Gonal F + Ovitrelle

Hoi meiden, ik lees zeker mee en ik had een berichtje geschreven maar denk ik niet verzonden. Lief dat jullie nog aan mij denken. Ik ga 24 juni voor een hsg (dan weet ik dat maar).. moesten jullie die maand dan ook aan de pil? Mijn relatie gaat redelijk momenteel.. we werken er hard aan maar het valt niet mee.. Verder gaat het met mij momenteel niet echt goed nadat onze beste vrienden vanavond kwamen vertellen 12 weken zwanger te zijn door nogal slordig pilgebruik terwijl ze beide nog 2 jaar in een hbo studie zitten.. Ik ben echt zo boos op de wereld!! 

Charlotte wat fijn dat je mag starten met iui!! Zo fijn dat "de timing" uit handen wordt genomen. 

Jilla ook super dat jij eindelijk verder kunt!!

Kimsterrr sterkte meid! Hopelijk hoor jij bij die vier!

X Sab

@Sab, fijn iets van je te horen. Kan me voorstellen dat relatieproblematiek niet mee valt, naast ook nog zo'n pittig traject. En als er dan ook nog vrienden komen met nieuws.... dan moet je dat echt even verwerken. Ik zou ook echt verdrietig zijn.. ik zit ook heel erg te hopen dat wij nu de eerste zijn in onze omgeving, omdat ik even niet zou weten hoe te reageren als t een ander is ?.. 
Maar probeer je eraan vast te houden.... dat ooit jouw tijd komt!! Echt! 
Ik hoefde niet aan de pil in de maand vd HSG, maar moest wel beloven veilige seks te hebben. Mocht namelijk écht niet zwanger zijn op moment van HSG. 
Maar begrijp ik dan goed dat jullie wel verdergaan met het traject? Want dat zou dan wel mooi nieuws zijn?
Succes met de HSG, vergeet niet 2 pcm vantevoren in te nemen ?. Mij viel het alles mee!

Gelukkig gaat het weer wat beter! Mijn hsg werd gepland tussen mn menstruatie en eisprong maar mocht voor de zekerheid idd geen onveilige seks hebben. Valt alles mee hoor gewoon proberen te ontspannen en rustig in en uit ademen. 
Hier nog geen eisprong.. verwacht mn lh piek morgen of overmorgen. Had vandaag licht gevoelige borsten dus dacht wel even kut als ik hem maar niet gemist heb ? ik heb altijd zo'n moeite met niet teveel drinken voor je de ovulatie test doet. 
Charlotte jij al een meting gehad?

Ja het was echt een klap in mijn gezicht. Misschien nog wel meer qua vriendschap want ik deel(de) alles met haar tot en met hoeveel zaad er werd ingebracht bij de iui's bijv. En dan nu hoor ik pas met 12 weken dat ze zwanger is. Ik heb haar tig keer gezien de afgelopen tijd. Ik weet nu wel op welke plek ik sta bij haar.  Nou we gaan nu nog niet door. Maar de arts belde mij van de week dat ze eindelijk een plekje had gekregen op de röntgen voor mij voor een hsg en of ik dat wel door wilde laten gaan. Dus why not. Fijn om te horen dat het bij jullie niet pijnlijk was. Voor mij zijn de iui's al best wel pijnlijk helaas en dat is veel minder vloeistof. Ik ben benieuwd. 
Jilla waarom doe je de ovulatietesten niet als je 's morgens opstaat? Dan heb je altijd 'dezelfde' urine. Ik deed dat altijd en dat werkte prima! Kan je meteen de planning doorgeven aan manlief ;-) en kan jij niet aan je afscheiding zien wanneer het eraan komt? Lekker verhaal ook hahaha 

Pff vind ik idd niet kunnen.. zeker als jij zo open bent geweest over jullie traject. Ja of ze heeft het telkens uitgesteld omdat ze jou niet wilde kwetsen? Maar goed dit kwetst alleen maar meer natuurlijk. Heel jammer. 
Ja ochtend urine kan ook natuurlijk. Ik gebruik op het moment wel de digitale ovulatie testen van clear blue, weet niet of hij dan een vals positief kan geven? Heb iig vandaag mijn piek! Merk het idd wel aan mijn lichaam hoor, andere afscheiding idd. Maar goed meten is weten he ? gebruik nu mijn menstruatiecup als 'fertility cup' wie weet of dat nog iets uithaalt.

@Sabbel, heel erg raar van je vriendin! Hopelijk kun je het een beetje van je af zetten.. heel veel succes met de HSG iig. En hopelijk wordt jullie situatie snel weer wat fijner en kun je door! Ik duim voor jullie ?
@Jilla, succes deze ronde!! Hopelijk is die hele iui niet meer nodig ?
Ik zit inmiddels op cd 7, en voel me helemaal niet lekker. Echt veel last van hoofdpijn en misselijkheid. Ik wijt het maar aan de Gonal F.... maar voorheen niet zo sterk last van gehad. Hoop maar dat het een goed teken is en er minimaal 2 eitjes aan het groeien zijn?

Hi meiden,
hoe is het met jullie?? 

hier vandaag een domper.. had follikelmeting op cd 12 en nog geen enkele dominante follikel te bekennen.... dus helaas. Nog even doorspuiten maar ?
Sinds de echo heb ik ook helderrood bloedverlies. Heel raar... mogelijk een vaatje geraakt bij de echo ofzo ??‍♀️

Wat raar van dat bloedverlies, wat zeggen ze erover op het ziekenhuis? En hoeveel gonal spuit je nu? Ik had de laatste keer 50 en toe  duurde het ook een eeuwigheid voor het begon te groeien.. maarja beter wat langer en 2 eitjes dan snel en een iui die niet doorgaat door teveel eitjes. Ik ben nu 7 dpo en ben vandaag en gisteren misselijk. Iedere keer rond een uur of 12 heel raar. Is nog te vroeg voor een evt innesteling dus waar het dan aan ligt ? moet je om de dag voor een echo?

Terug
Bovenaan