Gonal F + Ovitrelle

Lastig is dat hé, qua vakanties? Ik wil liever ook niet te ver vooruit plannen. 
Ik heb ook weer iets raars.. ik had Letrozol gekregen, maar daar reageerde mijn lichaam niet op. Toen heb ik 2 weken geleden nog een echo gekregen om te kijken of er iets groeide, maar helaas niks. Dus heb ik Provera gekregen om een menstruatie op te wekken zodat ik met Gonal-F kan beginnen. Maar vandaag, 10 dagen na stoppen, was er nog geen menstruatie te bekennen en mocht ik gelijk langs komen voor een echo. Hierop was weer niks te zien. Na het bloedprikken bleek dat ik toch een eisprong heb gehad! Dus ergens afgelopen 2 weken is er toch een eitje geweest, ondanks de Provera. Geen kans op zwangerschap helaas. Dus nu maar afwachten tot m'n menstruatie doorkomt en ik kan starten. 

Wat een lange trajecten meiden als ik het zo lees. Heel naar en vervelend dat het zo lang moet duren. Ik hoop echt dat iedereen van ons maar snel zwanger mag zijn. 
Wat betreft werk, ik heb het niet verteld. Ik werk 2x per week thuis en heb daar geen vaste dagen in. Ik heb het gelukkig steeds zo kunnen plannen dat ik met echo-dagen dan thuis werkte. Heb het dus tegen niemand op werk verteld. Was zeker niet ideaal, maar ik voelde heel sterk dat ik geen behoefte had om het met collega's of mijn baas te delen. Ben wel minder productief geweest het afgelopen jaar door het hele traject en zal bv. vermoedelijk geen bonus halen daardoor, maar dat is dan maar zo. Andere prioriteiten!
@Evol: hoop dat je snel je eisprong krijgt en de IUI slaagt! Wij hebben gisteren een vroege eerste echo gehad met 6,5 week. Vond het heel spannend, want heb heel weinig kwaaltjes alleen vermoeidheid, maar we hebben een heel klein vlekje op de echo gezien met knipperend snel kloppend hartje, dus zijn heel blij. Voelt nog vrij onwerkelijk, maar kunnen het door de echo wat meer geloven. 

@evol ah dus zo is dat met je werk. Handig zeg! En afwisselend als ik het zo lees! Ik hoop met je mee dat de iui voor de vakantie mag lukken! Ben je al bij het zkh geweest? Hoe was het?
@frasseke ik duim met je mee! Qua ovulatie en injecties kan ik nog niet meepraten. Ik heb ondertussen 14 dagen injecties gezet maar nog niet de juiste dosis. Daarnaast heb ik nog geen iui maar spuiten en zelf klussen. Dat is mss ook nog anders.
@jolynn ik met de eerste x provera dat ik na 2 weken pas ongesteld werd. Vond k ook zo gek. Laatste x was het na een paar dagen. Vond dat ook zo bijzonder...
@ntje wat bijzonder! Nu misschien makkelijker om te geloven of nog niet echt? ;) geniet ervan! 

@Ntje, super fijn dat alles goed is!!
Hier nog flink aan het hoesten van de Corona en sinds afgelopen weekend best ziek van de zwangerschap!
Wij zijn vanmorgen geweest voor een vroege echo op 6 weken en wij zijn zwanger van 2 kleine vlekjes met ook 2 knipperende hartjes!! Een tweeling dus

Wauw Ntje en Sam wat een goed nieuws voor jullie, fijn dat alles goed is. En jeetje een tweeling! Spannend hoor!
@Frasseke ja zo lastig plannen met alles. Wij gaan hierna ook IVF doen mocht dit niet lukken maar ik weet niet hoeveel rondes IUI we doen. Omdat de hormonen elke keer moeilijk aanslaan duurt het telkens heel lang.

@Jolyn, wat vreemd. Provera heb ik nooit gehad wel Duphaston ook om menstruatie op te wekken. Ik hoop voor je dat je snel ongesteld bent zodat jullie door kunnen naar de volgende ronde!
@Ninna, ja met werk erg fijn zo. Jaa ik hoop echt dat de IUI voor de vakantie lukt, weet ook niet wat ze dan anders doen. Maargoed we wachten af.
Vanmorgen weer geweest, een beetje dubbel want ze kon wel zien dat het slijmvlies goed was gegroeid, van vrijdag 3,7mm naar vandaag 7mm! Alleen kon ze niet goed zien of er een follikel zat, het leek alsof er een follikel zat van 12mm maar ze kon niet goed zien of er een tussenschotje zat dus of het wel echt één follikel was en niet 2 kleintjes. Een keer leek het of het 2 kleine waren en toen later toch weer niet. Ik moet nu hiermee doorgaan en donderdag terugkomen. Ook weer zoiets weet nu niet zo goed hoe ik me moet voelen... Afwachten maar weer.

@sammz een tweeling! Wow! Fijn dat alles goed was ?
@evol he wat verwarrend zo. Begrijpelijk dat je niet weet hoe je je moet voelen. Hopelijk donderdag een duidelijker beeld dat het er 1 is! 

Wow, wat fijn dat jullie zwanger zijn en mooie echo's hebben gehad, meiden!

Evol, wat verwarrend zeg! Die onzekerheid en verwarrende slopen je hé? Ik vind dat toch wel zwaarste. 
Qua plannen met alles, ik merk dat ik ook eventjes terughoudend ben met vakanties en weekendjes weg plannen nu.. 
Ik ben maandag naar ziekenhuis geweest voor echo en bloedprikken, omdat ik nog niet ongesteld was na Provera. Gisteren begon ineens bruinverlies en nu ben ik ongesteld! Ik mag vrijdag al beginnen met de 1e injectie, ben erg benieuwd! 

@Sammz: oh wauw Sammz een tweeling, wat leuk! Van harte gefeliciteerd!! 
@Evol: wat een gezeur met die onduidelijkheid, vandaag weer terug he? Hopelijk is het een grotere follikel en niet 2 kleintjes. Je slijmvlies dikte wijst er wel op zou ik zeggen.
@Jolynn: spannend ook morgen starten, heel veel succes!!

Terug
Bovenaan