Gonal F + Ovitrelle

Jeetje wat spannend Kimster! Bij mij was de ovitrelle na 9 dagen eruit (getest tot streepje verdween, dag later liep ie alweer heel licht op) maar ik weet niet of dat bij iedereen zo is...  Ik zou morgen weer testen om te kijken of het streepje oploopt! 

Ja echt spannend! Ik word gek ? de Ovitrelle zag ik op dag 8 al niet meer op de action test, maar die meet op 25mlU en deze op 10. Maar 't lijkt me alsnog sterk dat het Ovitrelle is. Naar ja, wat als. Ik kan niets anders dan afwachten maar gut wat lastig! 

Omdat ik bedacht dat deze test misschien wel kapot is, heb ik een Kruidvat 2v5 gedaan met middagurine. Binnen 5 minuten een heel licht streepje. Wederom heel lastig te fotograferen! Ik moet nu maar gewoon even afwachten tot morgenochtend ?  
Gisteren deed ik ik ook dezelfde van de Kruidvat en die was spierwit. Niet eens een voorgedrukt streepje of indroogstreep.

Ohhh Kimster, toch wel voorzichtig gefeliciteerd dan!! :) Heb je vanochtend nog getest? Ben zo benieuwd! Zou echt fantastisch zijn voor je! 

Ik ook! Maar het is nog steeds pas 12DPO dus wel vroeg. Ik ben wel nerveus hoor! Onderste is van vanmorgen, bovenste de ingedroogde van gisteren. 

Wat goed nieuws @kimster! 
Ik mag je feliciteren!! Want hij is goed opgelopen al! Dus zwanger! Je zal dolblij zijn!! ?? 
Hier ondertussen 9w3d zwanger.. sinds week 6 kotsmisselijk.. ? maar wat van de huisarts gekregen ervoor.. nu alleen vaak weeïg gevoel.. maar als ik optijd iets eet gaat het wel :) en slaap nog veel smiddags na m'n werk eventjes haha 
Gr Lisette

Terug
Bovenaan