Gonal F + Ovitrelle

Wat fijn dat het goed gaat Lisette! Vervelend van de misselijkheid! Hopelijk wordt dat snel beter en heb je dat middeltje van de huisarts niet meer nodig.
Ik zit op 14DPO nu. Sinds dinsdagavond heb ik dus wel lichtbruin.. Wordt nu wel ietsje erger. Het ene moment haast rood en dan weer echt bruin en veel minder. Geen buikkrampen of iets. Sensitest streep is wel duidelijk aanwezig maar niet heel veel donkerder dan gisteren. Clearblue geeft zwanger 1-2 weken aan. Er zit niets anders op dan wachten.. 

Hey kimster, Ik ga de komende dagen voor je duimen!!! Hoop echt dat je zwangerschap goed blijft gaan. Wat super fijn zou het zijn als het raak is en blijft! Licht verlies Hoeft natuurlijk niks te betekenen dus lekker rusten de komende dagen. 

Spannend Kimster! Ik hoop dat het een dikke vette plakkerd is ??!
En zoals Jilla zegt, licht bloedverlies kan heel normaal zijn! 

Ik duim voor je!

Wow Kimsterrrr wat een leuk bericht! ♡ Gefeliciteerd??!! 
Fijn Lisette! Heel erg blij voor je! Gelukkig heb je er wat voor gekregen. Helpt een droog beschuitje bijvoorbeeld? 
Hoe is het met jou Charlotte? 
Wij hier helaas in een relatiecrisis.. ook nog.. wat een timing :-( onze arts belt elke maand om te vragen hoe het gaat en verteld dan dus ook dat ze momenteel niks voor ons kan doen.. 

Sabbel he nee toch! Wat ontzettend vervelend.. Wil je er wat over kwijt verder? Waar lopen jullie tegenaan?
Ik heb er een hard hoofd in.. Het bloedverlies neemt sinds gisteren wat toe en gaat meer neigen naar rood. Geen buikpijn, geen krampen, geen steken.. En 't is alleen met afvegen. Inlegkruisje blijft nagenoeg schoon. Maar wel wat "zwarte" sliertjes en 1 klein stolseltje vanmorgen.. ? Dus ik ben er haast zeker van dat het mis is. Morgen maar even kijken of er iemand telefonisch te bereiken is in het ziekenhuis. 

Sabbel, oh jee... wat rot!! Hoe komt het? Hopelijk komen jullie er samen uit?
Kimsterr, potverdikke. Heb je nog een test gedaan dit weekend? Want we zien het natuurlijk liever niet, maar alsnog kán bloedverlies heel normaal zijn tijdens een prille zwangerschap. Ik hoop het zo voor je ?
Hier inmiddels op cyclusdag 16. Streepje op ovutesten begint te komen, maar nog geen positieve test in handen. Ik hoop ook deze cyclus weer een ovulatie te hebben op dag 19-20. We gaan het zien...

Ja, gisteren een Clearblue omdat we dat sowieso al op de planning hadden. Die zei dus zwanger 1-2 weken maar dat is natuurlijk verklaarbaar mocht het niet goed zitten. Vanmorgen bewust even niet getest. Ik ga morgenochtend testen. Als het streepje niet donkerder is en zelfs lichter dan zegt dat denk ik genoeg ? Ik heb echt al huilbuien gehad vandaag. Lijkt wel of er zoveel tegen zit in m'n leven nu. Blergh! Vind jullie opbeurende woorden wel heel fijn hoor ?
Nog een paar daagjes voor jou dan Charlotte! Hoop dat je gelijk hebt en jullie snel weer een kans maken! ?

Hey Kimster, wat vervelend dat je nog zo in spanning zit joh. Hoop echt dat vandaag je streep is opgelopen! Bloedverlies hoeft echt niks naars te betekenen, al weet ik uit ervaring dat je je wel helemaal rot schrikt en veel zorgen maakt.. Maar dan is het wel fijn om je streepje donker te zien worden natuurlijk! Ik ben aan het duimen!
Charlotte wat fijn dat de ovulatie er weer aan zit te k komen. Hoop op een korte cyclus voor je, of iig niet een lange ;) ik hoor hier en daar berichten dat de klinieken weer gaan opstarten. Heb jij al iets gehoord? 
En ach nee Sabbel, wat ellendig!! Heb je het idee dat het door dit traject komt? Allemaal te veel even of is het iets op zichzelf staands? Hoop dat jullie eruit kunnen komen samen! 
Lisette ruim 9 weken alweer! Wat fijn! Die misselijkheid kan wel heftig zijn ja, was bij mij met 12.1 ineens over dus hoop dat het voor jou ook zo is ;) wanneer heb je de termijnecho?

Terug
Bovenaan