Gonal F + Ovitrelle

@kimsterr dat is indd per persoon verschillend, ik heb vorige maand mijn LH-piek gevonden terwijl ik PCOS heb, ik werd ook precies 14 dagen later ongesteld.  Puur toeval wel, ik voelde steken onderin me buik en zat op CD15 en dacht zal eens testen, had er toevallig nog een liggen van maanden daarvoor toen ik het eens geprobeerd had, die was dus vet positief. Het is niet zo dat het bij niemand mogelijk is. Ik zou eind mei gewoon bellen als ik jou was. 

Ja met pijnstilling bedoelde ik idd naproxen oid ? niks sterks hoor. Heb gisteren en vandaag menstruatie krampen dus nu is het pas echt doorgezet. Ik schat de kans dat ik op eigen kracht zwanger word 0,0% ? gelukkig viel het mee Lara! Kimster gewoon bellen, zou ik ook doen ? Charlotte nog last ergens van of? Wanneer is je nod?

@ Lara, gelukkig alles in orde!! opluchting he?! Nu hopen dat de doorgespoten eileiders in je voordeel werken! ? 
@ Kimster, ah dat van die ovulatietesten icm PCOS wist ik niet. Ik zou gewoon bellen met de poli! Niet geschoten is altijd mis. En misschien bel je nèt op het goede moment, dat ze wel iets voor je kunnen betekenen ?
Mijn NOD is rond 23 mei... vandaag 10DPO.. extreem moe en mijn tepels voelen alsof er schaafwonden opzitten? dit heb ik eigenlijk altijd, tot een week na de ovulatie. Nu dus nogsteeds, dus hópelijk een goed teken ? 

@charlotte zeker weten een opluchting! Ik hoop ook dat het in zijn voordeel werkt! Wat spannend bij jou dat je nu nog steeds symptomen hebt, wanneer ga je testen? 

Test vanmorgen nog wittter dan wit. Morgen mijn NOD, dus had echt wel iets moeten zien lijkt me. Nog geen bloedverlies, maar vandaag gestopt met de utrogestan, dus dan zal de menstruatie morgen ofzo wel doorzetten. Op naar de volgende ronde maar weer, hópelijk mag ik starten met IUI, maar dat is nog maar de vraag....... #wachtenduurtlang ?

@charlotte wat jammer! Echt zo balen, hoop zo voor je dat je volgende ronde weer gewoon IUI mag. Hier vandaag CD15, vorige ronde had ik op CD15 een knaller van een positieve ovulatietest. Heel benieuwd of deze ronde de medicatie nog aan slaat. Zo niet dan ga ik over op hormooninjecties, ook mag de cyclus natuurlijk met medicatie niet te lang duren. 

Terug
Bovenaan