Gonal F + Ovitrelle

Jillla hoe is het met je? Heb je de operatie goed doorstaan? 
Kimsterrr vandaag je nod? 
Mariska op welke dag zit jij nu? 
Charlotte heel begrijpelijk. Ik herken je gevoel. Ik was er zo van overtuigd dat het meteen raak zou zijn dat ik zelfs een cadeautje voor mijn vriend had gekocht (ligt er nog steeds te wachten) Hopelijk is er morgen een dominant ei te zien en kan je weer uitkijken naar de 2e datum. 
Deze 2 weken samen weg hebben ons goed gedaan. Ondanks veel regen veel samen gedaan maar ook momenten juist niks gedaan. Ik was even vergeten dat ik zo ontzettende opvliegers had van de clomid. Ik zit nu op dag 12 en heb sinds gister best veel kramp en helderrood bloedverlies alsof mijn ongesteldheid is begonnen. Wat dit nou weer is... We gaan in ieder geval de volgende cyclus weer met iui verder. Nu eerst duimen voor deze maand. 
X Sab

Hoi meiden,
Op 5 juni had ik een berichtje geplaatst over het starten met gonal f en prikinstructies. Helaas lag ik ziek op bed en hebben we de afspraak moeten verzetten naar vandaag. Ik heb vandaag de prikinstructie gehad en ik vond het echt meevallen. Ik mag blind starten (cyclus dag 81), omdat mijn baarmoederslijmvlies maar 3mm is dus te dun om een menstruatie op te wekken. Vanavond ga ik mijn eerste injectie geven en ik begin met 50, ik vindt het heel spannend vanwege de bijwerkingen (ik hoop dat ik niks heb). Ze zag vandaag op de echo wel al een eitje van 10mm dus ik hoop dat die donderdag aardig gegroeid is na het injecteren. 

Hoe gaat het met jullie?
Liefs

@Sab, ik had vorige en deze cyclus ook bloedverlies op dag 12 en 13. Wel meer rood-bruin dan echt helderrood. Is vervolgens ook weer gewoon gestopt! In het zkh kunnen ze ook niet zo goed verklaren waar dit vandaan komt... Wat goed en fijn te horen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad! Vol goede moed verder! Hopelijk is die IUI niet meer nodig! Doe je ovulatietesten?
@Sherry, fijn dat het mee viel! Ik heb eigenlijk geen bijwerkingen van de Gonal F, van de Ovitrelle daarentegen wel, daar krijg ik erg gevoelige tepels van, en vnl moeheid. Hopelijk groeit er snel iets! Want poeh, cd 81... dat vergt een hoop geduld zeg!
Hoe is het met de rest? 
Ik was vandaag voor echo en wonder boven wonder ineens 2 mooie follikels van ruim 1.5! Had het wel een klein beetje verwacht/gehoopt, want ik heb flink vruchtbaar slijm sinds gisteren. Zojuist de laatste gonal F spuit erin. Morgen Ovitrelle en dan maandag iui.... ??

Bedankt meiden, de operatie is goed gegaan! Nu herstellende en beginnen met revalideren.
Charlotte yesss 2 mooie eitjes! Dat is toch wel super nieuws. Dan is het toch alsof we meer kans hebben op bevruchting. Ik ga voor je duimen dat het raak is deze maand! En succes morgen met je iui.
Sabbel bloedverlies hmm misschien reactie op de clomid? Ze houden het natuurlijk nu niet bij met echo's enzo.. Misschien lichte overstimulatie? Dat je een eisprong had met meer eitjes en je daar een bloeding van hebt? Hopelijk is het bloeden intussen al gestopt. 
Hebben jullie ook altijd na je eisprong dat je je voorneemt het te laten en niet op kwaaltjes te letten en dan ineens voel je iets en ga je toch stiekem denken wat als en huppatee voor je het weet ben je kinderkamers aan het zoeken ? 

Hi Meiden.. zo nu is de vakantie echt voorbij.. althans als ik vanavond naar mijn werk ga ipv naar bed dan.. nu nog even genieten van het zonnetje. 
Sherry hoe gaat het met de injecties? En vooral ook.. heb je ergens last van? Ik hoop van niet!! Ga je donderdag weer voor echo? Jeetje joh cyclus dag 81... dat heb ik in het begin 2 keer gehad echt heel frustrerend..!
Charlotte ik denk dat het door de clomid is gekomen. Staat ook wel in de bijsluiter zag ik. Verklaring is er inderdaad niet. Ik had geen ovulatietesten meegenomen op vakantie maar nu zat zon en vandaag wel gebruikt. Ik denk dat hij vandaag is... ik vind het toch lastig te interpreteren want ik heb ze al zovaak gebruikt zonder dat het wat uit heeft gemaakt..  gister hebben we het gezellig gemaakt en daar laat ik het bij denk ik maar.. met druk erop werkt voor ons niet (meer). Volgende cyclus is de iui weer gepland. En jij vandaag je IUI??? Lopen we ineens weer gelijk :) 
Jillla wat fijn te horen dat je herstel goed gaat. Heel blij voor je. Ik heb vooral de dagen voordat ik ongesteld moet worden dat je toch een beetje zit te internetten naar leuke baby gadgets. Ik probeer het niet te doen........
Kimsterrrr hoe sta jij er inmiddels voor? 
Mariska en jij?? 
Ik heb mijzelf trouwens in mijn vakantie bij online fertility yoga ingeschreven (eenmalig 45 euro). Ik moet zeggen... het werkt erg rustgevend! De oefeningen zijn te doen voor beginners (ik heb nog nooit yoga gedaan) en zijn gericht op fertiliteit. Iets voor jullie? Het heet fitforfertility en ze heeft een webshop. Liefs Sab

Jilla, fijn dat alles goed verlopen is. Hopelijk herstel je vlot?
Sab, spannend! Gaan we idd tegelijk het welbekende wachtbankje weer op ??? Balen dat je vakantie over is! Succes weer met werken. En thnx voor de tip vd ferilitiy yoga, ik ga me er ns in verdiepen!
Sherry, hopelijk geen klachten van de gonal!
IUI is goed gegaan. Ruimvoldoende zaadjes en maarliefst 3 follikels! We hadden ons ingesteld op 2... maar er is er nog eentje extra mee gegroeid. Dus het was eventjes de vraag óf we dan uberhaupt iui wilde. Maar we zijn ervoor gegaan! ??  Ik begin alweer gevoelige tepels te krijgen van de ovitrelle..   

Wow goed nieuws zeg! Spannend weer... 
De yoga heeft ook een oefening voor speciaal tijdens de wachtweken :) maar eigenlijk zijn ze alle 6 heerlijk om te doen. Als je ze allemaal doet ben je een uurtje bezig. 

Hoi meiden! 

Ik heb idd geen bijwerkingen gehad van de gonal-f! Ik heb me namelijk niet echt anders gevoelt als normaal. Ik rommel wel al een tijd met mijn obstipatie waar ik afentoe beroerd van ben dus dat kan ik niet echt linken aan de gonal-f. Vanochtend heb ik me echo gehad (ik was pas afgelopen zondag begonnen ipv donderdag omdat ik met migraine op bed lag). Ik had aan de rechterkant een eitje van 9mm en aan de linkerkant een eitje van 12mm. Ik moet nog doorspuiten met 50 eenheden en dan heb ik maandag weer een echo ?

Charlotte wat spannend zeg! Hopen dat het deze maand raak voor je is ?

Hoe gaat het met de rest van jullie? Zijn jullie nog aan het prikken of zitten jullie ook op het wachtbankje? Als jullie wel bijwerkingen kregen van de gonal-f, kregen jullie dit dan meteen of echt pas na een paar dagen?

Liefs

Terug
Bovenaan