Gonal F + Ovitrelle

Eindelijk goed nieuws!! Er zat vandaag een follikel van 17.5mm en slijmvlies van 8mm. Vanavond nog 1 keer puregon en morgenvroeg Ovitrelle. Zaterdagochtend dan eerste keer IUI. Pfff ik ben zo blij en opgelucht, eindelijk hebben we weer een kans! 

@jolynn succes morgen alvast! Eindelijk beginnen! 
@evol yess! Eindelijk. Geeft weer wat hoop! ?Spannend zaterdag!
Ik mag morgen weer naar het ziekenhuis. Hopelijk slaat de hogere dosis aan. 

Yesss... Ik mag vanavond de ovitrelle zetten! Naja blijkbaar is het nu gonas ofzo. ? Ben zo blij. Hogere dosis sloeg wel aan! 

@jolynn ik had eerst 50 en en de afgelopen 4 dagen 75. ☺️ Maar ieder reageert er anders op he.. Ik heb on totaal 18 dagen moeten spuiten. 

Ah dat is fijn @Ninna! Had je een of meer follikels? Spannend hoor, lopen we ongeveer gelijk op! Nu de wachtweken in...
Ik heb vanmorgen de IUI gehad. Stelde niet veel voor. De zaadkwaliteit was goed zei ze en ik krijg nu progesteron om baarmoederslijmvlies en innesteling te bevorderen. Ik weet dat ik niet te veel moet hopen dat het de eerste IUI al lukt maar toch zou het zo mooi zijn, mijn hoop ligt wel hoog merk ik.

@evol ja dan lopen we idd ongeveer gelijk. Spannend of dit bij ons beiden aan gaat slaan. Ik heb stiekem ook meer hoop. Snap het van jou ook. Toch weer een nieuwe manier waarop het mss mag lukken! 

Terug
Bovenaan