Gonal F + Ovitrelle

@Mariska, he shit!! Balen zeg. Wees lief voor jezelf! Wordt dit de 2e ronde met Gonal F voor jou? En wanneer mag je evt overstappen op IUI? Toch een fijn weekend en succes maandag met de echo! 

Gelukkig is het sinds gister helemaal over. Nou ik heb hem gevraagd of hij erover na wil denken om het de volgende maand weer eens zelf te proberen en ik hoop in aug voor de 4e iui te gaan..
Was bij jullie je cyclus nog van slag na de hsg? Ik slik wel nu die capsules met dat kruid. Zei jij dat nou Charlotte?
Ah neeee Mariska.. wat een domper :-( en die echo tijdens menstruatie is ook echt niet fijn. Knuffel!! 
Fijn dat we elkaar zo goed begrijpen.. Zouden we dan volgende zomer dan eindelijk een baby date kunnen houden? ♡

Ah, nou, dat lijkt dan toch de goede kant op te gaan! Hopelijk stat hij ervoor open en kunnen jullie door ?. Fijn dat de klachten na hsg over zijn!
Mijn cyclus was niet van slag na de hsg. Maar ik heb wel een tijdje monnikspeper (bedoel je dat?) geslikt om mogelijk mijn luteale fase te verlengen. Echter werd mijn cyclus hier wel langer van, maar icm een latere eisprong... dus geen verlenging luteale fase helaas. Heb het 3mnd geslikt, omdat het schijnbaar na 3mnd pas werkt. Maar bij mij dus niet.
Die babydate.... ik HOOP het zo!
Ik struggel met mezelf.... mijn NOD is dinsdag en ik durf gewoon niet te testen, zie er behoorlijk tegenop. En ik móet testen, want die utrogestan houd mijn menstruatie tegen.... pfff. Word liever ongesteld dan zo'n omowitte k*ttest ?

Dat bedoel ik inderdaad.. ik hoop dat het bij mij iets doet om geen 7 dgn voor menstruatie al klachten te hebben... 
Ai.. ik begrijp het zo!! Echt zo confronterend als het moet... doen jullie het samen? 

Hallo allemaal,
Ik zag dit forum voorbij komen en wilde toch even berichtje sturen. Een berichtje om jullie allemaal een hart onder de riem te steken! Zelf ook glonal F en ovitrelle gebruikt na een half jaar clomid en ook HSG gehad. Na 3 rondes ben ik dan 22 weken zwanger. Ronde 2 was een miskraam helaas, en moest daarna een maand wachten. Toen daarna weer raak. Hou vol en heel erg veel sterkte en succes! Hoop dat het jullie allemaal gegund is?

@Sabbel, wij testen meestal wel samen! Hopelijk werkt de monnikspeper voor jou ?.
@Hope, dankjewel voor je lieve berichtje! Fijne zwangerschap gewenst.

Jilla knap en goed dat je het zo beredeneert! Het blijft toch balen. Hopelijk verloopt je operatie voorspoedig en vliegt de tijd voorbij zodat je weer kunt aansluiten!
Sabbel fijn dat het beter gaat met jullie relatie! Fijn dat jullie er beide aan willen werken en therapie lijkt me heel doeltreffend ? De uitslag van de HSG is natuurlijk mooi, maar ook weer niet want nu heb je inderdaad de onzekerheid van waar ligt het dan aan.. ?
Charlotte en heb je al getest of wacht je toch nog? ?
Mariska he wat balen! Knuffel! Wat een rollercoaster steeds he!
Ik spuit nog steeds momenteel.. Weet niet meer wat ik als laatste gepost had, maar ik startte op 75 waar ik de vorige keer een ei nee kreeg. Nu dus niet.. ? Ik zit op 87,5eh en dat spuit ik nu ook al een week. Vanwege vakantie kan ik een week niet komen voor een echo dus we waren al bang dat we af moesten breken.. Maar juist omdat het rustig is mag ik doorspuiten op deze dosering en zondag kijken we weer ?

@charlotte heb je al getest? Ben erg benieuwd hoop het zo voor je dat het raak is. 
Wij gaan dit 6 keer proberen voordat we weer een stap verder gaan.
@kimsterrr. Balen zeg dat er maar niks wil groeien hopelijk heb je zondag een mooie ei zitten met je echo

Terug
Bovenaan