Gonal F + Ovitrelle

Thx meisjes! Ging goed! Deed ook echt geen pijn. Er zat een mooie follikel van 23mm, en bms van 13.
We hadden 4,7milj zaadjes, dus dat is mooi! Nu 2 weken duimen....
@lara, ik moest idd eerst een potje zaad naar het lab brengen, daar wordt het bewerkt. Dan mag ik het een uur later ophalen en doorlopen naar de poli voor de inseminatie. Vond t wel een beetje gek....? En dan heb ik idd nog de ovitrelle spuit gezet om het ei ook daadwerkelijk te laten springen

Wat een hoop berichten! 
Spannend Charlotte ik ga voor je duimen dat het raak is deze ronde ?
Ik moet volgens mijn berekening morgen ongesteld worden. Ben zaterdag gestopt met de utro. Wat minder nieuws vanuit mij, Ik moet door een komende operatie voorlopig stoppen met de behandelingen! Ik denk dat ik de iui pas rond oktober? weer op zal pakken. Blijf wel meelezen natuurlijk maar zal iets minder reageren denk ik.. 
Sabbel jouw klachten herken ik. Ik heb soms een week voor nod al bloedverlies. Soms rood, soms oud bloed. Vorig jaar heb ik een halfjaar acupunctuur gedaan en het heeft niet geholpen helaas. Loop nu bij een osteopaat en hoop dat dat meer oplevert. Tot nu toe werkt alleen de utrogestan tegen vroeg bloedverlies en een korte lf.. Ik ben trouwens 29 en mijn partner 38.

@jilla, oh jeetje! Niks ernstigs hoop ik? Oktober duurt nog eventjes... heb je al die tijd nodig voor herstel? Hè, niet leuk!! Hoe sta je er zelf in?
Maarre, nog niet ongesteld is natuurlijk vooralsnog een goed teken! Ik word eigenlijk altijd 1-2dgn na stop utro wel ongesteld, of iig roze bloedverlies. Wanneer ga je een testje wagen? En stel dat je toch ongesteld wordt, dan ga je dus niet beginnen met de gonal F? 

Hey meiden! Even een teken van leven ? ik zal zo even goed teruglezen.
Ik lees in ieder geval op deze pagina van de operatie van Jilla. Maar het kan dus ook zijn dat het wel gelukt is? Anders inderdaad een poos wachten.. Wat doet dat met jou/jullie?
Charlotte hoe is het met jou?
Ik heb alweer 10 dagen Gonal achter de rug maar er gebeurt nog niks ? zondag weer terug en anders ophogen, al had ik de vorige rondes wel een ei op 75eh.. 

@jilla. Wat voor soort operatie moet je ondergaan? Ben je uiteindelijk ongesteld geworden of zou je operatie uitgesteld moeten worden vanwege het mooiste nieuws wat wij allemaal kunnen krijgen.
@kimsterrr. Hoop voor je dat je snel resultaat mag gaan zien en er een mooi eitje zit te wachten op je bij de volgende echo

Ha kimster! Gaat goed. Nu 3 dagen na mijn eerste IUI... dus op het rottige wachtbankje ?.
Maar hoe is het met jou? De vorige keer was natuurlijk erg vervelend!! Hopelijk wordt dit een dikke vette plakkerd! ? 
Vervelend dat er nog geen dominant eitje is!! Mag jij ook pas ophogen na de 14e cyclusdag? Ik heb deze cyclus ook lang moeten wachten op een ei... ben op cd 17 opgehoogd van 62,5 naar 75E.. en toen uiteindelijk 1 mooi ei van 23mm op cd 23. Hopelijk komt het eitje voor jou ook snel!! 
Merk overigens sowieso dat het érg per cyclus verschilt hoe je op de Gonal F reageert.... de vorige cyclus spoot ik 75E en toen zaten er 4 follikels! Dus het is echt heel erg zoeken naar de juiste dosering...
@Jilla, nog niet ongesteld hoop ik ??! 
@Mariska, hoeveel dagen zit jij nu na de eisprong? Heb je symptomen? 

@Charlotte. Ik zit nu op dag 9 na eisprong. Vanaf het begin na het zetten van ovitrelle had ik last van gevoelige tegels dat is nog steeds niet weg wel vlagen dat het ineens heel erg is. Sinds gisteren een beetje last van mijn onderbuik net zoals een beginnende menstruatie. Voor de rest niks. Maar dit kan allemaal nog ovitrelle zijn dus ik wacht nog rustig verder.
Vind dat wachtbankje echt vreselijk en dan zeker de laatste dagen voor menstratie ieder toilet bezoek weer die spanning van is het er al of blijft het weg.
We zitten best dicht bij elkaar zitten maar 5 dagen tussen.

@Mariska, spannend! Ik heb ook gevoelige tepels, maar meer met vlagen dan heel 'ernstig'. Verder voel ik eigenlijk niks...
Dat wachten is ellende. Ga je voor NOD testen?

Terug
Bovenaan