Gonal F + Ovitrelle

@sabbel. Een hele fijne vakantie. Zo'n mooie omgeving daar. Jammer van de voorspelde regen maar er wel even lekker tussenuit.
Super dat je chlomid heb gekregen. Ga je nu ovulatoe testen gebruiken om je eisprong te vinden of laat je het op zijn beloop gaan?

@kimsterr. Geweldig nieuws. Het aftellen gaat beginnen voor jou hoop erg voor je dat het raak is.

Ik heb vandaag CD12 weer een echo gehad bms van 8 en een ei van 15 vandaag had ik ook al beetje vruchtbaarslijm. Heb als advies meegekregen om nog 2 dagen gonal f te spuiten en dan donderdag ovitrell.
Ik hou mijn menstruatie/eisprong bij in een app flo. En die voorspelde vrijdag mij eisprong nou dat klopt helemaal als ik donderdag ovitrell mag spuiten.(uiterlijk zaterdag de eisprong) 

Hoi dames,
Charlotte precies over een week word ik geopereerd! De 15e.. moet ongesteld worden maar hoop morgen al dan ben ik er vanaf voor die tijd ? 
Sabbel lekker joh even er uit met zn tweetjes. Toerist in eigen land.. ach poncho op en gaan dan maar he ? hopelijk werkt de clomid goed voor je.
Kimster spannend weer de wacht weken in!! Hoop voor je op een mooie uitkomst ? en hallo kijk eens naar jezelf, jij bent net zo goed super sterk zeg! ?
Mariska nou jij ook al bijna de wacht weken in. Nog even goed gebruik maken van deze paar dagen dan ??
Sherry ik heb eigenlijk nog nooit gehoord of gelezen dat mensen er echt van moeten overgeven hoor.. je kunt er wel bepaalde kwaaltjes van hebben maar niet echt braken geloof ik.

Jilla, alvast veel succes met je operatie! ?
Hoe is het met jullie meiden?
Ik kan zo slecht tegen wachten, haha. Zo vervelend.. 4DPO pas dus ik mag nog een poos wachten. 

@jilla. alvast heel veel succes met je operatie en ook met je herstel.
@sabbel. Heerlijk genieten samen nu wel een paar dagen mooi weer.
@kimsterrr. Dat wachten vind ik ook niks hoor. De eerste week gaat altijd wel maar die 2de week vind ik helemaal niks. Zeker die laatste dagen dan is het echt met ieder toilet bezoek toch een beetje spannend.
Wanneer is jou nod?

Vorige keer met ovitrelle heel gevoelige tepels. Nu nergens last van. 

@jilla. alvast heel veel succes met je operatie en ook met je herstel.
@sabbel. Heerlijk genieten samen nu wel een paar dagen mooi weer.
@kimsterrr. Dat wachten vind ik ook niks hoor. De eerste week gaat altijd wel maar die 2de week vind ik helemaal niks. Zeker die laatste dagen dan is het echt met ieder toilet bezoek toch een beetje spannend.
Wanneer is jou nod?

Vorige keer met ovitrelle heel gevoelige tepels. Nu nergens last van. 

Volgens mij is mijn nod volgende week donderdag! Duurt nog ff ?
Ik heb tot nu toe alle keren zere/gevoelige tepels gehad van de Ovitrelle. Bijzonder dat je daar nu geen last van hebt! 

He meiden, Ik was heel even van de radar. De tegenslag na de eerste iui viel me zwaarder dan gedacht. Zit inmiddels weer op cd 13. Gisteren voor echo geweest, maar helaas nog geen dominant ei. As vrijdag mag ik weer terug. Hopelijk is er dan wel wat te zien.... vorige cyclus had ik pas een ei op dag 25, pffffff! Dat is voor sommigen hier gewoon al bijna een hele cyclus.
@kimster wat een lieve woorden! doet me goed :). Hoe is het nu? Vreselijk dat wachtbankje. Ik hoop dat het dik vet raak is!
@Sabbel hoe is je vakantie? Ik hoop dat je geniet! Hoe is de clomid je bevallen? Hopelijk niet teveel bijwerkingen.

@Mariska ook op het wachtbankje! Succes! Ik heb ook 1x gehad dat ik totaal niks voelde na de ovitrelle, terwijl anders áltijd zeer gevoelige tepels.
@Jilla, heel veel succes met je operatie meid.

Terug
Bovenaan