weet..[/quote]
---
Ik heb het vanaf het begin van het traject aan mijn baas uitgelegd, het ziekenhuis heeft niet altijd plaats om 8.30 dus moest ook gewoon tussendoor. Gelukkig heeft hij er respect voor en kan ik gaan wanneer het moet als ik het maar aan geef! Ik ben dan meestal een uurtje weg en dat wordt niet gerekend :) 

@sammz wat goed geregeld! Klinkt als een fijne werkgever! 
Vanochtend bij het zkh geweest. En helaas weer niks. Dus vandaag ophogen. Hopelijk gaat het nu wat doen. Vrijdag moet ik nu weer terug. 

Terug
Bovenaan