Gonal F + Ovitrelle

Ja ik vermoed toch dat er een klein bloedvaatje is geraakt tijdens de echo. Het is de volgende dag gestopt.. dus heb het ziekenhuis niet meer gebeld.
Hmm, die misselijkheid is wel opvallend natuurlijk?! Misschien een vroege innesteling? 

Ik spuitte voorheen altijd 50E, daarmee steeds 1 follikel. Toen een keer overgestapt op 75E, maar toen had ik ineens 4 follikels. Dus zit nu op 62,5E. Maandag weer voor echo, dan hopen dat er iig iets groeit!
Succes op het wachtbankje! Nog een weekje! Of ga je eerder testen? ?

Hi Charlotte, ik heb dat ook wel eens gehad. Ik hoop voor je dat je maandag een goede echo hebt!! Spannend hoor zo! Ik had ook bloedverlies na de iui's.. 
Jillla vervelend van de misselijkheid. Maakt je ook onzeker lijkt me? Duimen.. 
Ik heb deze cyclus ook weer iets raars. Al sinds vorige week maandag verlies ik (weinig) bruinig bloed, begon op dag 21, en nu denk ik mmmm breekt het dan nu toch nu wel door? Ik denk dan toch vanaf wanneer zou ik nou opnieuw gaan tellen? Was de cyclus 21 dagen of 29 dagen? Wat doen jullie? 
Liefs Sab 

Hi Charlotte, ik heb dat ook wel eens gehad. Ik hoop voor je dat je maandag een goede echo hebt!! Spannend hoor zo! Ik had ook bloedverlies na de iui's.. Jillla vervelend van de misselijkheid. Maakt je ook onzeker lijkt me? Duimen.. Ik heb deze cyclus ook weer iets raars. Al sinds vorige week maandag verlies ik (weinig) bruinig bloed, begon op dag 21, en nu denk ik mmmm breekt het dan nu toch nu wel door? Ik denk dan toch vanaf wanneer zou ik nou opnieuw gaan tellen? Was de cyclus 21 dagen of 29 dagen? Wat doen jullie? Liefs Sab 

Hey sabbel jouw menstruatie doorgebroken? Of nog steeds bloedverlies? Gebruik jij verder geen utrogestan ofzo? En Charlotte al hopelijk 2 eitjes te zien die goed groeien? Spannend hoor, hopelijk snel de ovitrelle.
Hier nog met vlagen misselijk. Heb ik wel eens eerder gehad en toen was ik ook niet zwanger dus ik zoek er niet teveel achter. Ik heb niet eens testen in huis ? testen doe ik alleen als het uitblijft. Anders had het me de afgelopen jaren al bakken met geld gekost.. 

@ Sab, ik 'mag' pas tellen vanaf het moment dat ik helderrood bloedverlies heb. Zeker als het weinig is, zou ik het nog niet tellen als menstruatie. Is het inmiddels doorgebroken? Heb je trouwens je HSG al gehad nu? Of moet die nog?
@ Jilla, hoe is het nu? Hopelijk is de misselijkheid wat minder! Wanneer mag je testen?
Hier tot op heden geen dominant eitje te vinden. Lijkt bijna wel alsof ik resistent ben geworden voor de Gonal F. Zit nu op 75E en morgenochtend weer voor echo.... 
@kimster, lang niks gehoord, hoe gaat het met je? 

Hoi allemaal.
Graag zou ik me bij jullie groepje willen toevoegen.
Ons verhaal.
Wij zijn sinds juli 2018 gestopt met de pil. In een jaar tijd 3 keer ongesteld geweest toen doorgestuurd naar de gyn hier is pcos geconstateerd. Doorgestuurd naar de fertiliteit. (Overal met de nodige wachttijden natuurlijk). Bij de fertiliteit mocht ik beginnen met provera en letrozol.  Dit heb ik 7 rondes gebruikt waarvan het bij 1 ronde niet heeft gewerkt. Tussen deze rondes door heb ik een hsg onderzoek gehad maar mijn eileiders waren goed toegankelijk dus dat was perfect.
Na toch weer een menstruatie mocht ik beginnen met gonal f 50. Ik starte pas op dag 8 omdat ik toen pas mijn afspraak in het ziekenhuis had. Dit heb ik 5 dagen gebruikt, toen kreeg ik vruchtbaarslijm dat eiwitachtige slijm(lekker verhaal weer sorry hoor) heb toen direct het ziekenhuis gebeld want had pas een afspraak staan voor dag 7 van prikken. Ik kon 1 dag eerder terecht. Dat is vandaag. Ik had mijn lichaam goed afgelezen want er stond 1 ei klaar van 20mm en een mooi dik bms van 13.8. Deze avond moest ik ovitrelle zetten en het de aankomende dagen gezellig maken. 
Het is weer een heel ander traject maar het wachten blijft overal hetzelfde.

@mariska heb ik jou niet ook in het andere forum gesproken? Fijn dat je je slijm goed opgemerkt hebt en je zo dus een goed ei hebt gevonden! Wat vind je van het spuiten? Is het heftig of valt het mee? Ik heb nu ook 6 eisprongen met letrozol erop zitten en mag ieder gewenst moment overstappen op hormooninjecties maar heb er nu voor gekozen om nog even door te gaan met letrozol aangezien er een beetje regelmaat in begin te komen. Ik ben sinds vandaag weer gestart met letrozol, helaas is afgelopen ronde weer niet gelukt en had ik een cyclus van 31 dagen. Ik heb ook net een hsg onderzoek gehad en mijn eileiders waren ook goed toegankelijk. Mocht jij ook kiezen tussen doorgaan met letrozol en hormooninjecties en wat is de reden geweest dat je toch gekozen hebt voor injecties? 

Hoi lara
Ja inderdaad wij hebben elkaar ook op een ander forum gesproken. Ik had me even lange tijd terug getrokken van alle forums even rust creëeren. Maar merk toch dat ik het mis.
Een keuze had ik eigenlijk niet. Er was bij mij van te voren al aangegeven dat ik 6 rondes letrozol mocht en daarna overging op want anders. Het werden dan uiteindelijk 7 ronde door corona.
Het spuiten vind ik echt heel erg meevallen. De eerste keer is apart. Je gaat toch jezelf prikken. Heb heel erg om mezelf moeten lachen de eerste keer. Ik bleef maar met die naald vlak boven mijn buik zitten. Toen ik uitgelachen was heb in hem direct gezet en was het klaar, de dag erna al nergens meer moeite mee gehad. Met gonal f heb ik helemaal geen last van bijwerkingen waarbij ik met letrozol erg moe werd.
Ik voel me prettiger met gonal f dan met letrozol. Heb er op een 1 of andere manier meer vertrouwen in. Het kan ook zijn omdat ik mijn lichaam nu beter af kan lezen.
Hoe vond je het hsg onderzoek? Op internet lees je alleen de horror verhalen ik vind het meevallen het voelde als menstruatiekrampen.

Terug
Bovenaan