Gonal F + Ovitrelle

Dat intense pijnlijke tegels is wanneer er iets waar emotie bijkomt kijken.
Nee ik ga niet voor nod testen durf het gewoon niet ik ga echt wachten totdat ik een paar dagen overtijd ben. Het is al spannend genoeg wil niet een test met zo'n tuurstreepje waarbij je alsnog gaat twijfelen.
En jij wanneer ga jij testen voor of na je nod

Dat intense pijnlijke tegels is wanneer er iets waar emotie bijkomt kijken.
Nee ik ga niet voor nod testen durf het gewoon niet ik ga echt wachten totdat ik een paar dagen overtijd ben. Het is al spannend genoeg wil niet een test met zo'n tuurstreepje waarbij je alsnog gaat twijfelen.
En jij wanneer ga jij testen voor of na je nod

Hey meiden,
Ben iets later dan verwacht ongesteld geworden! In dit geval is het oké want anders had inderdaad de operatie uitgesteld moeten worden. Het is een herstel operatie van iets waar ik vorig jaar al aan ben geopereerd.. geen extreem zware hoor maar moet wel revalideren erna. 
Kimster is dit nu weer de 1e keer na je miskraam en coronastop? 
Charlotte spannend joh, voel je je anders na de iui? Ik had lichte krampjes de eerste dagen na de iui.. 
Mariska snap je hoor, Ik ben ook geen tester.. maar hopelijk een menstruatie die uitblijft!! 
Ik baal als een stekker maar diep van binnen weet ik dat ik deze operatie echt nodig heb en eerlijk is eerlijk.. als je lichamelijk niet in orde bent is dat ook geen goede basis om zwanger te worden natuurlijk. Hopelijk kan ik snel weer aansluiten!

@ Mariska, spannend. Ik test ook niet voor NOD. Ik heb ook nooit echt testdrang, want ben vaak bang voor teleurstelling. Ik móet helaas wel altijd een test doen, want door de utrogestan word ik niet ongesteld. 

@Jilla, fijn dat je er zo in staat en naar de operatie toe kan leven. Hopelijk hoef je daar niet lang op te wachten en gaat je herstel ook voorspoedig! Dikke knuffel voor jou!
De IUI ging goed en volledig pijnloos, geen baarmoederkramp, niks.. had een klein drupje bloed daarna, maar stopte vrijwel meteen. Ik voel me eerlijk gezegd niet anders, hier en daar wel een krampje en iets gevoelige tepels. We wachten maar af.. nog een dikke week ?
@kimster, hoe was de echo? Hopelijk een groeiend eitje!! 

Hi meiden.. ik heb woensdag de hsg gehad.. au! Na het onderzoek nergens last van en samen met mijn vriend een wijntje wezen drinken. Helaas heb ik vanaf woensdag avond een enorm pijnlijk geirriteerd buikvlies :-(.. gyn gesproken.. heb ik weer.. complicatie die sporadisch voorkomt. Uitslag: geen bijzonderheden. Fijn maar ook weer niet. Waarom is het dan nooit gelukt.. :-(  Onze relatie gaat gelukkig stukje bij beetje beter sinds we in therapie zijn en het boek Mannen van Mars en vrouwen van Venus hebben gelezen ;-) 
Jillla balen.. maar wat je zegt.. nu eerst dat andere maar afronden. Sterkte meid!
Mariska wanneer weet je meer? Ik denknaan je.. 
Charlotte hoe is het met jou? Trek je het nog? Ik hoop zo voor je dat jij een van de mensen bent waarbij iui1 aanslaat!! 
Kimsterrr hoe gaat het met spuiten? Is er al iets te zien? 
X Sab

Hi Sab,
Wat rot dat het hsg oz bij jou zoveel pijn deed! En dan ook nog een complicatie, het zit je niet mee! Kan dat kwaad? Hopelijk nu geen last meer van! Ik snap het dubbele gevoel als de uitslag goed is, aan de ene kant fijn, aan de andere kant niet, anders had je wellicht een oorzaak gehad die mogelijk het obstakel was tot zwanger worden! 
Goed te horen dat het de goede kant op gaat met jou en je partner. Hopelijk zijn jullie snel uit deze 'crisis'! Hebben jullie al gesprekken over evt oppakken van het traject?
Hier inmiddels 9 of 10 DPO (afh van wanneer ovulatie precies geweest is). 
Voel me prima. Wat gevoelige borsten, verder geen klachten, geen buikpijn, niks. We wachten het maar af! 

@Jilla. Balen zeg maar inderdaad eerst de operatie en dankan je weer met een goed en gezond lichaam beginnen.
@ sabbel. Ellendig zeg die bijwerking. Dit betekend nu wachten tot het over is of kan er iets aan gedaan worden. Hoop dat het in je relatie alleen maar beter mag gaan.
@kimster. Ben benieuwd hoe het met jou is.
@ Charlotte. Spannend hoor ben hard voor je aan het duimen dat het mag lukken. Nog een paar daagjes wachten. Wanneer ga je testen?

Ik heb niet hoeven testen. Ben vandaag geheel volgens planning ongesteld geworden?. Gisteren al last van een beetje buikpijn. Aanstaande maandag een echo en dan gaan we weer beginnnen me gonal f. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Maar het blijft heel vervelend. Wanneer mag het een keer lukken.

Terug
Bovenaan