Gonal F + Ovitrelle

Sabbel wat vervelend.. Ik hoop natuurlijk voor je dat het helemaal goed komt. En zo niet, dan komt het ook helemaal goed ?
Kimster ik duim nog steeds voor je!!
Charlotte eisprong al geweest?
In de brief van het ziekenhuis staat dat alles tot 4 mei plat ligt. Hopelijk snel bericht!

kimster, wat naar allemaal! Ik hoop echt dat er niets aan de hand is en het streepje ondertussen donkerder is geworden! Maar die onzekerheid kan echt killing zijn ja! Hoe gaat het nu? 
bobelle, ja! Vandaag 10 weken.. het gaat best snel! Ik heb al een goed zichtbare buik? niet meer te verbergen iig.. m'n leven bestaat voornamelijk uit werk en slaap haha.. hoop indd dat de misselijkheid snel weer weg gaat! Ik heb 6 mei m'n termijnecho! Nog een weekje wachten!! Zo spannend!! 
Gr Lisette

Hey meiden, helaas slecht nieuws. Vanmorgen werd ik om 06.30 wakker van de buikpijn. Steeds 30 seconden intense pijn en dan weer een minuut niet, drie kwartier lang. Echt in golfbewegingen en ik liep aardig leeg. Oftewel nu is er duidelijkheid. Heel verdrietig, gisteren al dikke huilbuien gehad. Een groot deel van het verdriet zit 'm ook in niet weten wanneer alles überhaupt weer opstart. 
Ik hoop voor ons allemaal dat we snel weer mogen starten! ? 

Ah nee wat ontzettend shit Kimster! Wat verdrietig :( had zó gehoopt op een andere uitkomst! 
Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt wanneer je (jullie allemaal natuurlijk) verder kunnen met het traject. 
Dikke digitale knuffel! 

Kimster ??? zo omtzettend shit!! Dikke knuffel voor jou! 
Hopelijk heb je niet teveel last en valt het bloeden mee nu. 
Ik hoop ook héél hard dat de fertiliteit snel weer opstart... het wachten is niet leuk meer nu.
cd 19 inmiddels. En nogsteeds een negatieve ovulatietest ☹️

kimster, wat erg!! Wat een verdrietig nieuws!! Lijkt me super heftig, t traject waar we allemaal in zitten .. positieve test en dan zoiets.. echt zooo naar!! ?? Leef echt met je mee! Dikke knuffel! ?

Hey Kimster, hoe is het nu met je?
Sabbel, ben ook erg benieuwd hoe het met jou gaat? Hopelijk gaat het weer wat beter tussen jou en je partner.

He kimster wat verdrietig ? had echt gehoopt dat het bloeden niks betekende.. ook al is het maar even, je hebt wel meteen grote dromen. Gaat het lichamelijk weer wat beter? Nog veel last van krampen gehad of bloedingen? Nou meid ik hoop dat de trajecten weer snel opgestart mogen worden. Als je klachten blijft houden vragen om een echo he, om te kijken of alles er echt uit is.
Heb een mail gekregen van mijn ziekenhuis dat alleen de heftige gevallen hun traject weer mogen beginnen. De rest zal nog geduld moeten hebben. Jullie iets gehoord van jullie ziekenhuis/kliniek?

Terug
Bovenaan