Gonal F + Ovitrelle

Vandaag dan toch een positieve ovulatietest op dag16 met de ovulatietesten van clear blue. Net als vorige maand toen ik de ovulatietest van Kruidvat gebruikte en deze ook positief was blijf ik sceptisch aangezien ik ze gebruik terwijl ik pcos heb...we zullen het over een week of 2 wel zien! 

Nou Lara gelukkig heb je hem gevonden! En nog best snel ook toch? Nu helaas weer 2 weken in spanning.
Charlotte ik duim nog voor je? Hoop dat je menstruatie niet doorkomt natuurlijk en je zwanger bent.. al nieuws van het zh? 
Ik heb vandaag een telefonisch consult gehad en krijg gelukkig utro voorgeschreven.. omdat ze schrok van mn cyclus (verlies in een cyclus meer bloed dan niet) mag ik na deze maand met iui beginnen ? dit had ik totaal niet aan zien komen omdat ze de vorige keer nog zeiden dat het maanden kon gaan duren. 
Kimster met jou alles oké? 

@ Lara, succes met de wachtweken!
@ Jilla, nee ik ben dik vet ongesteld... dus even een paar rotdagen weer. Wel 1 lichtpuntje, want ik mag deze cyclus beginnen met iui ?
Wat fijn dat jij ook mag beginnen!! Ga je dan ook spuiten? Of IUI in eigen cyclus?

Hoi,  Na 2 jaar geprobeerd te hebben op een natuurlijke manier zwanger te worden, toch laten onderzoeken waarom het niet lukte. Werd al snel duidelijk dat wij meteen voor een icsi behandeling zouden gaan. Begonnen met lucrin in spuiten om cyclus stil te leggen, daarna gonal f om de groei van eitjes te stimuleren en ovitrelle om de eitjes los te laten komen. Bijwerkingen niet veel last van gehad, soms wat emotioneel. Nu mega bijzonder, zwanger bij de eerste terugplaatsing. Het lijkt wel een sprookje. Ook in de zwangerschap bijna geen klachten. 

Hoi gebruiker,
Wat ontzettend fijn dat het bij de 1e terugplaatsing gelukt is! Zeker als je al 2 jaar bezig was. Dank voor het delen. Ik wens je nog een fijne zwangerschap! 

Jilla yay! Dat is een mooie meevaller! Wel ruk van het bloedverlies! 
Charlotte dikke knuffel! Wel echt top dat jij ook al vlug weer kan beginnen! 
Ik heb het ziekenhuis gebeld en voor ovulatie-inductie gaan ze ook weer langzaam opstarten ? dus ik heb een provera kuurtje opgehaald vanmorgen voor het opwekken van een menstruatie. Ik moet bellen als 't begonnen is en dan is het hopen dat ik terecht kan - aangezien ze maar van 4 dames per week de behandeling opstarten ?

Charlotte balen!!! Hopelijk snel goed nieuws.. en fijn dat je mag beginnen! Dus jij bent al aan het spuiten? De gonal f, ovitrelle en utrogestan ligt al voor me klaar in het ziekenhuis ? de gedachte van mijn zh is als we het doen dan doen we het goed. Zit nu op dag 10 maar nog geen lh piek te bekennen, ben benieuwd wanneer deze maand. 
Gebruiker wat fijn dat het na al die tijd gelukt is! 
Kimster jeetje maar 4 per week? Ik hoop echt dat je daar tussen zit ? fingers crossed.
Sabbel misschien lees je af en toe nog mee en misschien wel niet maar hoop dat alles met jou ook nog goed gaat meid! 

Jep ik ben weer begonnen! Volgende week voor follikelmeting... ik hóóp zo dat die IUI de 'oplossing' is....
Fijn dat er iig iets in gang gezet wordt bij jou! Dan is er toch meer hoop. Ik ben wel benieuwd hoe snel jouw eisprong dan komg met stimulatie, omdat jij van jezelf al een vroege eisprong hebt ?. Nou, wie weet is het allemaal niet nodig en is het deze cyclus gewoon raak ?
kimster, pfoeh 4...... dat is weinig! Fingers crossed! ?

Terug
Bovenaan