Gonal F + Ovitrelle

@Mariska, ik mocht pas vanaf dag 14 ophogen. Dus dat is ook gebeurd van 62,5 naar 75E. Vorige ronde had ik met 75E ineens 4 follikels. Dus ik reageer schijnbaar heel wisselend op die Gonal.
Ik ga naar accupunctuur voor een stukje ontspanning. Zij ziet meer dames in fertiliteitstraject. Ik denk dat je er wel voor open moet staan, maar ik vind het erg fijn. Voorheen veel menstruatiekramp en veel spotting. Dat is nu volledig weg. 
Ik heb na de Ovitrelle ook altijd gevoelige tepels. Ws een reactie op het HCG hormoon. Bij mij was dit steeds na een week verdwenen. 

Succes met wachten! Spannend! Heb jij wel gewoon een normale duur van je luteale fase? Of gebruik je nu ook utrogestan?

Dat meen je Charlotte.. dat is dan zeker iets om over na te denken. 2 weken is echt heel vervelend en dan werk ik ook nog eens in een wit pak.. super ahum.. Privé gaat het ietjes beter lijkt het maar nog een lange weg te gaan. Fijn dat er 2 follikels zijn gezien! En beide mooi grootte ook. 
Ovitrelle is raar spul ;-) je voelt je zwanger.. thans dat heb ik zo ervaren. 
Ik duim voor jullie! 

@charlotte. Wow wat een groot verschil na de verhoging. 
Je hoort/leest best veel over accupunctuur een vriendin van mij gebruikt het om af te vallen en dat gaat geweldig. Zo blij voor jou dat je klachten weg zijn sinds het gebruik hiervan.
@sabbel. Misschien een goed idee om te proberen de accupunctuur. Want zolang oud bloed is niet leuk.

Ik heb een normale/constante luteale fase 15 dagen na een porsitieve ovulatietest

Kom net uit het zkh. Een mooie follikel van 22mm! Die heeft dus even een flinke groeispurt gehad.
Morgenmiddag is dan eindelijk de iui... spannend! 

@charlotte wat geweldig. Hoe zit dat dan met iui, moet je vriend / man dan in de ochtend het zaad al brengen naar het ziekenhuis of hoe gaat dat in zijn werk? En moet je nu ook nog een spuit zetten zodat je zeker weet dat je eitje gaat springen? 

Terug
Bovenaan