Gonal F + Ovitrelle

Zo hey dat is niet niks.. kan me voorstellen dat dat heel dubbel is ja. Hopelijk geeft de therapie idd duidelijkheid en zo kun je later nooit denken had ik het toch maar een kans gegeven. En ja wel een stap terug wat betreft je kinderwens maar goed ik weet zeker dat je echt wel een kindje mag krijgen. Is het nu niet dan later wel. Houd je taai meid komt allemaal goed ? En veel succes bij je eerste therapie sessie. Als je maar nooit gaat denken dat dit door jou komt! Vreemdgaan is zijn keuze geweest. Kun je je verhaal ook wel kwijt bij vrienden en familie? Je kunt natuurlijk hier altijd mee blijven kletsen. 

@sabbel wat treurig om te lezen, doe vooral waar jij je goed bij voelt. Hopelijk kunnen jullie er samen uitkomen. ☘️ 

@Charlotte, dank! Mijn afspraak is helaas wel een telefonisch afspraak geworden. Ze zijn in het ziekenhuis wel opgestart maar wat telefonisch kan doen ze telefonisch. Ik weet nog niet precies wat me te wachten staat. Ik heb vanmorgen een test gedaan deze was helaas negatief. Dpo13 zit momenteel, ik verwacht ergens het weekend mijn menstruatie. 

Klopt Charlotte.. Maandag had ik een positieve ovulatie test en vanmiddag zag ik dat ik al bloedverlies had ? hopelijk volgend jaar zwanger of moeder he meiden, onze tijd komt nog wel! 

Jilla, zo is het... we proberen positief te blijven ?... alleen op dit soort dagen iets lastiger ?
He jeetje wat balen! Dan is je luteale fase idd erg kort. Ik heb dit weekend mijn ovulatie gehad en ga morgen beginnen met utrogestan... heb nog veel overschot... dus ik ga gewoon zelf mijn luteale fase verlengen..
En dan hopen dat ik de volgende cyclus (als die komt ?) ... weer kan starten met gonal F en IUI. 

Ben je echt duidelijk ongesteld? Of zou het heel miss een innestelingsbloeding kunnen zijn? 

Hoi dames, ik ben afgelopen vrijdag ongesteld geworden, een cyclus van 28 dagen dus deze x perfect, dit was vorige maand nog 35 met dezelfde mg letrozol. Vandaag weer gestart met letrozol en hopelijk aankomende ronde weer zo'n mooie cyclus. Heel benieuwd naar mijn bel afspraak. Het lijkt me ook zo naar om jezelf te moeten injecteren, hoe vonden jullie dit de eerste x? 
@charlotte, lastige dagen hè! Hopelijk zijn we volgend naar zwanger of mama. ☘️ 
@jilla, lijkt inderdaad meer op een innesteling. Anders zoals Charlotte zegt is je luteale fase wel erg kort. Is het ook echt doorgezet ?

@Lara, balen dat je ongesteld bent geworden! ? Wel een mooie cyclus, 28 dagen! Ik kreeg prik instructies in het zkh en moest dat injecteren even leren op een spons. Toen ik het diezelfde avond zelf in mijn buik moest spuiten heb ik wel even schrik gehad. Maar dat was 1x. Het is even wennen, maar die naaldjes zijn zo dun, voel je echt niks van!
Ik heb dit weekend -eindelijk- op cd 28 mijn ovulatie gehad. Nu 2 weken het wachtbankje op ?. Heb overigens nog nooit zoveel ovulatiepijn gehad! 

Hey Lara mooi toch 28 dagen! Injecteren is de eerste keer even vreemd. Maar na die 1e keer gaat het makkelijk. 
Charlotte eindelijk! Hopelijk heb je er goed gebruik van kunnen maken. Zitten we samen op het wachtbankje! Super fijn dat je nog utro over had. Toen ik gisteren wat bloedverlies had heb ik 1x 200mg utrogestan ingebracht die had ik nog liggen maarja nu is alles op ? ik ga denk ik de gyn bellen of ik niet in ieders geval met de utrogestan weer mag beginnen. Het is niet doorgezet al is mn afscheiding nog steeds niet helemaal doorzichtig en voel wel gerommel in mn buik ? We hopen er het beste van! 

Terug
Bovenaan