Gonal F + Ovitrelle

@ Jilla, mijn zkh gaat de ovulatie inducties weer langzaam opstarten. 
icsi en ivf worden nog uitgesteld.
Dus erg mooi nieuws voor ons, want dan kan ik tijdens mijn volgende cyclus beginnen met de iui :)
Inmiddels cd 23 en nog geen positieve ovulatietest..... krijg wel wat meer vruchtbaar slijm nu, dus verwacht t toch wel binnen nu en een aantal dagen.
Hoe is het met jou?? 

Oh dat is wel fijn zeg! Je zou die spuiten toch bijna gaan missen ? hoop hier ook weer snel opstarten maar heb geen haast. Vanmiddag een positieve ovulatie test! Ik gebruik die van clear blue met de smileys en jij? Moet zeggen dat ik ze nu weer voor het eerst sinds tijden weer heb gebruikt. Maar jeetje dag 23!? Dat is bekant de lengte van mijn hele cyclus.. Daar heb je wel veel geduld voor nodig denk ik. Op welke dag had je (buiten het zk) normaal gesproken je eisprong? 

Ik gebruik de kruidvat testen. Werken prima bij mij, maar zijn wel pas écht positief als de teststreep donkerder is dan de controlestreep. 

Zonder hormonen heb ik vaak pas een ovulatie rond dag 26. Vorige cyclus ben ik aan de monnikspeper gegaan en kwam ie al op cd 19. Dat was een verrassing. Maar nu dus weer gewoon lang. Heb veel geduld nodig ja ?
Met de Gonal F heb ik meestel mijn ovulatie tussen dag 14-18. 

Op welke cyclusdag zit jij nu? Succes en veel plezier met gezellig maken! :) Hopelijk is het jullie geluksmaand. Gebruik jij nu ook utrogestan?

Hey meiden!
Met mij gaat het gelukkig weer goed. Het was een rollercoaster die een dikke week duurde.. Buikkramp echt een uur gehad, deed goed zeer. En daarna gewoon af en toe a la menstruatie dus 't viel mee. Wel verdrietig allemaal, maar toen het mis ging was er ook wel gewoon duidelijkheid. En weer doorrrrr! Gelukkig lukt ons dat allebei goed. Bloeden is ook gestopt inmiddels dus het is nu helemaal klaar. Eind mei mag ik weer bellen met het ziekenhuis hopelijk kan ik dan weer starten. 
Charlotte: hopelijk snel je piek! :) en anders kun je vast de volgende cyclus weer terecht in het ziekenhuis! Ik lees dat 't weer begint op te starten allemaal dus dat geeft hoop. 
Jilla: mooi, een positieve ovulatietest! :) Misschien inderdaad wel een geluksmaand voor jullie! ?
Lara: welkom! Hopelijk gaat je afspraak gewoon door. Ik snap dat je door wilt. Als die letrozol na 8 maanden nog niks doet dan vertrouw je er vast niet meer op. 

@kimsterrr bedankt voor je welkom, als je 8 maanden verder bent en niet echt positief resultaat hebt ben je er inderdaad wel klaar mee. Wat verdrietig om te lezen dat je een miskraam heb gehad. Hopelijk kan je eind mei weer starten. Hoelang zit jij al in het traject en wat zijn jou achterliggende klachten als ik vragen mag??

Hoi Lara gezellig dat je mee komt kletsen. Hopelijk kun je snel starten met injecties! 
Kimster pff gelukkig staan jij en je partner er zo sterk in! Hopelijk is het snel weer raak.
Charlot hoop voor je dat je weer snel naar het zh mag.. want jeetje wat duurt het lang met zulke rondes iedere keer. Heeft je dokter daar over gezegd hoe dat dat kan? Ik had zelf eerst altijd gewoon de action ovulatie testen en als je die leert kennen werken ze prima maar na een tijd dacht ik dan maar iets meer geld, weet ik iig zeker wanneer mn piek is. Zit nu ook niet aan de utro dus zal over een week wel ongesteld worden ? of de monnikspeper moet ineens al aanslaan. Zit nu op dag 11 en had geen smiley meer dus mn piek is geweest. Nu is dag 10 ook wel vroeg voor mijn doen hoor meestal rond dag 12. Vandaag hopelijk nog voor een laatste keer gezellig maken en dan duimen! Ik denk dat ik vanaf morgen als extraatje ook de tarwekiemolie er bij ga pakken. Wie weet.. Hopelijk snel je piek! 
En sabbel, al lang niks van je gehoord? Hoop dat alles goed gaat met je. 

Hi meiden.. sorry voor de late reactie. Mijn leven is momenteel een grote rollercoaster. Mijn vriend blijkt vreemdgegaan.. ik wil liever niet in de detail treden maar er (blijkt) op nog veel meer fronten werk aan de winkel. Volgende week donderdag 1e therapie gesprek samen. Dus geen traject voorlopig voor mij :-( 
Ik ben ten einde raad en voel me zo ontzettend in de steek gelaten. Ik weet niet eens of ik dit echt wel moet willen redden... maar de gedachte overnieuw te beginnen?? Ben nu 34 :'-( 
Dus dat.. 
Ik hoop zo erg voor jullie dat jullie weer opgestart worden ♡
X Sab 

Jeetje Sabbel wat ontzettend heftig! Lijkt me echt verschrikkelijk... hoop dat de therapie jullie duidelijkheid en wijsheid brengt. Hele dikke digitale knuffel! 

Terug
Bovenaan