Gonal F + Ovitrelle

Hoi meiden,
Hoe gaat het met jullie allemaal? Kimster en Mariska NOD gepaseerd? Ik HOOP zo dat het raak is voor jullie!!
Sherry, fijn dat je geen symptomen hebt! En super dat er al wat groeiende is!!
Ik heb eigenlijk echt 0 klachten van de Gonal F, ook niet als ik wat langer door moet spuiten. 

Sabbel, hoe voel je je? 
Hier nog weinig klachten, buiten brandende tepels en een wat drukkend gevoel in mijn onderbuik. 

Het enige wat ik heb is nog steeds wat vaag bloedverlies.. soms rood soms bruin.. geen idee waarom.. nu al een dag of 10.. 

Hè wat vervelend!! En ook best raar toch? Waar kan dat nou vandaan komen? Evt toch eens met de arts overleggen? 

Ben ook heel benieuwd naar de rest... hoe is het meisjes? Het is een beetje stil hier... ik hoop dat dat geen slecht teken is ?

Ja het is stil hier hè.. 
Ik begin het nu wel moeilijk te krijgen op dat verrekte wachtbankje.. jij? Welke dag is jou nod?

Hoi dames.
Ben even een tijdje afwezig geweest.  Ga vanavond alles terug lezen want heb benieuwd hoe het met iedereen is. 
Zal voor nu even een kleine update geven over mijzelf. Ik had afgelopen zaterdag mijn nod maar helaas is donderdag al mijn menstruatie doorgezet. Ook hier zal ik vanavond iets meer over vertellen. Over hoe en wat.
Kusjes en knuffel alvast voor iedereen

Hey meiden! Ik haak hier weer even in ? Ik heb steeds wel mee gelezen maar niet de fut gehad voor bijleespostjes en zo. Enerzijds omdat ik begonnen ben aan een nieuwe baan wat heel vermoeiend is en anderzijds omdat helaas ronde 3 mislukt is en ik was het wel eventjes zat dat hele gedoe met behandelingen ? Inmiddels weer vol goede moed begonnen aan ronde 4 van ovulatie inductie. Vrijdag een eerste echo, dan heb ik weer een weekje geprikt. Ik mocht nu op 87,5 starten, de dosering waarmee ik vorige ronde een ei kreeg. Ik had namelijk vorige ronde alweer 4 weken moeten prikken en dat is te lang.
Hoe gaat het met jullie? 

@Charlotte en Sabbel. Dat wachtbankje is altijd vervelend je voelt vanalles. Maar wat is wat. Wanneer mogen jullie testen. Hoop het voor jullie.
@Kimster. Balen zeg jij ook door naar de volgende ronde. We kunnen dit. Ooit blijft het plakken. Ik hoop voor je dat je deze ronde sneller een mooi ei mag hebben wanneer mag je weer voor een echo?
@Sherry. Wat super dat je geen last heb van bijwerkingen toch weer een zorg minder. Hoe is je echo geweest? Waren je eitjes verder gegroeid?
Ik kreeg woensdag ineens bruin bloed verlies. En had een wit stolsel. Donderdag rood bloed verlies. Heb toen het ziekenhuis gebeld en mijn verhaal gedaan. Ik mocht dezelfde dag nog komen voor een echo omdat ik vrijdag echt niet kon. Ondanks dat ik te vroeg mijn menstruatie heb gekregen viel het allemaal nog binnen de norm. En dat stolsel kon vanalles zijn. Maar alles zag er weer goed uit dus mocht zaterdag weer gewoon starten met gonal f. Vrijdag heb ik mijn eerste echo.

Terug
Bovenaan