Gonal F + Ovitrelle

@jilla, hoe is het nu? Ik hóóp dat je menstruatie niet is doorgebroken! 
Mocht dit wel zo zijn, zou ik zeker voor de volgende ronde utro vragen bij de gyn. Ik gebruik het nu omdat ik nog over had, maar ik heb hier op het forum ook gelezen dat dames dit toch voorgeschreven kregen om te gebruiken in eigen cyclus.

Charlotte de bloeding is gestopt! Thank God. Heb vandaag gebeld en heb over 2(!) Weken een bel afspraak met mijn behandelend arts. Dan zal ik inderdaad eens vragen of ik het niet in mn eigen cyclus mag gebruiken. Dan hebben we toch nog het idee dat de rondes meetellen. ?
Hoe is het met jou? Heb jij ook altijd last van klachten tussen eisprong en menstruatie? 

Oh hé maar dan kan die bloeding nog best eens positief geweest zijn! Innesteling??
Fingers crossed!
Ik zit inmiddels op 4DPO. Erg last van brandende tepels en wat buikpijn. Voor de rest heb ik eigenlijk nooit veel kwaaltjes tussen ovulatie en menstruatie.. al moet ik zeggen dat vorige cyclus me op viel dat ik vanaf 7dpo een extreem droge mond had. 
tsja ach.... het zegt allemaal niks die kwaaltjes. Ik denk wel ns: volgens mij heb ik een positieve test in handen als ik het echt totaal niet verwacht had. 

Nou de bloeding zet volgens mij toch echt door helaas. Had gister avond echt even een mental breakdown. Had het zh gebeld maar heb pas over 2 weken een telefonische afspraak helaas.. het kon nog wel maanden duren voor de iui weer wordt opgepakt. Als ik in ieders geval maar de utro krijg voorgeschreven!
Hoe is het met jou kimster? En charlot? Goed die buik en voeten warm houden!! Hoop dat iemand deze maand toch wel een succesverhaal heeft! Jullie al nieuws over wanneer het ziekenhuis de trajecten weer op gaat starten?

@charlotte spannend! Ik duim voor je mee!
@jilla wat ontzettend balen dat je alsnog ongesteld bent geworden! Ik heb morgen een telefonisch consult om het volgende behandeltraject te bespreken. Maar jeetje maanden voor iui? Hoe kan dat nou, de reguliere zorg moet toch gewoon opgestart worden....

@kimster, hoe is het met jou? 
@jilla, klote dat het toch is doorgebroken ?... en super balen dat dat allemaal zo lang duurt.. ik heb gisteren even gebeld met het zkh. Ik moest aangeven wanneer ik mijn menstruatie weer verwacht. Ze hebben me nu op een lijst gezet en gaan me bellen of ik wel of geen behandeling krijg voor de volgende ronde...... spannend dus nog, ben wel blij dat ik nu alvast gebeld heb en dus op de lijst sta!!
Maar het zal toch zeker niet zo zijn dat die iui echt nog maanden gaat duren?!?!  
@Lara, succes met de afspraak! Ben benieuwd.  
Hier inmiddels 5 DPO. Wachten duurt langggggg.... ?. Ik merk ook dat ik wederom vrij snel de hoop verlies... ik wil heel graag vertrouwen hebben, maar het spookt nu alweer door mijn hoofd; het zal toch wel weer niet. Heel vervelend is dat. 
Ik hou idd mijn voeten en buik warm ?

Jilla dikke knuffel! Moedeloos word je ervan ?
Charlotte herkenbaar, je wordt zo sceptisch he! Heb je voldoende afleiding in je wachtdagen? 
Hier gaat 't wel goed. We moesten sowieso al wachten tot eind mei, maar ik vraag me af of het ziekenhuis dan alweer is begonnen met behandelen.. Nu zijn ze begonnen met de mensen bij wie de IVF/ICSI/Cryo behandeling is stopgezet en een beetje KID en IUI met LH testen. Oftewel alles zonder controle echo's. 

Terug
Bovenaan