@mariska wat fijn dat je een goede ervaring hebt met gonal f, ik ga hier binnekort namelijk ook mee starten. Mijn gynaecoloog geeft aan na 6 eisprongen letrozol 2 keuzes te hebben en dat is of doorgaan met letrozol of over op injecties, ik mag ook kiezen 2 maanden letrozol en 4 maanden injecties bv. Het is zo dat na de volgende 6 eisprongen ik overga op injecties in combinatie met iui. Ik heb niet zoveel last van bijwerkingen van letrozol, hooguit wat vermoeid. Ik moet wel zeggen dat ik ook iets meer vertrouwend heb in injecties maar wil letrozol nog een kleine kans geven. Ik heb heel lang gesukkeld met de juiste dosering en er komt nu eindelijk regelmaat in en daar ben ik zo blij mee, ook werken ovulatietesten nu perfect bij mij.
Ik was echt heel erg zenuwachtig voor het onderzoek, het ballonnetje opblazen deed bij mij echt het meeste pijn. Het onderzoek was echt zo gedaan dus je bent het al snel weer vergeten.
Ik was echt heel erg zenuwachtig voor het onderzoek, het ballonnetje opblazen deed bij mij echt het meeste pijn. Het onderzoek was echt zo gedaan dus je bent het al snel weer vergeten.