Gonal F + Ovitrelle

@Charlotte. Super dat je doormag. Wanneer mag je weer voor een echo?
@Sherry. Welkom in deze groep. Het prikken valt echt heel erg mee.  Van bijwerkingen heb ik helemaal geen last met gonal f. Ovitrelle is vooral gevoelige tepels bij mij.

Fijn Charlotte! Lekker dat je meteen doormag ook. En eindelijk streven naar 2.. ?
Ik heb voor deze komende maand op mijn verzoek clomid gekregen om hopelijk zo onze spontane kans zo groot mogelijk te maken. Ik hoop zo erg dat het lukt zo de 1e maand na de hsg maarja een beetje pessimistisch ben ik wel ?‍♀️ Wij hebben nu 2 weken vakantie en zijn lekker weg in NL... 
Welkom Sherry.. ik heb ook geen misselijkheid klachten gehad. Wel hoofdpijn. Maar daar ben sowieso wel erg gevoelig voor dus wie weet heb jij wel net als de rest hier weinig klachten. Succes!! 

Charlotte: wat ben je sterk! ? Valt me echt op. Bij iedereen eigenlijk wel maar hoe vaak heb jij jezelf al niet weer opgeraapt om met goede moed door te gaan! Gelukkig mag je direct verder gaan ?
Sherry: welkom! :)
Sabbel: wie weet, met de Clomid! Geniet van de vakantie! Waar zijn jullie?
Mariska: ja klopt! Wij waren vorige week naar de Ardennen en daarom kon ik niet komen voor een echo. Na overleg in het team mocht ik toch doorprikken en zondag hebben we gekeken en tot mijn vreugde een follikel van ruim 13mm! Morgenochtend heb ik weer een echo ?

Kimsterrr Yes! De spannende tijd weer aangebroken! ?
Ja met de clomid heb ik hopelijk in ieder geval een eisprong.. mocht wel maar 25 mg omdat ik nu niet voor echo's kan komen. Ik had vorig jaar een keer 6 eitjes met 50 mg en toen kregen we een verbod.. naja prima! We zijn een weekje naar Drenthe en volgende week Limburg. Heerlijk! Helaas wel veel regen momenteel. Gister naar Wildlands geweest. Leuk park! Wel confronterend alle kinderwagens maarja
Mariska hoe is het met jou? 

Leuk, Drenthe! ? Dan ben je bij mij in de buurt! Ik snap dat het confronterend was met de kinderwagens en alle spelende kinderen in Wildlands. Blijft lastig..
Had je graag meer clomid gewild dan? 6 eitjes is wel veel he ?

Terug
Bovenaan