Gonal F + Ovitrelle

Oh Jilla dat kan ik me zo goed voorstellen! Dat was inderdaad ook de route die ze voor ons in petto hadden. Ik duim voor je dat je niet door hoeft naar icsi en dat de 2e IUI raak is voor jullie! 
Hoe gaat het met jou Charlotte? Voel je nog kwaaltjes? Vind het zó knap dat je rustig kan wachten met testen! Maar goed, ik was ook wel echt een psycho daarmee hoor haha. 

Borsten iets gevoelig nog, maar echt wel minder dan wat het was. Snel moe. Maar voor de rest eigenlijk niks....
Ik heb de testen bewust niet in huis, anders had ik er al 4x overheen geplast ? 

Zo... sorry dat ik zo laat pas reageer! Veel gewerkt en weinig online geweest.   Gefeliciteerd Bo-belle! Super fijn voor jullie ♡  @Charlotte.. ik duim voor je!! We lopen een beetje gelijk op. Ik heb de 10e de eerste iui gehad. Ik mag woensdag voor een bloedtest in het zkh. Ik ga alleen pas donderdag omdat ik dan moet werken.. werk in hetzelfde ziekenhuis. Zelf testen zou vanaf vrijdag kunnen zeiden ze tegen mij. Nog 3 dagen meis!!! ♡ Ik heb helaas wel het gevoel dat ik ongesteld ga worden.  krampen en snaaidrang... jij? Ik zie ook erg op tegen de teleurstelling :-(

Heyhey!  Hier dinsdag gestart met tabletten om m'n bloeding op te wekken. En giserg veegde ik af en was t een btje rozig.. sinds vannacht echt veel bloed.. dus 'ongesteld'.. morgen meteen bellen voor een echo en prikles, dan kan ik beginnen! Alleen de vraag is.. m'n 1e cyclus dag, is dat gisteren dan of vandaag? Want op dag 3 moet ik een echo... En moet ik nu stoppen met die 10 daagse kuur voor de bloeding?? 
Gr lisette

Hoi Lisette,  Als het goed is heeft de arts gezegd hoeveel dagen je door moet slikken? Of misschien staat het op de sticker waar ook je gegevens op staan? Of heb je misschien ook je behandelplan die je online kan bekijken van het ziekenhuis? Vandaag is cyclusdag 1 dus dinsdag echo en starten met prikken.. ik zag er onwijs tegenop maar het is echt meegevallen. Het is meer het idee dan dat het pijn doet... Mijn vriend is panisch voor naalden dus die kon niks doen.. behalve elke avond om 20u een alarm instellen om mij te herinneren. Ik heb bij kruidvat een medisch koeltasje gekocht. Daar past de pen en wat naaldjes in mocht je weggaan. Thans, ik heb een voorgevulde pen.. Misschien moet jij het wel zelf oplossen? 
Sterkte!! En voor nu, wees lief voor jezelf!

Hoi Lisette, 
Als het goed is heeft de arts gezegd hoeveel dagen je door moet slikken? Of misschien staat het op de sticker waar ook je gegevens op staan? Of heb je misschien ook je behandelplan die je online kan bekijken van het ziekenhuis? Vandaag is cyclusdag 1 dus dinsdag echo en starten met prikken.. ik zag er onwijs tegenop maar het is echt meegevallen. Het is meer het idee dan dat het pijn doet... Mijn vriend is panisch voor naalden dus die kon niks doen.. behalve elke avond om 20u een alarm instellen om me te herinneren. Ik heb bij kruidvat een medisch koeltasje gekocht. Daar past de pen en wat naaldjes in mocht je weggaan. Thans, ik heb een voogevulde pen.. Misschien moet jij het wel zelf oplossen? 

Sterkte!! En voor nu, wees lief voor jezelf!

Lisette hoe het met je pillen en wel/niet doorslikken zit kan ik je niet bij helpen, maar wat ik wel weet (Zo ging het bij mij ) is dat als je na 18.00 begint te bloeden je eerste cyclus dag vanaf de volgende dag telt. Da's in het leven geroepen om.het tellen wat makkelijker te maken. Ik zou morgen gewoon meteen even bellen om je vragen te bespreken.

@ lisette, even navragen bij de gyn zou ik zeggen! Dat prikken komt vast goed! ?
@Sabbel, hee! Leuk om ook weer van je te horen! Ik voel eigenlijk niks. Geen buikkramp, borsten echt ietsje gevoelig nog. Wel veel waterige afscheiding.. Na die ovitrelle heb ik een week heel gevoelige tepels gehad. En ik had een beetje in mijn hoofd dat dat aan zou moeten houden in geval van zwangerschap.... dus ik hou vast rekening met een aankomende menstruatie. Maar, we gaan t zien. Alles kan nog! Ik duim ook voor jou! Krampen zeggen inprincipe niks he! Zolang er maar geen bloed is ;)  Mag jij altijd bloedprikken op HCG? Bij mij doen ze dat niet... ik moet gewoon testen

Terug
Bovenaan