Gonal F + Ovitrelle

Kimster jeetje ik had gehoopt dat het nu wat vlotter zou gaan met de groei van de eitjes!! 
Sabbel, waarom bel je je gyn niet op om utrogestan te vragen? Dit werkt ideaal. Ik kreeg deze maand al op cyclus dag 10 bloedverlies.. iedere ronde dat ik zo snel bloed verloor, tja, dan denk je wel dat je voor die ronde al game over bent. 
Charlotte ik hoop zooo voor je dat hij positief is... gezien je nog niet gereageerd hebt vrees ik van niet.. in dat geval op naar je 2e IUI ?
Mariska jammer dat je menstruatie is doorgebroken. Heb gemist of jij ook iui doet of in eigen cyclus spuiten? 

Ik heb over 2 weken een belafspraak met de gyn en dan zal ik het eens vragen. Ik had dit nooit. Het is begonnen sinds ik gespoten heb en nu op pauze sta. 
Charlotte... we denken aan je ♡♡♡

Hartstikke ongesteld.... en ben er ff helemaal kapot van ?
zo'n eerste iui schept toch net iets hogere verwachtingen.... dus de klap voelde groter. En nu is het nog even spannend of ik de volgende ronde door mag, ivm mister corona ?. Hoor het morgen!
@sabbel, zeker vragen om utrogestan. Bij mij werkt het ook heel goed.
@kimster, hopelijk staat er inmiddels een mooi eitje klaar? 
@ Mariska, hoe gaat het? Bijna de eerste echo weer denk ik? 

@Charlotte nee wat vreselijk balen zeg. Een hele grote dikke knuffel voor jou. Hoop voor je dat je gewoon door mag gaan corona is nu vrij rustig 
Ik heb de eerste echo gehad op dag 4 (maandag)dat zag er goed uit dus mocht beginnen met spuiten van 50 gonal f. Dinsdag heb ik weer een echo om te kijken hoe het is met mijn eitjes of ik moet het al eerder niet vertrouwen dan moet ik bellen. (Dus het is gewoon mijn slijm weer goed in de gaten houden).
@Jilla. Ik doe geen iui. Moet nu 6 rondes (zit nu in ronde 2) gonal f en dan ovitrell en gewoon gemeenschap hebben. Zonder medicatie heb ik geen cyclus dus moet echt wel iets gebruiken. (Nou ja geen cyclus 3 keer in het jaar ongeveer uit mijzelf een menstruatie.)

Mariska ah oké, ja als de rest wel gewoon goed is dan moet je op die manier net zoveel slagingskans hebben! Hoop dat het binnen nu en 4 rondes raak is voor jullie.
Ah gedver charlotte!! Je hebt gelijk, die eerste ronde heb je toch extra hoop. Des te meer valt het tegen als het niet lukt.. dikke knuffel! En hoop dat je gewoon meteen door mag voor ronde 2. 
Sabbel hoe is het allemaal met jou? 
Kimster hoe gaat het met spuiten? Begint er al iets te groeien? 
Fijn weekend allemaal meiden

Thnx meiden?.. ik ben de klap wel weer te boven en mocht godzijdank gewoon door naar ronde 2 iui! De eerste gonal F spuit zit er weer in. Deze keer 75E. Hopelijk groeien er nu 2 eitjes ipv 1. 
@Mariska, succes met de echo dinsdag!
@Jilla, hoe is het met je? Heb je al een OK-datum? 

@Sabbel, gaan jullie ervoor deze maand? 

Hoi dames! Ik kwam plots op deze forum omdat ik morgen mijn eerste afspraak heb om te leren prikken en te starten met gonal-f. Ik zie niet echt op tegen het prikken, maar toch wel heel erg naar de bijwerkingen. Onze kinderwens is zo groot maar ik heb emetofobie (overgeefangst) en mijn angst is nu zo groot dat ik van gonal-f of ovitrelle moet overgeven. Ik ben benieuwd naar jullie bijwerkingen! 
Verder heb ik jullie berichtjes gelezen en leef ik echt allemaal met jullie mee! Het is jullie zo gegund.
Liefs

Terug
Bovenaan